Yamaha Tenere (oude type) gestolen in Nijmegen

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
OPROEP AAN MOTORRIJDERS UIT NIJMEGEN EN OMSTREKEN!
Hoe wreed wil je het hebben? Daan, een mede clublid van de Tenere-club ging vorig jaar op pad om met zijn maat een wereldreis te maken naar oa Dakar. In Dakar werd zijn maatje Christiaan begin dit jaar door een vrachtwagen van de weg gedrukt en hij overleed ter plekke. Daan bleef achter, brak uiteraard zijn reis af en kwam zonder zijn motor naar Nederland.

Pas vier dagen geleden kwam Daan zijn motor eindelijk terug uit Afrika, nét op tijd, want op 19 december zouden we weer met de hele club een offroadrit rijden. Vanmorgen bleek de motor gejat te zijn.

motor_1.JPG

full

1116897530496f77d2641f8.jpg

347338252496f7832ab490.jpg


Ik heb een plaatje bijgevoegd, kenteken is MJ-XS-37, frame & bloknr zijn 3AJ058628. (3aj blok met kickstarter, dit is bijzonder) evenals het hoge voorspatbord, een 3AJ heeft een laag voorspatbord normaal gesproken. Mocht iemand wat zien of horen dan laat het aub weten. De motor liep (nog) niet, dus de kans bestaat dat ie niet ver is. Daan woont in de Fagelstraat in Nijmegen.
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand al eens naar de coppers in en rond Nijmegen gegaan om daar uit te leggen dat het zo langzamerhand méér dan genoeg is geweest? :X Het lijkt wel of de helft van de gejatte motoren in Nijmegen stonden... :N
 
zure shit!

Politie kan daar, helaas ook maar weinig mee.

We zullen het uiteindelijk toch zelf moeten doen door goede voorzorgmaatregelen te nemen. Klinkt altijd suf achteraf maar het is toch het enige wat er vaak aan te doen is.
 
Laatst bewerkt:
Elke fucking dag word er op het forum vermeld dat er weer een motor gejat is. Als ik volgend jaar mn nieuwe motor koop ga ik mn eigen beveiliging maken, zet er 2 rotweilers bij, camera .. ja ..... goed plan
 
:/ Ze komen steeds meer deze kant van Nijmegen op... Ook naar deze ga ik uitkijken... Mocht je me tegenkomen, ik zwaai niet, maar kijk of de motor waar je op rijdt gestolen is... :')
 
Het blijft gewoon doorgaan het die diefstallen, en ik maar denken dat het vooral in de zomer erg was.
 
Dit is niet normaal meer.

Het word tijd dat we in NL lijf straffen gaan invoeren, gewoon de rechter hand afhakken
doen ze het nooit meer weer.
 
#&%@^$ Damn, want vind ik dit sneu. -O-

Niets gezien helaas. (Deze motor was me zeker bijgebleven als ik hem voorbij had zien komen, vind het altijd wel gave motoren).
 
wat zuur!

Ik zal mijn ogen openhouden, al zal hij wrsch niet meer in Nijmegen te vinden zijn -O-
 
Damn, echt niet normaal. En dit zijn alleen de dingen die je hoort op M-F. Laatst hebben "ze" het CB350 brik (leuk ding, maar echt niks waard) van een vriend van me ook al opgepikt uit de Nijmeegse binnenstad.

edit: ontzettend zuur van die Tenere, zeker met de "historie" die erachter zit B| Ik zal m'n ogen open houden hier in oost.
 
Laatst bewerkt:
GRMBL
GRMPF
*stoom uit oren* enz
wat een hufters zijn het toch he!!!!
Ik weet nog wel wat gepaste straffen voor de daders...maar ja daar heb je nu niks an...
Sterkte met de afhandeling!
 
Laatst bewerkt:
Alweer in Nijmegen is het eerste wat in me opkwam, maar het hele verhaal er achter maakt het natuurlijk nog droeviger :(

Sterkte en succes
 
Kan me voorstellen dat het hier om een zeer grote emotionele waarde gaat, wat met geen enkele verzekering te dekken is.

Zuur, heel zuur.

Ik blijf erbij, handjes afhakken moeten we invoeren voor dat gespuis !
 
woon zelf in arnhem en werk in nijmgen
maar ik denk dat ik hem nooit tegen zal komen op de weg
deze zal wel lekker voor de cross gebruikt worden
als die sukkels hem lopend krijgen

waarde (in geld) heefd z,n ding niet echt maar emotioneel kan iemand er helemaal na de kloote van gaan vind dat mensen dit een moeten beseffen kut actie's vind ik het
een duure (en goede (lees all risk) verzekerde ) motor is ook zonde als ie weg is mja daar heb je die mooie all risk voor maar dit is in zulke gevallen niet meer van toepassing

triest allemaal
toch sterkte er mee en (met het verlies van je maat)

en het terug vinden van je bike ik houd voor de zekerheid wel de oogjes open
 
Wtf is er in Nijmegen aan de hand!!?? B| . Niet normaal.
Sterkte met dit slechte nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan