Mooie aanhanger voor 2 motoren + oprijplaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

w@llie

MF veteraan
22 jan 2004
14.940
0
De aanhanger gebruik ik al een tijdje niet meer dus hij heeft meer stil gestaan dan dat de aanhanger op de weg gereden heeft.

Op de aanhanger kunnen 2 motoren geplaats worden, de aanhanger heeft de standaard verlichting + kentekenplaat verlichting en een mist licht wat nog niet aangesloten is.
Er zit een mooie stevige oprijplaat bij, die je op de aanhanger kunt bevestigen als je deze niet gebruikt. Je kunt je kentekenplaat er makkelijk in klikken of eraf halen

De aanhanger is in goede staat, misschien dat je er alleen een keer een kwast verf over heen moet halen omdat de trailer veel buiten heeft gestaan.

Als iemand serieus intressen heeft kunnen zij eventueel de maten ook door krijgen, deze moet ik wel even op gaan meten.
Daar zal ik daarvoor naar de aanhanger moeten rijden, deze staat niet bij mij in de buurt maar vlak bij mijn oude woonplaats.

Graag alleen reageren als je echt serieus geinteresseerd bent in de aanhanger.

De aanhanger zou 500 euro moeten gaan kosten, nogmaals het is een nette aanhanger en super stabiel.
Heb je zelf een andere prijs is gedachten dan kun je dit natuurlijk altijd laten weten.

Voor vragen kun je mailen naar walter_veldhuis@hotmail.com
full

full

full
 
Zou er een slotje op dit topic mogen? de aanhanger is verkocht *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan