gsx-r 750 89 meuk

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
10.171
81
Zwart kuip ruitje voor een gsx-r 750 89. (past ook op andere ''oldschool'' modellen)
Nog helemaal netjes! €30
VERKOCHT


Zwart duokapje gsx-r 750 89 (past natuurlijk ook weer op andere modellen)
Is niet netjes meer en zou wel een opknap beurtje kunnen gebruiken maar hier is de prijs ook naar. €10,-
VERKOCHT

Setje spiegels gsx-r 750-1100
1 spiegel is netjes en 1 zit het weer in en het spiegel glas is niet super meer. Maar de pootjes zien er nog zeker netjes uit en kunnen dus ook voor onderdelen gebruikt worden.
€25,- voor beide.
SL273220.jpg

SL273223.jpg


Heb de duopassagiers beugels over. Weet niet wat er met 1 is gebeurd maar denk dat een vorige eigenaar half zilverkleurig mooier vond. Bied maar wat moois
SL273242.jpg

SL273243.jpg

Heb er ook nog 1 stepje met boutje en ringetje bij.
SL273244.jpg



Tank te koop model uit 89. Benzinekraantje zit er compleet bij en ontluchtingsnippel ook. Het slot uit de benzine tank heb ik wel overgezet op een andere tank en zit er dus niet bij. Maar dit is makkelijk zelf te doen. Zitten krassen op en zit wat roest achter de stickers.
SL273257.jpg

SL273258.jpg

SL273259.jpg

€100 voor de complete tank.


kontkappen ook model 89 foto's zeggen genoeg denk ik. Zijn niet helemaal netjes meer en kunnen wat liefde gebruiken. Maar hebben geen glijschade. Rechterkap is goed en netjes linker kap is niet zo netjes meer en zit een scheur in. Maar die scheur is wel te repareren.
SL273253.jpg

SL273255.jpg

SL273256.jpg


30€ voor de rechter 20€voor de linker. 50€beide en gaan alleen samen weg.


Topkuip frame met lampen.
SL273260.jpg

60€




Groetjes, Flip

Ik heb ook nog 2 vizieren liggen voor een cl14 HJC
 
Laatst bewerkt:
Nee indd. Past niet. 90'er wel en 91 niet :? ? maar dat weet ik zo niet zeker...
 
Laatst bewerkt:
Zeg wat is dat nu in de titel "meuk" :( .
het moet zijn : edele (onder)delen van een oldskool raspaard :Y

:+
 
@Fighter- Aaah bedankt ;) wist het niet helemaal zeker.

@downsider- _O- Maakt de medemens vast wel een stuk nieuwsgieriger ;)


Voor de rest, Doe een leuk bod!
 
Heb je toevallig een foto met dat kuipruitje gemonteerd? Of weet je of deze dezelfde vorm heeft?
Ik ben namelijk op zoek naar een ruitje dat lager is dan origineel, de originele staat mij even iets te rechtop ;).
 
Ik heb helaas geen foto dat het gemonteerd is. Ik weet wel dat deze wat hoger is dan het origineel.
 
Nog hoger? Dat is jammer! Had hem anders graag overgenomen (non-streetfighter gixxer spullen worden schaars ;) ). Succes met de verkoop verder.
 
Mja helaas erg schaars... Ik ben ook opzoek naar gewoon het vervangend zwart kuipruitje... Nergens te vinden! :(
 
uuuh... dat weet ik niet zo uit me hoofd. Wel aanzienlijk in iedergeval. Zodra ik de gelegeheid heb zal ik eventjes wat meten.
 
Thnks, bij japarts hebben ze wel gekleurde kuipruiten zag ik net.
ALs het ruitje niet veel hoger is heb ik wel interesse.
 
Heb ook een tank te koop! en een setje kontkappen
 
Komt er aan! ;) maar moet je heel even wachten.
 
Tank, kontkappen en topkuipframe toegevoegd!
 
hey,afdekkapje inbegrepen stoeltje dat erop zit
heb wel intresse in dit geheel,
reageer effe als je wil
eddylormans@hotmail.com
 
Hey, afdekkapje is exclusief stoel.

stuur maar ff een pmetje als je dat wil.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan