GO, Oude Brikken Landmark Rally

In ieder geval niet beginnen als het pas licht is, de brommer heeft een lamp en doet het ook wel in he donker :P

Zorgen dat het bij de eerste fotostek licht genoeg is als je aankomt, en vooral dat de motor mee wil doen...
 
Leuk, het spel kan gespeelt worden :Y

Ik zat te denken dat het misschien wel leuk zou zijn om per landmark 1 of 2 extra punten toe te kennen indien deze bereikt zijn zonder de hulp van een electronisch navigatie-syteem die op de motor zit geplakt.
Lekker 'old-school' met een papieren kaart op de tank dus (of uit het hoofd).

Is natuurlijk bijna niet te controleren, maar zoms moet je toch ook een beetje van de eerlijkheid van mensen uit kunnen gaan, me dunkt.
 
In ieder geval niet beginnen als het pas licht is, de brommer heeft een lamp en doet het ook wel in he donker :P

Zorgen dat het bij de eerste fotostek licht genoeg is als je aankomt, en vooral dat de motor mee wil doen...
|(
[me="Gias"]gaat zich in een hoekje zitten schamen.[/me]

Is natuurlijk bijna niet te controleren, maar zoms moet je toch ook een beetje van de eerlijkheid van mensen uit kunnen gaan, me dunkt.

Ik rij altijd zonder navigatie op de motor, maar zoals je al zegt zal het onmogelijk worden om het te controleren.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij altijd zonder navigatie op de motor, maar zoals je al zegt zal het onmogelijk worden om het te controleren.
Uit wel ingelichte bron heb ik vernomen dat de jury bij elk markpunt met regelmaat zal gaan conroleren of er niet gefraudeerd wordt...
Dit omdat sommige V-Max bezitters van plan zijn met een zeer oude motor op een trailer de punten af te gaan O-)

ps...hp heeft geen domdom ding op de Laverda maar gewoon z'n eigen geheugen en een stuk papier :P
 
Laatst bewerkt:
Heb ooit met een warme KKR gereden met de Tomtom in de tanktas, achter het schermpje bovenin maar dat werkte niet, door de kou viel het schermpje uit en moest ik steeds met m'n helm op de tanktas gaan liggen om die mevrouw te horen _O-
 
Het was maar een idee hé. 'Iedereen' hoeft niet gelijk in de verdediging te gaan :')

Laatste OBT die ik heb meegereden viel het me op dat er toch wel wat met een 'flatscreen' voorop rond rijden (moet ieder natuurlijk lekker zelf weten) maar navigeren met de kaart is toch een extra 'dimensie' in de vreemde.
 
Ik heb ook zo'n ding, en Nohome weet hoe handig :N ik ermee ben

_O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zo'n ding, en Nohome weet hoe handig :N ik ermee ben

_O-


Daarom je motorstek nog niet bijgewerkt?

full
 
Na intensief en volhardend speurwerk via google kwam ik op een site met meerder foto's van het te bezoeken object, inclusief de witte betonnen afscheiding.

Pieter
 
_O-

Nee Limburg heb ik, Gelderland ( waar ik nog wóón ook :o ) heb ik nog niet -O-
der zit een joekel van een hint in de foto. twee klikjes verder en je weet waar je moet zijn.

ik kom even pochen :}

Noordholland, *O*
Zuidholland, *O*
Zeeland, *O*
Utrecht, *O*
Brabant, *O*
Limburg, *O*
Gelderland, *O*
Overijssel, 95%
Flevoland, *O*
Friesland, *O*
Groningen, *O*
Drente, *O*

Nu nog even tijd maken en op pad, ik schat in drie missies. binnenkort eerst langs de eenhoorn rijden om in het lijstje te komen.
 
Na intensief en volhardend speurwerk via google kwam ik op een site met meerder foto's van het te bezoeken object, inclusief de witte betonnen afscheiding.

Pieter


[me="Brêge"] heeft ook 't www afgezocht en doorgespit naar foto's van dit landmark en gelukkig kan ik nu beamen dat, eenmaal gevonden, er genoeg plaatjes zijn van dit vermaledijde bouwwerk. [/me] *O*


Lijstje compleet. Route's uitstippelen en 8-) weer afwachten want d'r is nog tijd zat. :) :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan