kleine pinkers

Status
Niet open voor verdere reacties.

nukidani

MF veteraan
6 jul 2007
1.167
0
lommel
4 stuks van het merk kellerman nieuwprijs 36 euro per stuk . zijn van een vriend van me en heeft besloten van toch maar led pinkers te plaatsen . hij wil er nog graag 100 euro van .zitten nog in de verpakking
full
 
ja die dingen zouden 36 euro per stuk kosten kosten dus 144 voor de 4 . ik weet het zelf ook niet , is een duur en gekend merk naar het schijnt . mss iets voor de kenners , vind het zelf ook nogal veel .
 
ff nagevraagd en gechecht op internet dingen kosten dus inderdaad wel boven de 30 euro per stuk , goedkoopste dat ik vand 33 euro.
prijsverlaging 75 euro
 
kosten nieuw inderdaad 34.95 per stuk!! zoek maar op kellermann (let op dubbel nn) micro 1000
Ik ben zelf eens zo gek geweest om 4 x micro rhombus te kopen kosten 59.95 per stuk!!
Dus 4 knipperlichtjes incl. verzendkosten kwam uit op 250 euro ofzo!!! haha.
Ze hebben ze ook van 90 euro per stuk!!! zonder goude randje....
 
kosten nieuw inderdaad 34.95 per stuk!! zoek maar op kellermann (let op dubbel nn) micro 1000
Ik ben zelf eens zo gek geweest om 4 x micro rhombus te kopen kosten 59.95 per stuk!!
Dus 4 knipperlichtjes incl. verzendkosten kwam uit op 250 euro ofzo!!! haha.
Ze hebben ze ook van 90 euro per stuk!!! zonder goude randje....

En waarom zou je dat willen????

Jezus 250 euri voor een paar knippers... Het moet niet veel gekker worden...
 
ik ruik hier een miskoop van de eeuw!!(en die is nog langggggggggggggg)


blijkbaar wel , maar waarom komen die kellermans dan nooit in promotie te staan . dan zal ie ze er och maar op moeten plaatsen . zullen wss ook wel heel goed licht geven .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan