GO, Oude Brikken Landmark Rally

Vannacht nog gemaild aangaande dit Landmark!


Mailbox niet open gehad, net pas gelezen |( . Teruggemaild
full
.
 
Landmark Overijssel blijkt ook met adres en al op het internet te staan *O*

('t is niet die groene :N maar d'r is wél een sport-connectie :Y )
 
Landmark Overijssel blijkt ook met adres en al op het internet te staan *O*

('t is niet die groene :N maar d'r is wél een sport-connectie :Y )

landmark van overijssel zijn er 7 van in de omgeving.
maar de juiste kan ik dus nog niet vinden.

dus net die ene met het raampjes op de juiste plek. :?

edit: kon het niet laten om weer te gaan zoeken en met een iets andere zoekwoord had ik hem toch te pakken *O*
 
Laatst bewerkt:
die van het VVV kan het toch niet zijn (gezien de achtergrond)
hoewel.

twijvelt ook nog steeds :X
ga er wel gewoon langsrijden.
 
Laatst bewerkt:
ik heb ze inmiddels allemaal gevonden, op die ene toren na!! 't lijkt alsof heel twente vol staat met die dingen, en ook nog eens met de verkeerde raampjes!!!

maar het is wel verslavend om door te zoeken, en dat vermaledijde ding tóch te vinden!
 
Ik heb er nu al 7.
Heb nog niet al te lang gezocht, maar sommigen zijn best pittig.
Het jaar is nog lang, ik heb nog ff
Eerst moet die sneeuw weg zijn :W
 
ik heb ze inmiddels allemaal gevonden, op die ene toren na!! 't lijkt alsof heel twente vol staat met die dingen, en ook nog eens met de verkeerde raampjes!!!

maar het is wel verslavend om door te zoeken, en dat vermaledijde ding tóch te vinden!

:^
Heb de meeste nu ook....wordt dagen met rondjes van > 700 km _O-
Jammer dat ik geen tijd heb voor de Blauwe Laverda...die lacht erom en brengt mij gegarandeerd overal....Mot nu op de Rode...tja dat is nog geen HP Laverda...dus kan leuk worden...we zien wel *D
Vind een paar Marks in Sneeuw wel leuk om te doen eigenlijk :W
 
Laatst bewerkt:
an sich zijn ze niet heel moeilijk te vinden.

ff kastelenbeeldbank doorspitten en je hebt er al 3 :)
maar die verrekte torentjes blijven ook voor mij een raadsel. Ik woon daar dus vlakbij, met 5 minuten rijden zit ik in dat gebied.
 
Laatst bewerkt:
die harken had ik in 2 tellen gevonden.

1 start google earth op.
2 klik op een foto nabij een groot kanaal/rivier in zuidholland :D

dat was dan ook wel die ene met de minste moeite. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het geniaal dat die toren zo moeilijk moet zijn *O* ,
maar zoals ik al zij, maak er een mooie torenrit van als je toch al in deze hoek van het land bent en stuur desnoods een PM voor een koffiestop ;)

Samen met een rare turbobrikker het plan opgepakt om alles in 1 dag af te knorren, is maar 1223 km... :]
 
Ik vind het geniaal dat die toren zo moeilijk moet zijn *O* ,
maar zoals ik al zij, maak er een mooie torenrit van als je toch al in deze hoek van het land bent en stuur desnoods een PM voor een koffiestop ;)

Samen met een rare turbobrikker het plan opgepakt om alles in 1 dag af te knorren, is maar 1223 km... :]


Mooi ritje voor 1 dag :? inclusief tank en fotostops is dat een hele lange dag... :Y

:W
 
Samen met een rare turbobrikker het plan opgepakt om alles in 1 dag af te knorren, is maar 1223 km... :]
Wilde ik ook doen...maar wordt dan teveel haasten...
Ga nu met zoon rijden....zal wel in een ritje of 5/6 worden...bedoeling is toch ook "leerzaam" toeren.... O-)
Dus veel cafe's langs voor hapje drankje _O-
 
Mooi ritje voor 1 dag :? inclusief tank en fotostops is dat een hele lange dag... :Y

:W


het komt neer op zo'n 1300 km helemaal rond.
maar je zou ook aan 1 kant kunnen starten (ergens in Zeeland) en dan daar beginnen en thuis eindigen. Dan is het iets meer dan 1000 km.

3 keer tanken.
Ik denk dat ik het op die manier ga doen, de langste dag is dit jaar 19 juni. dan is het van 5:00 tot 22:00 licht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan