Originele & Laser demper CBR600F2 (ruilen?)

wickydeviking

Die hard MF'er
11 feb 2008
702
22
Amsterdam
Hoi!

Ik heb nu een demper op mijn fiets gemonteerd, echter ben ik opzoek naar een sportdemper met e-keur en db-killer. Ruilen of kopen, we komen er vast uit :)

Tevens heb ik ook nog een originele demper liggen die weg mag.

De laser demper is in redelijke staat, heeft wat gebruikerssporen maar is zeker nog goed te doen. Er zitten wat mini zwarte oliepuntjes op (van de ketting) die er met wat poetsen wel af moeten gaan, echter ik geef daar niet zoveel om.

[plaatje verwijderd]

en er komt een te vet geluid uit, zie hier (geen vet filmpje):


De originele demper is in een wat gebruiktere staat, met krassen en alles, maar niet lek of veel roest en doet het nog prima. (nog eens bekeken en het is niet zo erg als het zo overkomt)

full


ik heb verder geen idee wat de diameter is, de linkpijp past gewoon op de originele uitlaatbocht. Iemand hier die het weet?
 
Laatst bewerkt:
Stuur me maar even een mailtje, ik heb nog een bos met e-keur te koop.

Mail staat in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
voor de originele uitlaat... ok ;)

nee grapje dan laat ik hem er liever zelf onder zitten, je moet met iets beter komen dan dat.
 
dus of 90 euro of een nieuwe? :) vertel me, waar krijg je zo'n goedkope uitlaat met e keur en uitneembare db killer? Ik ben ook op zoek naar iets goedkoops haha
 
dus of 90 euro of een nieuwe? :) vertel me, waar krijg je zo'n goedkope uitlaat met e keur en uitneembare db killer? Ik ben ook op zoek naar iets goedkoops haha

Niet zo goedkoop, maar als ik 150 euro betaal voor die van jou.. Dan heb ik geen e-keur en geen killer.. Voor 225 euro koop je een nieuwe met e-keur en killer.. :)

Edit: Ohja, Kalsbeek in Zwolle had toenlaatst ook nog een nieuwe Giannelli met e-keur en uitneembare killer liggen voor 200 euro
 
Laatst bewerkt:
Nog een kickje ;) Ik heb ondertussen een Mivv gekocht met e-keur :) succes met de verkoop
 
Terug
Bovenaan Onderaan