GO, Oude Brikken Landmark Rally

[ff onderbreken dan maar...]

Dat is een hele mooie oplossing :} *O*

Ik heb de datum in m'n agenda gezet, moet nog wel een beetje gaan schuiven zie ik maar ik probeer hier zeker bij te zijn :Y

:W

[/ff onderbreken dan maar...]


Idd. een heel mooie oplossing. :Y :Y

De Brêge's zullen deze datum ook proberen vrij te houden.
 
Ik had me al ingeschreven voor die OpwarmOBT dus gaat helemaal goed komen ;)

t'sja als Max niet.......dan moet......... , @nne woont ook niet ver weg anders vat ze kou met dat rokkie, die frisse coupe en van HP moet het goedkoop, dus ik reken erop dat hij zijn nader te bepalen deel nog wel levert! Ik kan alvast weggeven dat degene die niet overtuigt is van zijn zangkwaliteiten minstens een aantal keer toet,.... toet,.... toettoet kunnen meeroepen. We hebben een saxofoonsolo nodig. Geheel vrijblijvend uiteraard.

Oh ja, tweede couplet is af en het wordt echt goed, stampt als V-Max met de carbs omlaag! *D

@ @nne, werelds die twee door jou genoemde uitvoeringen. met Froboes in dat ruitkostuum tussen de schuifdeuren vraag ik mij echt af of.......
Frans blijft echt top, da's wel duidelijk! Leuk, leuk!

Nog even overwogen om de opgesnorde Duitse tekst te gebruiken voor een parodiërende vertaling, maar nothing beats die original. Bekt toch effe wat lekkerder, strakker, meer afgebeten. Ik hou natuurlijk rekening met de strakke kleding uit die tijd. Heb je al een datum geprikt voor de oefensessie. Ik verwacht echt nog meer back up en vertrouw op mijn zangpedagogische kwaliteiten onder andere. _O-
 
Idd. een heel mooie oplossing. :Y :Y

De Brêge's zullen deze datum ook proberen vrij te houden.

Jullie post gaf de doorslag bij deze optie die ik toen al onder de helm had, dus als het mogelijk is dan zou het top zijn! Jammer dat Brêge Miss zover weg woont voor het repeteren met de Doowapdobriksisters! })

Oh ja, we gaan tot 2500 posten, niet meer en niet minder! Die mijlpaal ronden we ook nog ff!
 
Laatst bewerkt:
17 april?

jammer, dat zal het wel niet gaan worden voor mij i.v.m verjaardag mevr. moturist

Het laatste is een heug'lijk feit, het eerste echt jammer! Top 3 aanwezig zou wel de kers op de pudding zijn. Maar ik lees 'wel niet' en een verjaardag is op allerlei wijze in te vullen, dus wie weet? Hou haar in ere en verwen haar. Met jouw bijdrage aan de rally zal je gemist worden, dat is buiten kijf. :}
 
17 april?

jammer, dat zal het wel niet gaan worden voor mij i.v.m verjaardag mevr. moturist

-O- Zou jammer zijn dat de deelnemer met de oudst scorende motor er niet bij kan zijn en ook nog wel 1 uit de top drie.

full
 
@ all

Het enige wat ik kan doen is verder gaan met wat ik denk dat low budget maximale fun kan opleveren. Dat betekent uiteraard een vorm van zelfwerkzaamheid van de deelnemers. Ik heb hier al dan niet grollend en grappend iets weggegeven over wat mij inhoudelijk voor ogen staat. Dat soort 'plaagstootjes' zijn er om reacties los te weken. Wellicht is er sprake van enige schroom om meteen een verplichting aan te gaan of moet ik mensen achter de schermen benaderen om medewerking.

Ik zoek iemand die wat digitaal geluid naar een ouderwets cassettebandje haalt. Ik beschik even niet over de juiste apparatuur en een beetje samenwerking verhoogt het plezier. Neem via PB ff contact op als je wat kan betekenen. :W
 
Laatst bewerkt:
@ all

Het enige wat ik kan doen is verder gaan met wat ik denk dat low budget maximale fun kan opleveren. Dat betekent uiteraard een vorm van zelfwerkzaamheid van de deelnemers. Ik heb hier al dan niet grollend en grappend iets weggegeven over wat mij inhoudelijk voor ogen staat. Dat soort 'plaagstootjes' zijn er om reacties los te weken. Wellicht is er sprake van enige schroom om meteen een verplichting aan te gaan of moet ik mensen achter de schermen benaderen om medewerking.

Ik zoek iemand die wat digitaal geluid naar een ouderwets cassettebandje haalt. Ik beschik even niet over de juiste apparatuur en een beetje samenwerking verhoogt het plezier. Neem via PB ff contact op als je wat kan betekenen. :W
Wat wil je dan met geluid gaan doen, zei de DJ.....
 
Dat ga je niet menen toch? :( Neem mevr Moturist gewoon mee. Even regelen dat Ting een verjaardagsaubade erbij zet op zijn bandje en ze heeft de mooiste verjaardag van haar leven! *O*

Jouw conclusie klopt niet, 'bandje' lijkt inmiddels achterhaald en heeft terzijde iets met de aubade te maken. Achter de schermen begint er geleidelijk aan iets......., ook al zit er duidelijk geen schot in het ontstaan van zoiets als de backgroundvocals door de Doowopdahbriksisters*! Maar je weet het nooit, kennelijk willen ze verleid worden!

En met een sterk programma trekken we Moturist en mw Moturist misschien wel over de streep. Het duurt nog even voor het april is. De voorpret is hier al volop aanwezig en wat leent zo'n scoot uit de jaren vijftig zich voor een stukje onvervalste romantiek!

*Edit: Ze mogen ook pleebekken, zolang de 'zaal' meezingt!

:W
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad jammer })
maar ik wens je vast veel plezier met de dame's :Y :j

Ja, mijn fantasie gaat weer aardig met mijzelf op de loop! Maar niks in de weg om je partijtje mee te zingen op 17 april! *O* :W

Edit: natuurlijk mag het ook in het Fries en voor de anderen ook in het Limburgs, Brabants, Noord-Hollands, Zuid-Hollands, Zeeuws, Drents, Gronings, Utrechts, Gelders, Flevolands en in het Overijssels of is dat Twents?
 
Laatst bewerkt:
Nohome je hebt mail, een persoonlijk bericht met wat nieuwe ideeën! We laten ons er verder hier niet over uit maar het topic wel levendig tot het moment daar is!

:W
 
Ja, en precies op tijd, vandaag, vanmorgen mijn vaarbewijs 1 behaald! En niet dat ik het ambitieer, maar ik mag nu ook op het water snel gaan! En nog eens ja, ik ben nu sinds 2 dagen héél magisch, 9x7 jaar oud! Thnx voor de felicitaties. Kan ik oprecht waarderen. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan