gp uitlaat voor suzuki gsxr k6 600/750

SNELLE LEE

MF'er
15 aug 2009
67
0
Loon op Zand
heb nog een zo goed als nieuwe remus conical gp uilaat liggen
voor een suzuki gsxr k6 600/750
er is pas 70km mee gereden dus nog als nieuw

prijs 260€ (bieden mag)

voor verdere info bellen of mailen 0646643770 (nielslee5@hotmail.com)

gr snelle lee
full
 
Hoe oorverdovend zonder killer dan?
Oosterburen-proof?

PS : jij had eerder ook Akrapovic te koop, die had je geruild tegen een kort model toch? Weet jij of die gekeurd is en een db-killer heeft? Die vind ik wel heel aantrekkelijk nl.
Thnx alvast..
 
Laatst bewerkt:
nou het geluid valt best mee niet extreem net als een andere sportuitluit er zit alleen geen db killer bij

ja klopt ik heb nu het kort model die heeft een db killer weet alleen niet of ie gekeurd is maar
ik neem aan van wel daarvoor zit er een db killer bij
 
Hoe oorverdovend zonder killer dan?
Oosterburen-proof?

PS : jij had eerder ook Akrapovic te koop, die had je geruild tegen een kort model toch? Weet jij of die gekeurd is en een db-killer heeft? Die vind ik wel heel aantrekkelijk nl.
Thnx alvast..

Katalysator zit er voor heh... Als je die weg haalt.. dan komt er echte herrie heheh })
 
Wat is de diameter van het spruitstuk van zo'n K6/7? (oftwel waar de uitlaat overheen valt)
 
nou het geluid valt best mee niet extreem net als een andere sportuitluit er zit alleen geen db killer bij

ja klopt ik heb nu het kort model die heeft een db killer weet alleen niet of ie gekeurd is maar
ik neem aan van wel daarvoor zit er een db killer bij
Niet helemaal mee eens... Dit klinkt toch wel aardig hard. Beetje in de buurt van de GP pijpjes... Het is natuurlijk een GP pijpje. Maar dit kun je niet vergelijken met de standaard open dempers op een motor. Het komt in de buurt van een MIVV GP en 2Brothers... dat gaat ook keihard!

Ik ga in ieder geval NOOIT zonder oordoppen weg. En dat is positief bedoeld... whehe.

Maar hoe wil je hier in vredesnaam een DB killer inkrijgen? Dat gaat je geloof ik nooit lukken.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde dit misschien op m'n R6 '99 zetten, zonder cat :9~ Loud pipes saves lives zullen we maar zeggen maar dat wordt dan wel ERG luid :) De maten komen echter al niet overeen met mijn spruitstuk.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde dit misschien op m'n R6 '99 zetten, zonder cat :9~ Loud pipes saves lives zullen we maar zeggen maar dat wordt dan wel ERG luid :) De maten komen echter al niet overeen met mijn spruitstuk.

Je had ook al gereageerd op mijn advertentie volgens mij..
Misschien kun je eens kijken op power-point.nl, staat op de voorpagina een mooie slip-on Akrapovic voor "slechts" 209,-. Wel voor een 06-07 welliswaar, maar de maten komen waarschijnlijk meer overeen dan spul voor de soes (?)
En je kunt er ook alle kanten mee op, zit een oog aan voor montage ennuh.. 't is wel een echte Akra :9~
 
hij klinkt ook wel aardig hard dat ontken ik niet het is maar net wat je gewent bent,
een db killer konden ze erin maken bij superpole verder weet ik ook niet hoe of wat ze het precies doen
Niet helemaal mee eens... Dit klinkt toch wel aardig hard. Beetje in de buurt van de GP pijpjes... Het is natuurlijk een GP pijpje. Maar dit kun je niet vergelijken met de standaard open dempers op een motor. Het komt in de buurt van een MIVV GP en 2Brothers... dat gaat ook keihard!

Ik ga in ieder geval NOOIT zonder oordoppen weg. En dat is positief bedoeld... whehe.

Maar hoe wil je hier in vredesnaam een DB killer inkrijgen? Dat gaat je geloof ik nooit lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan