Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merk het al, je heb nog steeds niks nuttigs te doen in je vrije tijd :X
:+
Kan je nagaan hoeveel 'nuttige' dingen ik ga doen als ik eenmaal werkeloos ben! :+
Hoest met het schip, issie al uit het water of laat je hem gewoon in de haven liggen?
Hij ligt nog in 't water, nog steeds druk bezig aan de binnenkant :Y
Pas als we de stuurhut gaan bewerken gaat-ie uit 't water, en daarna een verfje! :Y

Ach, geen haast hoor, maar ik wil 'm in ieder geval wel in maart af hebben *D
 
jac haar z750 uit 2007[afbeelding]

Zie je wel, mooi groen is niet lelijk. :Y

ff speciaal voor smurf

fijne dagen iedereen

Ik hoop niet dat het er bij jou zo aan toe gaat met het opzetten van de boom...
Je hebt nog twee kids die het beter niet van je kunnen overnemen. O-)

Gisteren en eergisteren heb ik mijn nieuwe Zje ook ff uitgelaten. Was nog best fris :)
Nog een kort vraagje: de thermometer van de Z gaf de hele tijd een watertemperatuur aan tussen de 60 a 65 graden. Is dat normaal? Lijkt me wat aan de koele kant, mijn auto staat normaal gesproken rond de 90 graden.

De rest heeft het al gezegd, 60/65 graden is normaal rond deze tijd van het jaar.
Ik zou me pas zorgen gaan maken als de motor de 120 graden voorbij gaat en niet uit zichzelf uit slaat... :X

Hallo z-ers!

Aangezien mijn vrouwtje bezig is met haar rijbewijs heb ik mijn Yamaha FZ6 Naked '05 naar haar doorgeschoven en voor mezelf een Kawasaki Z750 '05 aangeschaft. Hier wat pics:

[afbeelding]
[afbeelding]

Groeten!

Mooie motor, al het een en ander aan veranderd zie ik.
Wat is de volgende stap als het vrouwtje de Fazer zat is en jouw Zed ook wel heel mooi vind? Z750 erbij of ga je dan voor een 1000? :]

Hee goeiedag ik heb net mijn rijbewijs gehaald en wil een Z750 gaan kopen maar zit te twijfelen tussen een nieuw model of het oude vind ze namelijk beide erg mooi!! Mijn vraag is of er grote verschillen in rij-eigenschappen zit tussen het oude en nieuwe model?? Alvast bedankt voor de info

Qua rij-eigenschappen geloof ik dat de huidige 750 wat beter in de standaard vering staat. Alsnog geen reden om er geen Hyperpro's in te stoppen natuurlijk... O-)

Maargoed, als het prijsverschil de moeite waard is, kun je ook gewoon voor het oude model gaan. 't Is maar net wat je zelf wilt en het mooiste vind.

Hallo!

Dit zou ik nog doen: Een plaatje posten van mn fonkelnieuwe Z. 100% origineel dus, maar daar komt verandering in, om te beginnen met de taartschep :)

Kijk en geniet! :]

@ mbvt
Niet liegen he? Haha, in Duitsland O-) Nou deze jongen heeft zaterdag zn machine ook even doorgetrokken (het is zo verslavend :9 ), en de 180 heb ik gezien, maar dan gewoon in NL _O- Wat is het toch een hels apparaat, je weet dat het niet mag maar het klinkt en voelt zo lekker *O*

Daan[afbeelding]

Mooi ding! Geen groen helaas, maar ach, elke Zed is er een, nietwaar?
Proficiat in ieder geval! *O*

Alle nieuwelingen gefeliciteerd trouwens, maar dat spreekt voor zich.
 
Kan je nagaan hoeveel 'nuttige' dingen ik ga doen als ik eenmaal werkeloos ben! :+
Ik hou mijn hart vast :X
Hij ligt nog in 't water, nog steeds druk bezig aan de binnenkant :Y
Pas als we de stuurhut gaan bewerken gaat-ie uit 't water, en daarna een verfje! :Y

Ach, geen haast hoor, maar ik wil 'm in ieder geval wel in maart af hebben *D
Er komen ook nog dagen na maart hoor.
Ben wel benieuwd, als je klaar ben kom ik wel eens kijken, met de nadruk op "klaar" ;)
 
Jullie weten allemaal vast niet hoe een Z750 er nou uitziet, dus bij deze: dit is nou een Z750 :+

091212_151852_6682IMG.jpg


Er komt nog een bellypan onder, maar die was niet op voorraad, dus die komt in januari pas.
 
Goed punt. Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet op gelet. Als ik flink gas geef met dit ding heb ik geen tijd meer om op het dashboard te kijken :+
Ik heb ook nog even doorgetrokken tot 160km/u (dat, ehm, was, uhh, uiteraard in Duitsland O-) ) maar dan waai je er bijna af! Het is maar goed dat er nog een duozitje op zit om me tegen te houden, anders was het Ztje er zonder mij in z'n eentje vandoor gegaan :o

Ach dat went wel, voor je het is het meer regel dan uitzondering als je aan het spelen bent :Y
 
Hoi MBVT,

Die van mij geeft doorgaans ook zo rond de 60/65 aan, als ik wat actiever/sportiever ga rijden en dus hoger in zn toeren ga rijden dan gaat ie naar de 80/90. En daarbuiten was het ook flink koud dit weekend, wat de temperatuur ook niet echt doet oplopen. Maar goed heb de mijne ook pas een week, dus misschien dat anderen hier iets zinnigers over kunnen zeggen.

Groeten

Die temperatuur is normaal rond dit tijdstip van het jaar, niks om je zorgen om te maken ;)
Van de zomer is die weer netjes rond de 85/90 en in de stad heb je kokende ballen
 
De rest heeft het al gezegd, 60/65 graden is normaal rond deze tijd van het jaar.
Ik zou me pas zorgen gaan maken als de motor de 120 graden voorbij gaat en niet uit zichzelf uit slaat... :X

Been there done that :W -O-

Sta je in duitsland met een verrotte koelven met temperaturen van rond de 25 graden en rij je in de eiffel.

Not funny!!!

En dan moet je nog terug naar Rotterdam rijden.

1 voordeel is dat je veel afvalt van angstzweet :P
 
Jullie weten allemaal vast niet hoe een Z750 er nou uitziet, dus bij deze: dit is nou een Z750 :+

[afbeelding]

Er komt nog een bellypan onder, maar die was niet op voorraad, dus die komt in januari pas.
mooi hoor ,maar vergeet niet je schijfrem slot eraf te halen voordat je gaat rijden ,je zou niet de eerste zijn die dat even vergeten was .
 
quote:
z1000chiel schreef op 13 december 2009 @ 20:56:
hallo allemaal

heb mij net voorgesled bij nieuwe gebruikers, maar heb ook gelijk een vraag

ik heb sins 4 dagen een z1000 uit 2003, met laser extreme uitlaten
hebben deze uitlaten nog effect op het vermogen of is het puur het geluid wat veranderd?

dit is hem
[afbeelding]

groeten chiel


Gefeliciteerd met je Z
Komt me bekend voor, volgens mij in Nijkerk aangeschaft.

Ik weet niet of de Xtreme dempers invloed hebben maar mocht je er vanaf willen dan weet ik waarschijnlijk nog wel iemand


ja dat klopt deze komt uit nijkerk

ik laat die dempers er mooi op zitten, geluid klinkt veel te mooi
 
Hallo!

Dit zou ik nog doen: Een plaatje posten van mn fonkelnieuwe Z. 100% origineel dus, maar daar komt verandering in, om te beginnen met de taartschep :)

Kijk en geniet! :]

@ mbvt
Niet liegen he? Haha, in Duitsland O-) Nou deze jongen heeft zaterdag zn machine ook even doorgetrokken (het is zo verslavend :9 ), en de 180 heb ik gezien, maar dan gewoon in NL _O- Wat is het toch een hels apparaat, je weet dat het niet mag maar het klinkt en voelt zo lekker *O*

Daan[afbeelding]



Mooi, he. :] :Y *O*
 
:W allen enne newbies welkom hier

Deze al voorbij gekomen (niet echt Zed gerelateerd wel 75% motor gerelateerd o enne ook wat Pina stuff _O- )

 
Laatst bewerkt:
Hey Rhone
Ik hoop dat ze het inderdaad vinden ze gaan eerst de sensoren vervangen en dan kijken of hij goed blijft,ik snap alleen niet dat kawa nl dit niet onderbouwd :? daar weten ze helemaal niets van het probleem :? En als je op dit forum kijkt zijn ze er echt wel met dit probleem nouja ik wacht maar af het is toch te koud om nu te rijden :]
welkom hier Bousche van ook een ex cb rijder Z bevalt stukken beter dan de cb en dat probleem met het gas zit waarschijnlijk in de ecu zijn er meer die dat probleem hadden waaronder ik zelf .
bij mij is ecu vervangen. :] :] :] :] :] :] :]
 
mooi hoor ,maar vergeet niet je schijfrem slot eraf te halen voordat je gaat rijden ,je zou niet de eerste zijn die dat even vergeten was .
Bedankt voor de tip! Inmiddels zit ditzelfde slot nog met een vette ketting aan een muuranker vast, dus voorlopig rij ik (of iemand anders :X) 'm niet zomaar weg. Verder zal ik de reminderkabel gebruiken :)
 
uw schouder ??
Jawel meneer. Met mijn rug lijkt het de goede kant op te gaan. Gaat steeds een beetje beter. Ik hoop dan ook dat de hernia vanzelf wegzakt.

En dan zo rond het begin van de zomer mijn schouder. Gevolgd door enkele maanden revalidatie..... Tel uit je winst.

Vandaar mijn vrees dat ik weinig km's ga maken komend jaar. '(

Maar ja; het is voor een goed doel. Daarna ben ik weer als een jonge god. Dan zit het meeste weer op de oorspronkelijke plek en kan ik er hopelijk weer een hele tijd tegen.
*O*
 
Ik lees dat iedereen heel veel fun heeft met zijn Zje heb mijn cb1000r ingeruild voor een z1000 2009 en wat blijkt?Gas bleef hangen bij terug schakelen bike staat nog steeds bij dealer gaan nu sensoren vd gaskleppen vervangen hoop maar dat het snel goed komt en kan genieten van mij Ztje.
Ik hoop dat ik niet de enige ben met de probleem,Voor de rest vind ik hem beter rijden dan mijn oude cb1000r.
Gaat helemaal goed komen! Dit is puur zelfbescherming van de Z. Die wil nl. niet in de pekel rijden. :N
 
Bart is een echte brabo! :Y ..........hij spreekt geeneens Nederlands! _O-


:Y en ben er nog trots op ook *O* *O* *O*

@ maus

sterkte met het vind van een nieuwe uitdaging...
ik ben maandag begonnen bij mijn nieuwe werkgever... erg wennen weer.
en wat is het koud s'morgens op de :] ...
maar wel alweer online :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan