GO, Oude Brikken Landmark Rally

uhmmm, die dingens in Noord-Holland, daar is er volgens mij ook meer dan één van, klopt dat :?

Is te doen, met google earth de juiste gevonden adhv de achtergrond etc.

Alleen de van overijssel blijft vaag, er zijn gewoon te veel van die dingen. Het scheelt dat het bij mij in de achtertuin is. :)

edit: wat NitroMax dus ook al zei.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad als je vroeg bent zonder wandelaars en parkeer wachten kun je over een zandpad bij die berg zand komen.

Ik was even in een zoek dipje en het weer was mooi en de motor riep om een ritje.

Pieter
 
Google Earth?? Met mijn megatrage verbinding?? _O- Of gaat deze Landmark Rally er verantwoordelijk voor zijn dat mijn verbinding ge-update wordt naar 21e eeuwse snelheden? O-) En dat allemaal voor brikkers puzzelritje.....


Friesland en Limburg nog niet gevonden, en nog niet helemaal zeker van die dingen in Overijssel. Wat heeft Nederland ineens een hoop industrieel erfgoed!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja, Austerlitz bekend maken ben ikzelf ook debet aan. Maar goede ongehinderde bereikbaarheid op elk tijdstip is noodzakelijk. Ook was en is de eis dat het landmark met motor op de foto kan worden gezet. Een foto zoals Voormast heeft gemaakt voldoet niet geheel aan de criteria, Landmark met motor op de foto. Maar de moeite op de eerste competitiedag mag wel gehonoreerd worden.

De bereikbaarheid laat in de praktijk te wensen over, is minstens een onderwerp van discussie. Zoveel is nu wel duidelijk. Jammer dat er nu al zo'n onduidelijke situatie is, rondom een op zichzelf mooi landmark.

Daar ga ik mij eens goed op beraden met de andere commissieleden, tot aan het moment van uitsluitsel daarover blijft het Landmark staan. Op zeer korte termijn meer duidelijkheid daarover.
 
Te vroeg begonnen of te vroeg gepost? Beide in dit geval! Je post telt wel ...........in de buitencategorie Grappen & Grollen en dat is ook het mapje waarin je piccie is opgeslagen. Je mag jezelf op een rolletje King tracteren. Dus neen met als reden, niet verreden in de gestelde periode, da's wel duidelijk!

Veel suc6 verder!
@ klijko

Geplaatst op vrijdag 01 januari 2010 13:41
Je bent je handschoenen vergeten, 't was waarschijnlijk niet zo fris. :) Nu snel naar Limburg. Hij telt evenwel!




telt wel, telt niet= :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
@ klijko

Geplaatst op vrijdag 01 januari 2010 13:41
Je bent je handschoenen vergeten, 't was waarschijnlijk niet zo fris. :) Nu snel naar Limburg. Hij telt evenwel!




telt wel, telt niet= :? :? :?


Foto moet gemaakt zijn tussen 1-1-2010 en 31-12-2010, dus is duidelijk toch :?
 
Foto van vanmiddag via sataliet:

full
 
Bij deze wat tekst en uitleg over het te naderen object LM Utrecht.
Ik heb destijds met mijn bezoek aan de Pyramide van Austerlitz via de parkeerplaats
(vanaf de Zeisterweg) gewoon bezocht met de motor.
Destijds wist ik niet, weet dat nog steeds niet, of dat nu wel/niet mag zoals Komkommer aangeeft. Kijk, als je ter plaatse vraagt: of je daar met de motor heen mag, zullen ze altijd neen roepen.
Echter heb ik toen de Pyramide via de parkeerplaats benaderd, op een vroeg tijdstip.
Dat betekend dat er toen weinig wandelaars waren of zijn.
Als je de Pyramide vanaf een andere kant wil benaderen kan dat ook,
en wel vanaf het Pannekoekhuis, Bergzicht en dan via de Treekerweg (asfalt)
Je komt dan vanaf de Noordzijde (t.o.v. de Pyramide)

Kijk maar wat jullie ermee doen.

:W
Tja dat is een van de problemen in deze....
Mijn vraag is ook of de motor op exact dezelfde plek moet staan voor de foto...
Bijv. die waterkering van Brikker is makkelijk te bereiken...maar of je dan ook op de foto plek komt..?? Je kunt ook andere kant van water zitten bijv..
Als de mark genoeg is met jouw motor erop dan okee...

Ik wacht nog een flink tijdje met rijden vanwege de vorst en tijd gebrek..

Dus ook voor zoeken weinig tijd.... als jullie er een paar gevonden hebben mail ze mij dan even O-)... dit scheelt weer tijd :X

Die pyramide doe ik wel ergens in Oktober...op de Duc ...zit ik er toch naast.
 
Laatst bewerkt:
Tja dat is een van de problemen in deze....
Mijn vraag is ook of de motor op exact dezelfde plek moet staan voor de foto...
Bijv. die waterkering van Brikker is makkelijk te bereiken...maar of je dan ook op de foto plek komt..??
Als de mark genoeg is met jouw motor erop dan okee...

Ik wacht nog een flink tijdje met rijden vanwege de vorst en tijd gebrek..

Dus ook voor zoekn weinig tijd.... als jullie er een paar gevonden hebben mail ze mij dan even O-)... dit scheelt weer tijd :X


Al zet je de naald op zijn kop met je Duc erbij dan scoor je echt wel :Y

:W
 
@ klijko

Geplaatst op vrijdag 01 januari 2010 13:41
Je bent je handschoenen vergeten, 't was waarschijnlijk niet zo fris. :) Nu snel naar Limburg. Hij telt evenwel!




telt wel, telt niet= :? :? :?



Ik begrijp wel iets van je verwarring en heb nu al geleerd dat ik er even bedenktijd voor moet nemen en dan to the point moet zijn. Het is al geschreven en je hebt het begrepen, rijden, fotograferen, posten van landmarks tussen nu en de laatste minuut van dit jaar 2010!!

Suc6 met nieuwe echte pogingen. :W
 
Tja dat is een van de problemen in deze....
Mijn vraag is ook of de motor op exact dezelfde plek moet staan voor de foto...
Bijv. die waterkering van Brikker is makkelijk te bereiken...maar of je dan ook op de foto plek komt..?? Je kunt ook andere kant van water zitten bijv..
Als de mark genoeg is met jouw motor erop dan okee...

Ik wacht nog een flink tijdje met rijden vanwege de vorst en tijd gebrek..

Dus ook voor zoeken weinig tijd.... als jullie er een paar gevonden hebben mail ze mij dan even O-)... dit scheelt weer tijd :X

Die pyramide doe ik wel ergens in Oktober...op de Duc ...zit ik er toch naast.

Laat ik er helder over zijn. De eis is dat het Landmark en de motor op de foto staan. Het behoeft geen kopie van de origineel ingezonden landmark te zijn.

Die suggestie ontstaat wellicht door de methode van het gebruik van de ingezonden foto's. Dat is weer het gevolg van de manier van werken in de voorronde en het was ondoenlijk om overal een nieuwe foto zonder motor, zeg een neutrale foto van het landmark te maken. Het ontstaat allemaal spontaan, zeker de voorronde is iets wat ikzelf heb bedacht in aansluiting op het bestaande concept. Dat vraagt op zijn tijd om oplossingen, problemen kennen we niet, het moet leuk blijven.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze wat tekst en uitleg over het te naderen object LM Utrecht.
Ik heb destijds met mijn bezoek aan de Pyramide van Austerlitz via de parkeerplaats
(vanaf de Zeisterweg) gewoon bezocht met de motor.
Destijds wist ik niet, weet dat nog steeds niet, of dat nu wel/niet mag zoals Komkommer aangeeft. Kijk, als je ter plaatse vraagt: of je daar met de motor heen mag, zullen ze altijd neen roepen.
Echter heb ik toen de Pyramide via de parkeerplaats benaderd, op een vroeg tijdstip.
Dat betekend dat er toen weinig wandelaars waren of zijn.
Als je de Pyramide vanaf een andere kant wil benaderen kan dat ook,
en wel vanaf het Pannekoekhuis, Bergzicht en dan via de Treekerweg (asfalt)
Je komt dan vanaf de Noordzijde (t.o.v. de Pyramide)

Kijk maar wat jullie ermee doen.

:W

Zoals voormast in "GO, Oude Brikken Landmark Rally" al aangeeft is de toegang via de parkeerplaats afgesloten. De treekerweg is een onverhard pad en uit mijn hoofd militair terrein met borden als "oefenterrein", "streng verboden".

Ik ben fervent offroadrijder en ik rij daar regelmatig in de buurt. Geloof me, ik heb dat ding van alle mogelijke hoeken legaal proberen te bereiken en dat is me eigenlijk niet gelukt.
 
Zoals voormast in "GO, Oude Brikken Landmark Rally" al aangeeft is de toegang via de parkeerplaats afgesloten. De treekerweg is een onverhard pad en uit mijn hoofd militair terrein met borden als "oefenterrein", "streng verboden".

Ik ben fervent offroadrijder en ik rij daar regelmatig in de buurt. Geloof me, ik heb dat ding van alle mogelijke hoeken legaal proberen te bereiken en dat is me eigenlijk niet gelukt.


Ik kan dat dus wel van meerdere kanten,

en dan heb ik nog niet eens een offroad :? :? :?

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan