VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog VF kilometers gemaakt iemand?

Heb hem wel ff kunnen starten zonder uitlaten :9~
Moeten wel nieuwe bougies in, en dan is hij motorisch hopelijk goed, kan er een nieuw oliefilter+olie mod op, nieuwe olie. Dan remvloeistof + koppeling. En tussendoor misschien nog de achterschokbreker....
 
Heb hem wel ff kunnen starten zonder uitlaten :9~
Moeten wel nieuwe bougies in, en dan is hij motorisch hopelijk goed, kan er een nieuw oliefilter+olie mod op, nieuwe olie. Dan remvloeistof + koppeling. En tussendoor misschien nog de achterschokbreker....

ik heb nog een orginele en een Technoflex achterschok liggen............ *D
 
Laatst bewerkt:
zo mensen ff de agenda's checken, in de loop van de week ff een planning maken met de aannemer voor het verbouwen van mijn huis zodra ik weet wanneer ze komen ga ik de VF/V4 (en ex V4 owners die op een 400 willen rijden :X ) BBQ plannen.

voorzichtige indicatie: de maand mei
locatie: mijn achtertuin
geplande bezigheden: ritje :] , met als afsluiter VLEES van de grill :9~
 
zo mensen ff de agenda's checken, in de loop van de week ff een planning maken met de aannemer voor het verbouwen van mijn huis zodra ik weet wanneer ze komen ga ik de VF/V4 (en ex V4 owners die op een 400 willen rijden :X ) BBQ plannen.

voorzichtige indicatie: de maand mei
locatie: mijn achtertuin
geplande bezigheden: ritje :] , met als afsluiter VLEES van de grill :9~~

klinkt goed! Dan mag ik er bovendien ook al op rijden :P

Wie heeft trouwens een manual voor me liggen, en kan/wil die ff toemailen. Wil m'n achterschokbreker misschien reviseren, maar wil ik van te voren wel weten wat er moet gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
klinkt goed! Dan mag ik er bovendien ook al op rijden :P

Wie heeft trouwens een manual voor me liggen, en kan/wil die ff toemailen. Wil m'n achterschokbreker misschien reviseren, maar wil ik van te voren wel weten wat er moet gebeuren.
http://thepit.shacknet.nu/honda
De links rechtklikken en "opslaan als", anders werken ze niet altijd.
Er valt overigens weinig te reviseren aan een achterschok van een 750F, je kunt de keerring vervangen (als deze zou lekken) en met wat moeite de olie vervangen, daar houdt het wel mee op.
 
Laatst bewerkt:
http://thepit.shacknet.nu/honda
De links rechtklikken en "opslaan als", anders werken ze niet altijd.
Er valt overigens weinig te reviseren aan een achterschok van een 750F, je kunt de keerring vervangen (als deze zou lekken) en met wat moeite de olie vervangen, daar houdt het wel mee op.

De achterschokker lekt nu lucht, als ik dat erin doe dan is hij goed, maar het lekt er dus weer uit. Is dat goed te doen? Of is het toch verstandiger om gewoon een andere te zoeken?

ps. die site werkt dus niet bij mij, op geen enkele manier. Heb de eigenaar dat ook al gemaild, maar hij heeft tot nu toe niet nogmaals gereageerd.
 
Bowler. Bespaar je de moeite en neem gewoon die shock over van Woutje. En dat zeg ik niet om de verkoop van Woutje te bevorderen, maar voor het geld wat hij er voor wilt hebben moet je niet lopen klooien en de centen van een revisie op zak houden. En je zult je eigen motor niet meer herkennen ;)
 
Hallo,

Wim gaat de VF verkopen!
De VF wordt binnenkort een PAN of Goldwing?

Wim zoekt wat anders en omdat hij ouder wordt iets meer relaxed rijden?



De VF staat binnenkort op markplaats of ebay...



Blijf voorlopig meebieden hoor, euh meekijken/lezen. :Y


:W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de manual wel, echter 212 Mb is een beetje erg groot om hier neer te planten of te mailen...

Stuur me maar een PM (PB) met je adresgegevens... Knal wel de V4 victory film erbij om hem te vullen voor wat tijdverdrijf...

Anderzijds, mocht de schokbreker al rot zijn... Probeer hem maar niet te servicen... Dat draait meestal op niets uit.. (Zoals eerder gezegd door Joep)...
 
~
zo mensen ff de agenda's checken, in de loop van de week ff een planning maken met de aannemer voor het verbouwen van mijn huis zodra ik weet wanneer ze komen ga ik de VF/V4 (en ex V4 owners die op een 400 willen rijden :X ) BBQ plannen.

WOUT
Ik wil het dubbele :( aantal cc. verdomme .
ik ben stiekum al aan het neuzen 8-)
grt Carloss :W
 
Hallo,

Wim gaat de VF verkopen!
De VF wordt binnenkort een PAN of Goldwing?

Wim zoekt wat anders en omdat hij ouder wordt iets meer relaxed rijden? :W

Een Pan of Goldwing is nog al wat anders zeg. Ik zou de Pan nemen, stuurt ook nog een beetje.
 
\
zo mensen ff de agenda's checken, in de loop van de week ff een planning maken met de aannemer voor het verbouwen van mijn huis zodra ik weet wanneer ze komen ga ik de VF/V4 (en ex V4 owners die op een 400 willen rijden :X ) BBQ plannen.

WOUT
Ik wil het dubbele :( aantal cc. verdomme .
ik ben stiekum al aan het neuzen 8-)
grt Carloss :W

neem je een 1/2 liter cola mee zit je al op 900 cc _O- _O- , rustig aan met neuzen anders heb je er zo weer eentje voor de deur staan :Y *O* ;)
 
@ Bowler:
full
 
maar ik raad je aan om nog ff te sparen en voor deze te gaan, als je betere wegligging (stabieler in hogere snelheidsbochten) wil. er zit nog 4 jaar garantie op.
Zo kwam hij een jaar geleden uit de doos, nu is ie wat vies geworden:
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de manual wel, echter 212 Mb is een beetje erg groot om hier neer te planten of te mailen...

Stuur me maar een PM (PB) met je adresgegevens... Knal wel de V4 victory film erbij om hem te vullen voor wat tijdverdrijf...

Anderzijds, mocht de schokbreker al rot zijn... Probeer hem maar niet te servicen... Dat draait meestal op niets uit.. (Zoals eerder gezegd door Joep)...

Bedankt voor het aanbod, maar op een of andere rare manier lukte het net wel. Maar dat filmpje klinkt goed. Ik heb zelf ook nog wel wat filmpjes die je misschien wel leuk vind :)

maar ik raad je aan om nog ff te sparen en voor deze te gaan, als je betere wegligging (stabieler in hogere snelheidsbochten) wil. er zit nog 4 jaar garantie op.
Zo kwam hij een jaar geleden uit de doos, nu is ie wat vies geworden:[afbeelding]

Aargh, waarom moest die foto er nou bij, nu wil ik hem eigenlijk hebben :P
Ik ga er nog eens hard over nadenken. Kga van de zomer naar Italië met de VF, dus een goede schokkert is wel leuk. Maar wil eigenlijk eerst er origineel mee rijden, om te kijken of hij bevalt.
 
Meld mij hier ook even, heb (mits de motor in de staat is die de verkoper beschrijft) een VF400F gekocht! Ik ga deze aanstaande woensdag ophalen. Reden van de koop is dat ik een motor erbij wil voor de saaie dingen zoals naar school/werk. En de V4 techniek vind ik zeer boeiend, en dat het een 400 is is helemaal apart natuurlijk. Ik zal aanstaande woensdag wel wat foto's posten.
 
VF400 Mooi ! Ik zag een rood/witte te koop 48K gelopen misschien is die het wel ?


* Mooie demper WOUT ! Hoelang is dat sparen ?

Vandaag met de vf1000f2 150km wezen toeren langs utrechtse heuvelrug en Vn daal en Betuwe,
En het allemaal net droog kunnen houden.
Aardig bekijks door de droge brom vf sound.

Zaterdag een mooie tank opgehaald zilver met antracit middenvlak en rode biezen,
origineel ? lijkt wel de kleuren van sommige f2 modellen daar fleurt m,n grijze muis
f2 een beetje van op...
full
 
VF400 Mooi ! Ik zag een rood/witte te koop 48K gelopen misschien is die het wel ?


* Mooie demper WOUT ! Hoelang is dat sparen ?

Vandaag met de vf1000f2 150km wezen toeren langs utrechtse heuvelrug en Vn daal en Betuwe,
En het allemaal net droog kunnen houden.
Aardig bekijks door de droge brom vf sound.

Zaterdag een mooie tank opgehaald zilver met antracit middenvlak en rode biezen,
origineel ? lijkt wel de kleuren van sommige f2 modellen daar fleurt m,n grijze muis
f2 een beetje van op...[afbeelding]

nieuw 443,- zelf ophalen in boxmeer bij noud's motorbazaar. ( vorig jaar januari) mocht je de mijne willen hebben ben je goedkoper uit :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan