Gezocht: Yamaha YZF Thundercat GESTOLEN uit Lelystad

jojo Griff

Rookie
20 dec 2009
4
0
Lelystad
In de nacht van zondag 13 december op maandag 14 december is mijn Yamaha YZF Thundercat gestolen bij mij voor de deur vandaan in lelystad. Ik zie op motor-forum dat er in de afgelopen drie weken al 3 motoren zijn gestolen in Lelystad, en wellicht nog wel meer die niet zijn gemeld. Ik ben op zoek naar mensen die mijn motor of onderdelen daarvan wellicht ergens zijn tegegengekomen.

De motor is op bijna alle kuipdelen voorzien van een DataTag. De nummers zijn ge-etst in de kuipdelen, spiegels en motoronderdelen. Ook zijn er een vijftal chips (Transponder ID'S) verborgen in diverse onderdelen.
De Tag ID code is DAT 0255536. Ook is de motor voorzien van honderden datapoints die alleen met speciaal licht te zien zijn. Elke datapoint heeft ook de unieke Tag-ID code.
Hierdoor is de motor eigenlijk niet te verkopen of in onderdelen te verkopen, maar wie weet biedt iemand het toch aan.

Mocht iemand meer weten over de diefstal of de motor geheel of in onderdelen krijgen aangeboden wilt u dan contact met mij opnemen of contact met de politie Lelystad.


Kenteken : MD-GJ-51
Merk : Yamaha
Type : YZF Thundercat
Bouwjaar 20 Juli 2000
Kilometerstand 44.194 km
Kleuren : Zwart - Grijs - Goud

4 Cilinder
Vermogen 74 kW
Gewicht leeg : 205 kg

Nieuwe achterband
Nieuwe Accu accu
Achterbeugel voor zijkoffers en topkoffer (Valt zeker op op)
Catoiler (smeert automatisch de ketting)
Valdoppen (beschermd de kuip mocht de motor vallen)
Veel onderdelen zijn gemerkt met een code (ivm diefstal)

Bedankt.
Tips worden erg gewaardeerd.


Voor foto's : http://link.marktplaats.nl/306037993 (weet even niet hoe ik ze in dit forum moet upladen)
 
Laatst bewerkt:
Ongelooflijk.. Wat 'n flikkers :r !! Goed marktplaats, speurders en ebay e.d. in de gaten houden, je weet het maar nooit.. Succes met de afhandeling!
 
Kerel als die weg is is die weg
Als je op de politie wacht kan je nog lang wachten
Enige wat je kan doen is zelf speurwerk doen en als je wat weet voor je houden.
Dan pak je diegene gewoon back.
Lees mijne ook maar even

sterkte ermee
 
Gegevens zijn verzonden.
Voor elke motorrijder lijkt het beter om met een dremel je motor te lijf te gaan en (het kenteken) overal in te graveren en het resultaat te fotograferen voor in een logboek.
Succes met de afhandeling.
 
zwaar klote idd

zet een zoekwekker, dat scheeld heel wat speurwerk.
zoekwekker speurt alle verkoop sites naar de door jouw ingegeven naam/merk (3 zoekwekkers zijn gratis)

suc6 en ik hoop dat je hm heelhuids terug krijgt
 
Ik zal proberen nog foto's te uploaden, maar dat is me nog niet gelukt.

Rikco, bedankt voor je tip (Zoekwekker)
 
deze:
full
full
 
Laatst bewerkt:
Shit..die zag ik wel af en toe rijden..Waar issie ongv gestolen in Lelystad? Kan ik wat extra oplette als ik de buurt ofzo ben...

:X ben blij dat ik mijne in de garage heb staan..
 
G-Jo. Motor is afgelopen maandag gestolen (24 december) uit de wijk Karveel. Als je de motor ziet rijden graag even een berichtje. Mijn motor valt her meeste op door de kofferset beugels en de datatags. Kijk ook uit naar de ander gestolen motoren uit Lelystad. Kawasaki ZZR1400 en Yamaha R1. Thanks.
 
G-Jo. Motor is afgelopen maandag gestolen (24 december) uit de wijk Karveel. Als je de motor ziet rijden graag even een berichtje. Mijn motor valt her meeste op door de kofferset beugels en de datatags. Kijk ook uit naar de ander gestolen motoren uit Lelystad. Kawasaki ZZR1400 en Yamaha R1. Thanks.

Denk dat je met dit weer weinig motoren ziet rijden, laat staan die van jou.

Balen man, ik hoop voor je dat hij terug komt.
 
Als eerste, zwaar, zwaar, zwaar klote. ;(
Als tweetst, mocht je de daders of handlangers weten, sein het hier ook even. Denk dat er best wel wat motorrijders nog ergens een dremel hebben, om wat codes bij hun te gaan ingraveren. :Y (is dit goed NL?)
En als drietst, ik denk persoonlijk dat je brommert op dit moment nog ergens in een (waarschijnlijk ook gestolen) bus staat/ligt, ergens op een verlaten terrein.

Iig, succes, en ja, hopen dat je hem/haar redelijk ongeschonden terug krijgt. -O-
 
balen dat ie gestolen is :(

maar je hebt het telkens over dat ie te herkennen is aan de datatags...maar ik heb geen idee waar die dingen zitten, hoe ze er uit zien, of hoe ze uit te lezen zijn?

nvm ik had de openingspost niet goed gelezen :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan