MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijne kerst allemaal ;)

Was't wat?

  • Beetje kort, 9 dagen....

    Stemmen: 1 2,8%
  • Ja, goed jaar geweest!

    Stemmen: 22 61,1%
  • Ik ben dik over de normale 2000km heen :$

    Stemmen: 1 2,8%
  • *O* *O* *O* *O* *O* (coonie)

    Stemmen: 2 5,6%
  • Matig motor-jaartje geweest

    Stemmen: 9 25,0%
  • Proefritjes!!!!!!!

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh *D :W

Thx allemaal voor de felicitaties :}

@Nocer: :o ze was er met haar volle verstand bij hoor O-) :P
Whoeiiiii *O* *O* *D

Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws *O*

Stampertje.jpg
 
gotverdegoffer :(



Rolluik gaat maar 80 cm omhoog, auto staat half op straat omdat ik het parkeervak niet in kom.
:(
 
Morgen! *O* Weer een winterse dag! Phoen en ik gaan de boards maar eens klaarmaken! :Y

@ SP, gefeliciteerd met je koekblik! *O* Gister overheen gelezen volgens mij... Heb je em al!?

@ X, gelukt inmiddels!?
 
Morgen! *O* Weer een winterse dag! Phoen en ik gaan de boards maar eens klaarmaken! :Y

Bij ons staat het spul inmiddels ook klaar om te gaan....
... maar goed dat we afgelopen zondag niet gegokt hebben om even heen en weer te rijden, niet alle snelwegen richting Winterberg waren even goed begaanbaar...

In het plaatje van de OP ziet het er in Winterberg trouwens wel lekker uit, man wat heb ik veel zin om weg te gaan (maar dat heb ik geloof ik altijd wel... :Y )

Noorus... klaarmaken, als ik laten waxen en vullen? Of... klaarmaken als ik, spul van zolder halen, inventariseren wat er nog aan sokken bij moet komen en richting voordeur verplaatsen... ?
 
@ X, nou koffie kan al veel doen! :Y

@ Girl, klaarmaken als in waxen en bij de deur zetten om vanmiddag van de heuvels hier af te boarden! *D Jammer dat de heuvels hier alleen niet hoog genoeg zijn... Nee, voor het echte werk zullen Phoen en ik nog tot 12 maart moeten wachten... :Y
 
Noorus gaat voor de buitenactiviteiten... :
@ X, nou koffie kan al veel doen! :Y

@ Girl, klaarmaken als in waxen en bij de deur zetten om vanmiddag van de heuvels hier af te boarden! *D Jammer dat de heuvels hier alleen niet hoog genoeg zijn... Nee, voor het echte werk zullen Phoen en ik nog tot 12 maart moeten wachten... :Y

Wel leuk om lekker buiten een heuveltje af te gaan toch? Bij gebrek aan beter... boeien, lekker gaan! :Y
 
@Ro's advies: _O-

:^ Girl, heerlijk om ff te prutsen in de sneeuw! Ik kan het niet, maar ik ben veels te fit en heb zin om van alles te doen buiten! Alleen zit ik nu vast op m'n werk! B|

Kwas gisteraaf ook niet echt wakker! |( Maar uiteraard Manuela en Louise ook nog van harte!! O-) *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan