GO, Oude Brikken Landmark Rally

Weekendje weg en dan gooien ze de landmarken Utrecht om |(
Heb ik weer iets anders om te zoeken.

Tijd zat, mijn fietsen zijn geen pekelvarkens :W
 
Daar is de landmark voor januari. deze degelijke Duitse fietsen doen het namelijk ook als het wat frisser is buiten *O*
Het scheelt natuurlijk ook dat ik geen uur hoefde te rijden, dat vind deze held wel zo lekker.

full


Merk BMW
Type R60/6
Bouwjaar 1976

10+5=15 punten *O*
 
Wow, waarachtig, we hebben op maandag een overschrokken held, Halflive, een Airhead pur sang. Hilarisch, lyrisch, een echte sneeuwtijger! Respect en ja, de punten met ongekend veel plezier van mijn kant! :} Prachtige plaat!

En de inkt is nog niet droog of daar meldt Marlboroman zich en ook hij is de strijd met de elementen aangegaan. Nogmaals, ook hier dik respect en punten!

Mannen, mooi, mooi, mooi! Bravo!

:} :} :}
 
Laatst bewerkt:
*O*

Zit een Rotterdamse collega naast me en die liet ik Zuid Holland zien en hij kon me gelijk vertellen waar dat is

*O*

Dan moet ie je ook op een ander zeer fraai punt hebben gewezen. Meer kan en mag ik er niet over zeggen! Mocht je deze kant opkomen laat het mij even weten, ff een meet nadat je het landmark hebt bezocht. ;)
 
Ik heb zelfs de parkeerplek gevonden waar z'n motor staat 8-)


welk ander punt ?

Ik hoef mijn documentenlijst maar in te kijken en ik heb er een wereldfoto van, met mijn Beemer bj. 81 op de voorgrond en wow, wat een view erachter. En wat zou ik hem graag hier opnieuw plaatsen maar helaas, daar moet het bij blijven. :W
 
Ik heb zelfs de parkeerplek gevonden waar z'n motor staat 8-)


welk ander punt ?
Zelfs geheel legaal te bereiken :Y *D

En alsof dat nog niet genoeg is kan je vlakbij een verfrisching en een versnapering bekomen :9

Zou dat bij die &&^%@@$%$$#@-toren ook kunnen?


Mooie plaatjes trouwens, motoren in de sneeuw :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan