Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen!

Ik heb een vraag m.b.t. verwijderen van de katalysator uit z1000 uit 2007.
Heeft hier iemand ervaring mee? Moet ik de bochten vervangen of is de katalysator na het demonteren van de dempers etc. makkelijk te verwijderen?

Voor zover ik weet zit de katalysator in de bochtenstukken die je verwijdert als je bijv. Akra's monteerd.

Ik heb bij de mijne namelijk een soort roetfilters gekregen die dienst (kunnen) doen als vervangende katalysator.

Niet dat ik ze gebruik, die rommel houdt toch alleen maar tegen... :+

Maargoed, als ik jou was zou ik gewoon eens een bedrijf bellen dat ervaring heeft met het monteren. De mijne bijvoorbeeld zijn gedaan bij Motoport R'dam, dus daar zou minstens één monteur moeten weten van hoe en wat.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet zit de katalysator in de bochtenstukken die je verwijdert als je bijv. Akra's monteerd.

Ik heb bij de mijne namelijk een soort roetfilters gekregen die dienst (kunnen) doen als vervangende katalysator.

Niet dat ik ze gebruik, die rommel houdt toch alleen maar tegen... :+

Maargoed, als ik jou was zou ik gewoon eens een bedrijf bellen dat ervaring heeft met het monteren. De mijne bijvoorbeeld zijn gedaan bij Motoport R'dam, dus daar zou minstens één monteur moeten weten van hoe en wat.



Heb de open versie besteld. Carbon uitvoering *D
 
Laatst bewerkt:
Weer even m'n gezicht in het nieuwe deel laten zien..
Dit weekend de fiets even goed wassen/poetsen zodat ie in +- maart weer schoon bereden kan worden...nu al duurt het wachten lang hahaaa.

Wat houden jullie gemiddeld eigenlijk aan voor de beurtjes.. er staat bij mij nu 9500km op, gekocht bij 8500km.
Denk dat ik in het nieuwe seizoen iig een kleine beurt wil doen. :W
 
Foto-7MN6OVMP-D.jpg


Hallo mensen, kunnen jullie deze foto even in de openingstopic zetten.
Alvast bedankt hoor!!!!!!

Greetz Agnes :9 *O*
 
Hallo mensen,

Sinds de zomer van dit jaar ben ik weer opgestapt. Na een jaar of 12 gestopt te zijn vond ik het tijd om weer eens te proberen. In juni heb ik mijn eerste nieuwe Z750 gekocht. Groen met zwart. Ik heb er de hele zomer heerlijk op gereden. Tot ik een bochtje verkeerd inschatte..... Tot zo ver m'n eerste..... Sinds ruim een maand ben ik aan nummer twee begonnen. Toen ik voldoende hersteld was ben ik weer naar Horeon gelopen om een nieuwe uit te zoeken. Jammer genoeg nog niet erg veel kunnen rijden, maar ik verheug me op de volgende zomer. De kawa is een soort van oude liefde. Mijn eerste motor, een jaar of 28 geleden, was een rode Z1000.


809441425_5_EMTR.jpeg
 
Ik zal ook maar even zwaaien in het nieuwe deel :W

Heb niet zoveel motorgerelateerd nieuws te melden de laatste tijd.
Helaas ben ik per 1 januari werkeloos dus ben druk doende om wat anders te vinden al valt dat momenteel niet mee.
 
mensen die morgen ook nog een stukkie gaan rijden?????
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

Sinds de zomer van dit jaar ben ik weer opgestapt. Na een jaar of 12 gestopt te zijn vond ik het tijd om weer eens te proberen. In juni heb ik mijn eerste nieuwe Z750 gekocht. Groen met zwart. Ik heb er de hele zomer heerlijk op gereden. Tot ik een bochtje verkeerd inschatte..... Tot zo ver m'n eerste..... Sinds ruim een maand ben ik aan nummer twee begonnen. Toen ik voldoende hersteld was ben ik weer naar Horeon gelopen om een nieuwe uit te zoeken. Jammer genoeg nog niet erg veel kunnen rijden, maar ik verheug me op de volgende zomer. De kawa is een soort van oude liefde. Mijn eerste motor, een jaar of 28 geleden, was een rode Z1000.


[afbeelding]



Allereerst welkom hier :W

Spijtig dat je je Zet plat heb gereden -O-
Maar gelukkig dat je weer kan opstappen en dat ook weer hebt gedaan op een volgende Zet.

Dus veel veilig km's gewenst en veel rijplezier ;)
 
Ik zal ook maar even zwaaien in het nieuwe deel :W

Heb niet zoveel motorgerelateerd nieuws te melden de laatste tijd.
Helaas ben ik per 1 januari werkeloos dus ben druk doende om wat anders te vinden al valt dat momenteel niet mee.


Dat is kut Maurice!! Succes met zoeken!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan