Honda CBR 1000F M&G deel 3: Voorjaars Editie 2010

Gaan we een weekend of een dag?

  • Een dag: 8 mei 2010

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een weekend: 8 + 9 mei 2010

    Stemmen: 11 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkJan73

MF veteraan
28 aug 2008
2.436
2
Beste lezer,

Het is weer zover. Het is tijd om de donkere dagen enigszins te verlichten met het uitzicht op een nieuwe meet and greet voor Honda CBR 1000F bezitters. Dit idee is afkomstig vanuit de Honda CBR 1000F clan. Maar ook als je hier niet post en tóch een CBR 1000F hebt en lekker wilt babbelen, rijden en eten ben je van harte welkom :)

Ondertussen is de M&G ook opengesteld voor een selectieve club ex-1000F rijders die hun oude liefde maar moeilijk kunnen loslaten, familieleden van de 1000F Clan en natuurlijk onze Mascotte cq hulpdienst.

Deze post zal periodiek bijgewerkt worden wanneer er zich nieuwe ontwikkelingen voortdoen.

Het wordt mei - aangezien er een aantal mensen naar de MFMM willen gaan (meestal 1e weekend in mei, op een zondag) wordt het een zaterdag.


Plan de campagne:

1. De datum:
8 mei 2010

2. Wie - Wie willen er mee?
Aangemeld hebben zich:
M-J (Zonder Co)
JetJock (als het mag van de Baas)
Chase_this
Largo
Emiel (Zonder Co)
Kaydecop
Wet_Piston
CBRJonnie (Mét Co)
HansCBR
SoloMotard
Dirkjan (Mét Co)

3. Wat - Gaan we een weekend of een dag?
De Poll is nu geopend *O*

4. Waar - Binnen of buitenland?
Zoals de vlag er nu bij staat wordt het bij 1 dag binnenland, bij een weekend Belgïe :) Moet JJ natuurlijk wel vrij krijgen anders ach er is ook een motorcamping bij mij om de hoek _O-

5. Hoe:
Met de brommert :]

6. Eten - Waar gaan we eten?
Nothing fancy.

Okay: Het is duidelijk, het wordt in ieder geval 8 mei! Maar nu is de vraag - wordt het een dag of weekend!

Voorgaande meetings:
Deel 1: Honda CBR 1000F Meet en Greet 1
Deel 2: Honda CBR 1000F Meet en Greet 2



p1020027.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik werd al helemaal zenuwachtig dat het zo lang duurde, maar hij is er.


1.Zaterdag 1 of 8 mei :) april superbikes en motordagen
2.ik ga mee.
3.dag
4.centraal ivm reistijd en daarna nog toer.
5.Met de zx10r
6.vond de MG1 eettent wel gezellig , jammer dat Jetjock zijn eten niet op tijd besteld had en we daardoor moesten wachten :+, zo'n tentje dus :)
 
Laatst bewerkt:
1. Data's - Dat kan ik nu nog niet zeggen, zodra er data zijn kan ik vrijvragen (als dat tegen die tijd hopelijk het geval is)
2. Wie - alleen duizend en ex duizend rijders + CO :+
3. Wat - voor mijn part een weekend
4. Waar - Binnen land :+
5. Hoe - (die is makkelijk, met de brommert), DUH |(
6. Eten - Zien we dan wel, als het maar geen McD is })
 
Laatst bewerkt:
1. Data's - Ergens in mei dan.. 8-)
2. Wie - Ik :W
3. Wat - W.m.b. een dag, lekker in me nieuwe huis :z
4. Waar - Binnenland, België op zich ook goed, misschien wel aardig als we wat meer de kant van JJ op afspreken.. Dat hij voor de verandering niet zo ontzettend ver hoeft te rijden..
5. Hoe - (die is makkelijk, met de brommert) idd.. :]
6. Eten - Zoiets als de eerste tent lijkt mij ook een plan.. :9~
 
1. Data's - Dat kan ik nu nog niet zeggen, zodra er data zijn kan ik vrijvragen (als dat tegen die tijd hopelijk het geval is)
2. Wie - alleen duizend en ex duizend rijders + CO :+
3. Wat - voor mijn part een weekend
4. Waar - Binnen land :+
5. Hoe - (die is makkelijk, met de brommert), DUH |(
6. Eten - Zien we dan wel, als het maar geen McD is })
Geen mascottes :?
 
zeggen zij die straks overal achteraan tuffen ;) haha

maar goed, co kan niet jongens.
en ben al WEL met haar wezen racen op de kikker.

mag de mascotte er niet bij zijn? ok moet ik prive maar eens met haar afspreken :+
 
zeggen zij die straks overal achteraan tuffen ;) haha

maar goed, co kan niet jongens.
en ben al WEL met haar wezen racen op de kikker.

mag de mascotte er niet bij zijn? ok moet ik prive maar eens met haar afspreken :+
Wordt het toch opeens duidelijk waarom de co er niet bij kan mag zijn... :P
 
Laatst bewerkt:
Ben nu ff aan het eten, straks weer verder met werk..... hahaha chase ja nu wordt het duidelijk :P
 
Okay ik stel voor een zaterdag 8 mei (moet nog wel even checken met Co). Volgens de agenda is er niks gepland.
 
Ik zat meer te denken aan 10-12'2009 ergens in de buurt van Milaan. En laat die gifkker idd maar voorop rijden. Hij zal wel een aantal keren pech krijgen onderweg. Het is natuurlijk geen Honda kwaliteit. Mischien een idee om ergens dicht bij een Kawa dealer af te spreken (ivm onderdelen). Dit om M-J tegemoet te komen. Hehehehe
 
Vaak is de MFMM het 1e weekend van mei maar dat wil ook wel eens veranderen... maar dat is meestal op een zondag (kan de zoon van Helly ook mee, dat vindt hie wel leuk). Lijkt me dus het beste dat we het gewoon op een zaterdag gaan plannen :) Ik zal ff een poll erbij zetten.
 
1. Data's - 8 mei moet wel lukken lijkt me.
2. Wie - Ik, waarschijnlijk zonder vriendin.
3. Wat - Maakt me niet uit.
4. Waar - Maakt me niet uit.
5. Hoe - (die is makkelijk, met de brommert)
6. Eten - Als het maar niet te sjiek is.
 
Emiel, het wordt zeker niet te sjiek ;) De eerste meeting was in een steakhouse, de tweede in een wok!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan