MF Gooi en Vechtstreek deel * 59 * Fijne kerst allemaal ;)

Was't wat?

  • Beetje kort, 9 dagen....

    Stemmen: 1 2,8%
  • Ja, goed jaar geweest!

    Stemmen: 22 61,1%
  • Ik ben dik over de normale 2000km heen :$

    Stemmen: 1 2,8%
  • *O* *O* *O* *O* *O* (coonie)

    Stemmen: 2 5,6%
  • Matig motor-jaartje geweest

    Stemmen: 9 25,0%
  • Proefritjes!!!!!!!

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top, zal het maar netjes houden, anders worden de modjes boos ;)

Defrancesca_Gallardo_066.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rijexamen definitief afgezegd, volgende datum 4 jan.

Ga nu weer m´n bed in, heb ´n combinatie van sars, mexicaanse griep, Q-koorts en weet ik 't wat nog meer :')

:W
 
Naaf :W

Wij hebben ook nog een nieuwtje...

Sommigen waren al op de hoogte...maar:

[afbeelding]


bijna 10 weken nu...dus Louise krijgt een broertje of zusje erbij *D

komkommertijd zullen we maar zeggen he :+

*O* Zó leuk!! *O*


Hallo allemaal, even een tijdje niet geweest!!! En dat komt o.a. omdat ik de komende tijd (zegge zeker een jaar :') ) niet meer motor mag rijden, omdat Morpheus en ik ook ein-de-lijk ;) een kleine verwachten.. Ongeveer 2 weken later als Michel en Diddle :') *O* *D

Jaapie, kut joh van het uitstellen van je examen!! Maar 4 januari is het zó!

Hoe is het met de rest!?

:W
 
*O* Zó leuk!! *O*


Hallo allemaal, even een tijdje niet geweest!!! En dat komt o.a. omdat ik de komende tijd (zegge zeker een jaar :') ) niet meer motor mag rijden, omdat Morpheus en ik ook ein-de-lijk ;) een kleine verwachten.. Ongeveer 2 weken later als Michel en Diddle :') *O* *D

Jaapie, kut joh van het uitstellen van je examen!! Maar 4 januari is het zó!

Hoe is het met de rest!?

:W
Een keertje partnerruil doet wonderen he? :+

Jullie ook gefeliciteerd *O*
 
Laatst bewerkt:
*O* Zó leuk!! *O*


Hallo allemaal, even een tijdje niet geweest!!! En dat komt o.a. omdat ik de komende tijd (zegge zeker een jaar :') ) niet meer motor mag rijden, omdat Morpheus en ik ook ein-de-lijk ;) een kleine verwachten.. Ongeveer 2 weken later als Michel en Diddle :') *O* *D
Ook hier nog ff van harte! *O*
 
En dat komt o.a. omdat ik de komende tijd (zegge zeker een jaar :') ) niet meer motor mag rijden, omdat Morpheus en ik ook ein-de-lijk ;) een kleine verwachten
enne hoezo mag je dan geen motor rijden?
 
Nou zou op zich wel mogen, maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad om zwanger te worden :+ dus ik loop liever geen enkel risico! En tegen de tijd dat het weer weer aantrekt, ben ik dik als het goed is :+ dus dat hangt niet lekker meer op mijn F-je :)
 
*O* Zó leuk!! *O*


Hallo allemaal, even een tijdje niet geweest!!! En dat komt o.a. omdat ik de komende tijd (zegge zeker een jaar :') ) niet meer motor mag rijden, omdat Morpheus en ik ook ein-de-lijk ;) een kleine verwachten.. Ongeveer 2 weken later als Michel en Diddle :') *O* *D

Jaapie, kut joh van het uitstellen van je examen!! Maar 4 januari is het zó!

Hoe is het met de rest!?

:W
Gefeliciteerd *D
 
Nou zou op zich wel mogen, maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad om zwanger te worden :+ dus ik loop liever geen enkel risico! En tegen de tijd dat het weer weer aantrekt, ben ik dik als het goed is :+ dus dat hangt niet lekker meer op mijn F-je :)
Tja, als je denkt dat je met voeten in de aarde steken zwanger wordt kun je zowiezo beter geen motor rijden.
 
Michel, Diddle, Orea en Morpheus gefeliciteerd! *O* *O*

En 4 Jan. is het binnen no-time. Gewoon zorgen dat je dan beter bent, dan gaat het helemaal goed komen! :Y
 
Hallo allemaal, even een tijdje niet geweest!!! En dat komt o.a. omdat ik de komende tijd (zegge zeker een jaar :') ) niet meer motor mag rijden, omdat Morpheus en ik ook ein-de-lijk ;) een kleine verwachten.. Ongeveer 2 weken later als Michel en Diddle :') *O* *D

:W

Gefeliciteerd jullie beidjes!! *O* *O* *O*

De volhouder wint dus tóch! :Y
 
*O* Zó leuk!! *O*


Hallo allemaal, even een tijdje niet geweest!!! En dat komt o.a. omdat ik de komende tijd (zegge zeker een jaar :') ) niet meer motor mag rijden, omdat Morpheus en ik ook ein-de-lijk ;) een kleine verwachten.. Ongeveer 2 weken later als Michel en Diddle :') *O* *D

Jaapie, kut joh van het uitstellen van je examen!! Maar 4 januari is het zó!

Hoe is het met de rest!?

:W
Congratzzz... *O* *O* *O*
 
Orea: hartelijk gefeliciteerd!!! (Ja NU al!!!)

Terror(griep): beterschap!
(Je bent toch niet bij de geiten of schapen geweest bij de KINDERboerderij?) :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan