VFR/RVF 400 Topic deeltje #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
...

Hij: Is dat een 400?
- Jup
Is dit niet zo'n NR?
- Nee een VFR 400, V4 blok

Oooooh oke, wist niet dat ze die maakt. Maar wel lekker geluid, kan je zo even hard wegtrekken!?
- Oke :+

Er is maar 1 op deze aardbol die werkelijk hieraan kan tippen en dat is deze... :}

F2EEBEDC9C.jpg

A781292F85.jpg


The Nr750 was unveiled in 1990 during the Tokyo motorshow(before being introduced internationally)

Magical Racing created this NR400 replica 6 months later utilizing the Honda NC30 bike.Magical Racing still has this bike in their collection,but has no plans to release the bodywork at the moment.

The original NR750 has "Oval piston" written on the front cowl,but this one has "Circle piston" for the obvious reasons
 
Shit, nou moet ik ECHT een keertje naar het noorden afreizen :+

Ik wil mijn handschoenen weer passen... -O-
 
:o

Wa benne gai slim :P

Kan ik dan niet net zo makkelijk op de brompony gaan? :')

Als ik een bromfietskenteken op mijn motor plak kan ik alsnog de snelweg niet op :P

Kan je de snelweg niet op? Vroeger, toen ik jong, onbevreesd en onbezonnen was, probeerde ik altijd op de A4 richting Delft de topsnelheid van mn bromscooter uit. En dan de kleur vd bougie checken, oppassen dat ik m'n klauwen niet verbrandde en de andere kant op terug :9 goeie ouwe tijd :')

Maar ik heb nog wel een plaat liggen van een oude Cb450S, die mag je wel lenen :Y
 
Kan je de snelweg niet op? Vroeger, toen ik jong, onbevreesd en onbezonnen was, probeerde ik altijd op de A4 richting Delft de topsnelheid van mn bromscooter uit. En dan de kleur vd bougie checken, oppassen dat ik m'n klauwen niet verbrandde en de andere kant op terug :9 goeie ouwe tijd :')

Maar ik heb nog wel een plaat liggen van een oude Cb450S, die mag je wel lenen :Y

Ben met me Honda NSR ook wel eens over de snelweg geraced, ding liep 115 dus dat kon makkelijk, ook gewoon vrachtauto's inhalen. Snelweg was sneller, anders moest ik 40km omrijden ofzo.


Net even een ritje gemaakt en gefilmd met de MD80, geluid ben ik wel tevreden over, beeld wat minder, camera staat te laag, en staat te ver naar boven gericht. Nu aan het uploaden, post zo wel een link. (en na 6 min was hij al leeg, niet goed geladen ofzo..)
 
Kan je de snelweg niet op? Vroeger, toen ik jong, onbevreesd en onbezonnen was, probeerde ik altijd op de A4 richting Delft de topsnelheid van mn bromscooter uit. En dan de kleur vd bougie checken, oppassen dat ik m'n klauwen niet verbrandde en de andere kant op terug :9 goeie ouwe tijd :')

Maar ik heb nog wel een plaat liggen van een oude Cb450S, die mag je wel lenen :Y
Zit gewoon een plaat op m'n RS hoor O-)

Stel dát ik zo gaan met de RS, kan ik dan niet beter gewoon in full-gear opstappen en doen alsof er niks aan de hand is :P

Ipv met een RS125 met brommer plaat over de snelweg te jakkeren? :+
 
Er zitten allemaal clipjes en houdertjes bij, heb hem getapet op me tank. Probeer het volgende keer met stukkie rubber of schuim ofzo ertussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan