Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaan er op Vrijdag naar de beurs???
kunnen we een meet en great doen...



heb ik gelijk dit deeltje vol gemaakt *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zaterdag daar is een kijkje nemen. En misschien dat ik daar wel een Zetje koop.
 
Laatst bewerkt:
He mensen.

Wie weet nog een beetje hoe de kabels en slangen van de tanklopen?
Ik krijg namelijk de benzin slang niet echt mooi passend meer, het zit nu best wel erg stroef.
 
He mensen.

Wie weet nog een beetje hoe de kabels en slangen van de tanklopen?
Ik krijg namelijk de benzin slang niet echt mooi passend meer, het zit nu best wel erg stroef.

er zit ook maar weinig ruimte voor de slang... als ik mijn tank bij het zitje op licht kan ik maar met moeite bij de slang...volgens mij gaat de benzine bijna recht naar de injectie.

suc 6
 
er zit ook maar weinig ruimte voor de slang... als ik mijn tank bij het zitje op licht kan ik maar met moeite bij de slang...volgens mij gaat de benzine bijna recht naar de injectie.

suc 6

Ja heb het gevonden dankje, Waar de slang aan de tank vast zit kan ronddraaien dat stond verkeerd.

Maar heb nu een veel erger probleem :(

Eén van de moertjes van de zij kappen (de langwerpige kap) is me in het frame gevallen.
Die moertjes zitten in rubbers aan het frame vast. Het moertje kort bij het gat (waar het de brug aanzit) is me erin gevallen.
Iemand een idee of ik er op een of andere manier aankan komen? Want volgens mij is dat gedeelte van het frame dicht?

En anders weet iemand hoe ik dat moertje kan bestellen?
 
Laatst bewerkt:
Nee niet alleen... wel populair bij de duc rijders maar Rossi rijdt er trouwens ook mee, en dat is tog geen duc :/
Als je even op http://www.termignoni.it/hp_termignoni.php?codLingua=2 kijkt..

grts

Piccie gelijk hier ff dumpen... :9

full


Zien er goed uit of komt dat omdat het model erg op mijn Arrows lijkt O-)
 
Eén van de moertjes van de zij kappen (de langwerpige kap) is me in het frame gevallen.
Die moertjes zitten in rubbers aan het frame vast. Het moertje kort bij het gat (waar het de brug aanzit) is me erin gevallen.
Iemand een idee of ik er op een of andere manier aankan komen? Want volgens mij is dat gedeelte van het frame dicht?

En anders weet iemand hoe ik dat moertje kan bestellen?

Ik denk dat je een rawlnut bedoelt.

http://www.elise-shop.com/images/large/RawlnutsM6_LRG.jpg

Die kun je vinden bij de betere ijzerwarenhandel.
 
Laatst bewerkt:
Heb eigenlijk ff paar vraagjes, zo kawa z750(nieuwe model) is dat goeie beginners fiets?, de gene die achterop zit dat lekker , me vriendi wil graag achterop en we willen samen flinke enden gaan rijden(zei achterop dan) ik heb deze vragen op meerdere forums algevraagd voor verschillende motor fietsen wegens dat ik graag wat info daar over wil

Alvast hartelijk bedankt en hoop veel kawa z1000 en z 750 te zien op de motor beurs!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan