Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al iemand die gereden heeft op DE 2010Z ????????????????????????????????????????

in Apeldoorn of Alkmaar

nou wie O wie :+
 
Voor zover ik weet zit de katalysator in de bochtenstukken die je verwijdert als je bijv. Akra's monteerd.

Ik heb bij de mijne namelijk een soort roetfilters gekregen die dienst (kunnen) doen als vervangende katalysator.

Niet dat ik ze gebruik, die rommel houdt toch alleen maar tegen... :+

Maargoed, als ik jou was zou ik gewoon eens een bedrijf bellen dat ervaring heeft met het monteren. De mijne bijvoorbeeld zijn gedaan bij Motoport R'dam, dus daar zou minstens één monteur moeten weten van hoe en wat.
:Y :Y :Y O-)
 
Ik zal ook maar even zwaaien in het nieuwe deel :W

Heb niet zoveel motorgerelateerd nieuws te melden de laatste tijd.
Helaas ben ik per 1 januari werkeloos dus ben druk doende om wat anders te vinden al valt dat momenteel niet mee.
Er is heel wat gaande op de arbeidsmarkt maar helaas meer negatief dan positief.

Succes met het vinden van een nieuwe baan.
 
En dit kun je komend jaar tegen het lijf lopen bij een ritje met Zetters.....Ik hoop voor hem dat het nog een beetje bijtrekt.........

Ik weet niet precies wie het is maar hij heeft iets met kleine blauwe mannetjes in witte broekjes en puntmutsen.
En ik weet ook niet zeker of ik deze foto mag plaatsen maar ja. Hij heeft het me niet verboden! O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Is er al iemand die gereden heeft op DE 2010Z ????????????????????????????????????????

in Apeldoorn of Alkmaar

nou wie O wie :+
Nee :N
Maar ben wel even wezen kijken.
Vind hem helaas in real live toch iets minder indrukwekkend dan op de foto's '(
Maar goed wil van het voorjaar toch wel eens een proefritje maken als dat goed bevalt is er qua uiterlijk best nog wat te verbeteren ;)
En zo niet dan blijf ik lekker op mijn ouwe Zedje rijden die bevalt tenslotte qua uiterlijk als qua rijgedrag nog super :}
 
Nee :N
Maar ben wel even wezen kijken.
Vind hem helaas in real live toch iets minder indrukwekkend dan op de foto's '(
Maar goed wil van het voorjaar toch wel eens een proefritje maken als dat goed bevalt is er qua uiterlijk best nog wat te verbeteren ;)
En zo niet dan blijf ik lekker op mijn ouwe Zedje rijden die bevalt tenslotte qua uiterlijk als qua rijgedrag nog super :}
Goedemorgen :)

In Rotterdam komt ie komende week geloof ik pas. En dan moet ie nog op naam komen. Dit jaar wordt er dus nog niet op gereden. (door mij zeker niet vrees ik...)

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig.
 
Goedemorgen :)

In Rotterdam komt ie komende week geloof ik pas. En dan moet ie nog op naam komen. Dit jaar wordt er dus nog niet op gereden. (door mij zeker niet vrees ik...)

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig.
bij horeon staat hij rijklaar in het wit , nou ik vind hem wel :9~ hoor. alleen de monteur arian heeft erop gereden en dat was maar een stukkie in de straat ( staat nog kenteken op ) die kon alleen maar zeggen dat de zit wel goed was en kan natuurlijk nog geen rij indruk geven ik zelf zou de bordeaux rode wel eens in het echt willen zien. :9~
 
gisteren in rockanje geweest en de nieuwe Z1000 gezien is een leuke fiets maar had niet gelijk het gevoel wauw dat is hem .
mijn Ztje is ook nog maar 7 maanden oud en hem nu al weg doen en dan de nieuwe te kopen vind ik toch wel beetje zonde van het geld.
is een leuke fiets dat is het niet maar mis iets aan de nieuwe z. het was die uitvoering met dat slange motief op het zadel bruin rood was de kleur


Gr rhone :] :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
En dit kun je komend jaar tegen het lijf lopen bij een ritje met Zetters.....Ik hoop voor hem dat het nog een beetje bijtrekt.........

Ik weet niet precies wie het is maar hij heeft iets met kleine blauwe mannetjes in witte broekjes en puntmutsen.
En ik weet ook niet zeker of ik deze foto mag plaatsen maar ja. Hij heeft het me niet verboden! O-)
[afbeelding]

ff een kaboutermuts op en het klopt helemaal
 
gisteren in rockanje geweest en de nieuwe Z1000 gezien is een leuke fiets maar had niet gelijk het gevoel wauw dat is hem .
mijn Ztje is ook nog maar 7 maanden oud en hem nu al weg doen en dan de nieuwe te kopen vind ik toch wel beetje zonde van het geld.
is een leuke fiets dat is het niet maar mis iets aan de nieuwe z. het was die uitvoering met dat slange motief op het zadel bruin rood was de kleur


Gr rhone :] :] 8-)

Dan moet ik daar ook maar eens een keertje langswaaien dan of MP Rotterdam de komende week.

Ben wel erg nieuwsgierig naar hoe die er in het eggie uit ziet.
 
môgge. :W

zo ik ben ook weer terug van 2 daagjes duitsland.
helaas zonder motor geweest, maar dat was niet zo'n punt.
het was er toch wel vrij fris.
 
ff een kaboutermuts op en het klopt helemaal

Zeg, help jij ff lekker die skinhead mee... :(

Als ik vanmiddag nog iets leuks tegen het lijf loop, weet ik iig al iemand op wie ik het kan testen... O-)

Maartoch, veel plezier vanmiddag met je bezoek, dat de Buffalo Wings je mogen smaken. :W
 
ff een uitje van de zaak.
de kerstmarkt bekijken in keulen.
er is daar igg genoeg te zuipen en vreten. :9~
de rest hoeft voor mij niet zo, maar wel leuk om een keertje gezien te hebben,.
en nog aan de sauerkraut en gluhwijn geweest ? dat heb je daar toch deze tyd .
ik heb dat ook eens gedaan vroeger in mijn jongere jaren met mijn vrienden,kan daar genoeg eten en zuipen.
 
En weer terug van een fris ritje; bijna 70 km volgemaakt.
De kou viel op zich nog wel mee; had me goed aangekleed.
Alleen mijn vingers vonden 't wat minder en voel nu een beetje een stijve nek.

Had onderweg een paar vreemde zijwaartse bewegingen van het achterwiel op richels in de bochten. :$

Brommer mag nu aan z'n winterslapie beginnen! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan