VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg je het zelfs gratis niet weg :? :o :+
Kom op mensen, verlos hem van die spullen zodat er weer wat ruimte is om te sleutelen in zijn kelderbox *O*

Precies!

Ik ga een winterproject beginnen: het blok van een 2009 CBR1000RR in een 1988 VFR400R *O* En Digger hiero wil mij daar graag mee helpen :Y
 
Nou, kachel84...ik ben wel benieuwd hoe ie er dan eruit komt te zien....een VFR400R met zo'4-in-lijn blok....wordt m.i. helemaal niets :Z
 
Nou, kachel84...ik ben wel benieuwd hoe ie er dan eruit komt te zien....een VFR400R met zo'4-in-lijn blok....wordt m.i. helemaal niets :Z

Ach, 165pk op het achterwiel ipv 59pk fabrieksopgave (en dat 95.000km geleden). Kan niks misgaan dacht ik zo :9

Word ook helemaal niks :N
Dat blok blijft lekker in de motor hangen waar hij nu ook in hangt :Y :9~~

Niet zo zeuren! Jij mag mijn blok hebben. Zou wel de carburateurs effe laten schoonmaken en synchroniseren...

Laat trouwens effe die banden om die PVM velgen leggen, dan kan ik die tegelijk het met blok onder m'n motor leggen.

Dit is financieel gezien nog best een strak plan ook. De waarde van mijn motor zal wel verdubbelen naar 1000 euro :9~ :9~ :9~
 
Ach, 165pk op het achterwiel ipv 59pk fabrieksopgave (en dat 95.000km geleden). Kan niks misgaan dacht ik zo :9Niet zo zeuren! Jij mag mijn blok hebben. Zou wel de carburateurs effe laten schoonmaken en synchroniseren...

Laat trouwens effe die banden om die PVM velgen leggen, dan kan ik die tegelijk het met blok onder m'n motor leggen.

Dit is financieel gezien nog best een strak plan ook. De waarde van mijn motor zal wel verdubbelen naar 1000 euro :9~ :9~ :9~~
Nu je daar trouwens over begint....die bandjes worden vandaag gebracht! :}
 
Voor de liefhebbers:

Kwam op e-bay deze verkoper tegen die een berg RVF 400 onderdelen verkoopt (blok, carbs, swingarm, voorvorkpoten, kuipwerk enz. enz.)

Heb jammer genoeg ff de munten niet anders had ik alles wel opgekocht :+

Rick
 
Voor de liefhebbers:

Kwam op e-bay deze verkoper tegen die een berg RVF 400 onderdelen verkoopt (blok, carbs, swingarm, voorvorkpoten, kuipwerk enz. enz.)

Heb jammer genoeg ff de munten niet anders had ik alles wel opgekocht :+

Rick

Is gewoon een sloperij voor motorfietsen, blijkbaar is een RVF ten prooi gevallen aan hem :/
Je kunt beter een RVF opkopen, dat kost wat minder.
 
Is gewoon een sloperij voor motorfietsen, blijkbaar is een RVF ten prooi gevallen aan hem :/
Je kunt beter een RVF opkopen, dat kost wat minder.

Zonde van de RVF dat zeker, maar hoe vaak kom je een RVF tegen die je op kan kopen voor weinig :/ Kijk eens in de zoveel tijd op verschillende veiling sites, maar kom zelden onderdelen of "hele" RVFjes tegen (gelukkig maar ;) )
 
Jawel, eindelijk eens die jackpot winnen denk ik :P (en daar pas achterkomen als ik morgen wakker wordt na al het drank en eten van oudjaarsavond en -nacht). Vuurwerk laat ik dit jaar aan anderen over....Not In The Mood :')
 
Ik heb ook geen vuurwerk gekocht. Vind het mooi geweest. Vanavond heb een groep familie EN vrienden over de vloer, dat wordt wat ;)

Fijne avond allemaal en een gelukkig nieuw jaar!
 
Djeepert, nog geweest? Volgens mij heb ik je nog gezien, je had een oranje muts op :+

Dat briesje was knap koud, maar iig heb ik m'n 6e Unox muts in huis :z
 
mensen nog een goed en gezond 2010 toegewenst allemaal.

mogen jullie dit jaar veel en veilige km afleggen op je motor. :]
 
Iedereen een goed, gezond en een gelukkig 2010 toegewenst! :)

PS: Brrr. koud buiten. Daarom even een opwarmertje...zijn er al ideeen voor een 1ste "voorjaarsmeet" ergens? En een bak warme choco erbij doet goed. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan