Facelift mijn zwarte panter

14 dec 2009
158
0
Erica
Nog ff terug te komen op mien panter.....wat er allemaal veranderd is. De vtx koplamp, alleen het huis, het binnenwerk heb ik zo aangepast dat ie er inpaste. Hagonschokbrekers opgezet, ander (hoger) stuur, stuurshoke veranderd...nu de (trek)shoke onder de tank gemaakt, achter andere knippers, paar gaten geboord in de 4 uitlaten, staalflexleidingen op zowel de voorrem als koppeling gemonteerd, remklauw gereviseerd, bagagerekje achter geplaats (komt van een Harley), nieuwe (stuggere) veren in de voorvork gemonteerd en tenslotte zijn alle zwarte onderdelen gespoten.

Allen prettige feestdagen en een veilig en gezond 2010 gewenst,

Harrieindewarrie
 
Laatst bewerkt:
Stom van me om geen fotootje te plaatsen, nou hier is't ie
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets Harrie!
Maare, ik neem aan dat je 'm met dit weer ook niet rijdt... (heb m'n black beauty ook op stal gezet)

Zit zelf ook te denken om in ieder geval progressieve veren voor en evt. VTX of Hagon shocks achter te monteren... schijnt de wegligging veel ten goede te komen (plus dat ie dan achter iets lager wordt)

grtz,
Bransbak
 
Inderdaad, de vering voor en achter zijn een stuk stugger, wat bij mij fijner rijden is. Ik heb voor langere veren ingezet, want ik heb de pijpjes die er normaal ook in horen te zitten eruit gehaald. En natuurlijk nieuwe voorvorkolie erin gedaan. De Hagonveren achter kun je op verschillende standen zetten, komen ook van een Harley en zijn 3 cm korter dan de origenele veren die op de Super zitten. Dus je zit iets lager op de weg.

Groet'n
full
 
Ik heb forward controls voor de super gemaakt en wil echt niet lagen worden bij de vork.
Ik kom nou bij een diepe bocht met m'n schoenen aan de grond, ben bijna door de zool heen :-)

Ga na de kerst wel m'n voorpoten ok zwart maken en dag gelijk wat dikkere olie d'r in knikkeren.
Eens kijken of dit de wegligging verbeterd!

Heb de hagons achter er op zitten, en rijd stukke stugger en beter!!!
Kost wat maar heb je ok wat!!
 
Ik heb forward controls voor de super gemaakt en wil echt niet lagen worden bij de vork.
Ik kom nou bij een diepe bocht met m'n schoenen aan de grond, ben bijna door de zool heen :-)

Ga na de kerst wel m'n voorpoten ok zwart maken en dag gelijk wat dikkere olie d'r in knikkeren.
Eens kijken of dit de wegligging verbeterd!

Heb de hagons achter er op zitten, en rijd stukke stugger en beter!!!
Kost wat maar heb je ok wat!!


Iig beter dan die zooi van Harley. _O-
 
Hond is zeker mooi.
Heeft de topicstarter wat gegevens over de hond?

Wanneer aangeschaft?
Wat verbruikt ie?
Topsnelheid?

Dat soort zaken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan