Diverse Accesoires (veel Kawasaki Z1000 03-06 spul)

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.480
192
Offroad!
Wegens verkoop van mijn motor heb ik diverse accesoires te koop:

foto's volgen later in dit topic:

- Termignoni volledig titanium dempers voor kawasaki Z1000 03-06: prijs 650 euro

Zeer vet geluid, uniek in de benelux en waarschijnlijk ook in Europa. Scheelt je 5 kilo met de originele dempers! Zonder e-keur maar met originele Termignoni db-killers op maat gemaakt. I.c.m. powercommander en K&N (of ander open) luchtfilter naar ongeveer 150pk in het blok en veel betere vermogensafgifte.


Benzinepomp voor een Z1000, ZX10R en ZX6R: T.E.A.B.

Setje nieuwe tandwielen kawasaki Z1000 16/42 tands: 40 euro samen

Alles kan verzonden worden tegen de normale TNT verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Gear indicator:

full
 
Ik heb wel interesse in de gear indicator!!!! Ook op de Z750 '05 toe te passen neem ik aan?? (ben een beetje een leek haha)
 
Ik heb wel interesse in de gear indicator!!!! Ook op de Z750 '05 toe te passen neem ik aan?? (ben een beetje een leek haha)


Mocht deze niet passen op de 750 wil ik hem wel hebben voor de vraagprijs inclusief verzendkosten.
 
K&N Filter met opengewerkt deksel voor Z1000 03-06: prijs 50 euro als setje (deze heb ik ook intresse in deksel niet echt mja komen we wel uit

Titax zwarte (lange versie) remhendels met gouden verstelknoppen voor Z1000 03-06, nog geen seizoen op de motor gezeten: gereserveerd (voor mij gereserveerd toch ?)
 
Ik heb wel interesse in de gear indicator!!!! Ook op de Z750 '05 toe te passen neem ik aan?? (ben een beetje een leek haha)

Als je een digitale teller hebt dan past ie! Mail me maar even op fschothuis@hotmail.com en dan gaan we het regelen.
 
K&N Filter met opengewerkt deksel voor Z1000 03-06: prijs 50 euro als setje (deze heb ik ook intresse in deksel niet echt mja komen we wel uit

Titax zwarte (lange versie) remhendels met gouden verstelknoppen voor Z1000 03-06, nog geen seizoen op de motor gezeten: gereserveerd (voor mij gereserveerd toch ?)


We mailen zodra ik foto's heb gemaakt van de hendels! Wil het filter en de deksel in 1x verkopen, laat maar weten of je het als setje wilt hebben!
 
weet iemand voor de PCIII .... zou je die 2 daagjes vast kunnen
houden voor me zodat ik die gast kan contacteren ?!

bvd
 
nog een vraag ook trouwens, ik heb ok net een K&N filter besteld, maar heb al vaker iets gehoord over een opengewerkt deksel, en nu lees ik er hier weer over, zijn het gewoon een stel gaten welke in de luchtfilterkast gemaakt zijn?
 
Om optimaal resultaat te krijgen moet je geen belemmering voor de inlaat hebben. Het normale deksel op het filter zit zo'n beetje helemaal dicht. Die kun je helemaal openmaken zodat je alleen de ring overhoudt die je luchtfilter vastklemt. Zo haal je optimaal resultaat uit je K&N filter en eventuele powercommander.
 
Om optimaal resultaat te krijgen moet je geen belemmering voor de inlaat hebben. Het normale deksel op het filter zit zo'n beetje helemaal dicht. Die kun je helemaal openmaken zodat je alleen de ring overhoudt die je luchtfilter vastklemt. Zo haal je optimaal resultaat uit je K&N filter en eventuele powercommander.


als hij nou de deksel over neemt
neen ik je filter voor een zagt prijsje over
jij (duckman) blij
ik wally blij
en Acura-Scott ook blij want die heeft voor een gereduseerde prijs een optimaal lucht door stoming

iedereen te vreden lijkt me !!! ?
 
als hij nou de deksel over neemt
neen ik je filter voor een zagt prijsje over
jij (duckman) blij
ik wally blij
en Acura-Scott ook blij want die heeft voor een gereduseerde prijs een optimaal lucht door stoming

iedereen te vreden lijkt me !!! ?

Dat mogen jullie onderling regelen, ik verkoop het als een setje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan