da Liks Winteropruiming

Da Liks

MF veteraan
26 dec 2003
10.729
4
Rotterdam
te koop, de volgende items:
kuipset verkocht


imitatie topkuip 954, zwart/rood, nieuw

IMG_2877.jpg


929 motorblok, vers, nog geen 20.00 km erop (NEEEE is dus niet uit mij gejatte blade!!)


fsport voorremschijven, 1tje met heel lichte slag, makkelijk richtbaar.,

sp-1 voorremschijven, Setje nette schijven! en 1 losse met nog lichtere slag dan de fsport schijven, makkelijk richtbaar dus!

600RR kontje, zwart met een scheur erin, makkelijk te repareren

IMG_2880.jpg



600 RR voorspatbord rood, zonder schade


IMG_2881.jpg


2003-4 636 lichtschakelaar
cbr 600f4i/fsport voorwiel blauw, met pilot power erop


900RR onderkuip, zijkuipen, kontkappen (1992-1995), koplamp (1995 model)
IMG_2879.jpg


prijzen zijn heel redelijk!! opsturen is zeker een mogelijkheid maaarrrr ik heb geweun een fool-time baan dus kan normaal gesproken alleen zaterdagochtend verzenden.
foto's indien nodig kan ook, nu nog niet aan toegekomen.. je kan me gewoon pmen via motorforum, ik kijk praktisch iedere dag!
 
Laatst bewerkt:
de 929 voorvork en schijven past er zo in, moet je alleen nog kroonplaat, wiel en klauwen hosselen. das een ECHT dikke upgrade..
 
Ik reageer even voor een vriend van mij.

Interesse in de topkuip van de 954, aangezien hij nieuw is hoef ik niet te vragen of alle ophangpunten voor de koplamp nog heel zijn.
Heb je eventueel een foto en een richtprijs?

Alvast bedankt!
 
foto vd topkuip heb ik niet, kan ik wel maken op redelijk korte termijn. prijsch 100 euro incl.. omdat het een imitatiekuip is.
 
Laatst bewerkt:
Ik moest doorgeven dat je hem als verkocht kan beschouwen.
Kun je mij misschien even wat contactgegevens mailen, dan zorg ik dat jullie met elkaar in contact komen.
 
ok prima..


mensen, er mag ook geboden worden hoor! wil je wat hebben, stuur een pm met een bod!
 
achterremschijf past op alle injectiehonda's behalve de allernieuwste.. pm cumt eraan zodra je de functie aanzet
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan