Te koop db killers laser hotcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brander

MF veteraan
17 sep 2003
15.960
132
THUIS
2 nieuwe db killers voor laser hotcam's
hebben ooit op mijn VTR SP1 gezeten , maar altijd zonder de killers.
PM me maar wat je er voor over hebt.
passen misschien ook op andere laser uitlaten.
 
2 nieuwe db killers voor laser hotcam's
hebben ooit op mijn VTR SP1 gezeten , maar altijd zonder de killers.
PM me maar wat je er voor over hebt.
passen misschien ook op andere laser uitlaten.

E-keur hotcams of zonder E-keur?

kan je een foto plaatsen? en dempen ze genoeg voor circuiteisen?
 
hoi,

ik heb net een laser works systeem gemonteerd met laser hotcam open demper ( 60mm aansluiting), ik heb interesse in een db killer Mits hij past!

maar ik snap nog niet hoe ik een pm kan sturen dus vandaar dat ik het op deze manier doe.
 
hoi,

ik heb net een laser works systeem gemonteerd met laser hotcam open demper ( 60mm aansluiting), ik heb interesse in een db killer Mits hij past!

maar ik snap nog niet hoe ik een pm kan sturen dus vandaar dat ik het op deze manier doe.

dat komt goed uit, als de DB-killer goed genoeg zijn is ie ze dan beide kwijt *D
 
Bas ik denk dat jij ook wel weet dat dat per motor verschillend is. Mijn Blade met Hotcam komt op CPZ in ieder geval door de keuring, weet niet of dat dat ook zo is voor een dikke R1!!
Kost je de kop niet neem ik aan, gewoon proberen en ergens laten meten, is het niet voldoende raak je ze zo weer kwijt! ;)
 
Bas ik denk dat jij ook wel weet dat dat per motor verschillend is. Mijn Blade met Hotcam komt op CPZ in ieder geval door de keuring, weet niet of dat dat ook zo is voor een dikke R1!!
Kost je de kop niet neem ik aan, gewoon proberen en ergens laten meten, is het niet voldoende raak je ze zo weer kwijt! ;)

ja is ook zo.... maar je hebt nog steeds 2 soorten killers; voor E-keur en voor zonder E-keur..

met E-keur lopen ze krom en bij een demper zonder E-keur past dat niet..

dus als het GEEN kromme killer is wil ik er wel 1 Brander :Y, en dan kan je de andere kwijt aan march88 :)

*edit: Hey Ron ik zie dat je over het circuit gaat lopen, lache man... kun je misschien gelijk eff een bezempje eroverheen halen kan ik daarna lekker knallen :+
 
Laatst bewerkt:
ja is ook zo.... maar je hebt nog steeds 2 soorten killers; voor E-keur en voor zonder E-keur..

met E-keur lopen ze krom en bij een demper zonder E-keur past dat niet..

dus als het GEEN kromme killer is wil ik er wel 1 Brander :Y, en dan kan je de andere kwijt aan march88 :)

*edit: Hey Ron ik zie dat je over het circuit gaat lopen, lache man... kun je misschien gelijk eff een bezempje eroverheen halen kan ik daarna lekker knallen :+

Mijn eerste keer met 2 knietjes tegelijk aan de grond!! ;)

Sorry, weer on topic. Ik heb geen e-keur en volgens mij zit er een knikje in de killer van ongeveer 30 graden ofzoiets!!
 
* ik kon geen pm sturen omdat brander dit uit heeft staan volgens mij. :?

mij maakt het niet uit of er een knikje in de killer zit, als hij maar past :+

haha!

wat kosten die db killers normaal ongeveer?
 
Laatst bewerkt:
marcel antwoord terug, zijn naar mijn weten de 30 graden kromme , zal morgenvroeg ff kijken en het hier neerzetten.
 
nou oke, da's wel een goed excuus :+

maar 30 graden zegt me nie zoveel (wiskunde :?) dus als je een fotootje online kan gooien, graag..
bij deze,
full
 
heb er ook nog 1 voor een hotcam die op een zx10-R zat uit 04.
zie ander topic.
 
en dempen ze ook echt of heb je dat nooit geprobeerd?

en wat had je in gedachten qua prijs? weet niet waar je woont, THUIS is nogal een relatief begrip nml :+
 
en dempen ze ook echt of heb je dat nooit geprobeerd?

en wat had je in gedachten qua prijs? weet niet waar je woont, THUIS is nogal een relatief begrip nml :+
ik heb het nooit geprobeerd , was in 2000 dat ik een sp1 had.
kocht ieder jaar een nieuwe motor en dus daarom heeft de db killer er nooit ingezeten.
marcel betaald € 20 ex verzendkosten, dus jij ook als je hem wilt.
 
Volgens mij scheelt het iets van 3DB, staat op het papiertje dat bij de killer zit!! En als ik het goed heb is 3db een halvering van het geluid, maar dat weet ik niet meer zeker!! :P
 
mijn ervaring is dat je bij een cicuitdag met db killer kan rijden en zonder :N niet.
heb dit op cpz , spa en de ring meegemaakt ;)
 
ik heb het nooit geprobeerd , was in 2000 dat ik een sp1 had.
kocht ieder jaar een nieuwe motor en dus daarom heeft de db killer er nooit ingezeten.
marcel betaald € 20 ex verzendkosten, dus jij ook als je hem wilt.

mooi prijsje, doe ik het voor :Y

Volgens mij scheelt het iets van 3DB, staat op het papiertje dat bij de killer zit!! En als ik het goed heb is 3db een halvering van het geluid, maar dat weet ik niet meer zeker!! :P

klopt inderdaad :Y
(alleen de hotcam vd R1 maakt wel heel veel herrie dus of het genoeg is :X, maar ach heb nog een Hotcam liggen evt. :P)

mijn ervaring is dat je bij een cicuitdag met db killer kan rijden en zonder :N niet.
heb dit op cpz , spa en de ring meegemaakt ;)

klopt, een hotcam is heel bekend op circuitdagen en staat ook te boek als stil... als je aankomt met een hotcam met db-killer word er verder ook geen aandacht aan besteed en mag je zo door :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan