GO, Oude Brikken Landmark Rally

Vandaag de prijsuitreiking!
Met een top act, compleet met special song, ter ere van de Durkopp Diana, heeft TingTing de trofee overhandigd en er was zowaar een poedelprijs!

Einde Go, Oude Brikken Landmark Rally.
TingTing bedankt voor het organiseren!
Mede juryleden natuurlijk ook dank julie wel voor je bijdrage!

Einde van deze rally, maar het begin van de volgende, die in 2012 verreden zal worden. *O* :]
Nohome neemt het organisatiestokje over, met een tweetal medezwoegers.
Mensen, succes bij het op poten zetten ervan. :Y
 
hallo allemaal :W

was een leuke dag vandaag
hierbij de tekst die gezongen werd bij de prijsuitreiking *O*

full
 
The morning after...........euhh,.....toch niks gedronken .....maar wat heb ik gisteren weer overhoop gehaald, oh ja de afsluiting van dit spel! En surprise, de eerste reacties hier, de songtekstn thnx, een postje van mijn toermaat van het eerste uur, Oude Brikker! Heel attent, thnx!

full

Foto: Plofkop, thnx!
 
full
Foto: Plofkop

Op zijn plaats hier, Motor-Forum bedankt, zonder een wanklank hebben wij verdeeld over 2 topics en duizenden posts het Oude brikken Landemark- en het BonusLandmarkspel hier kunnen spelen. TOP! :)
 
full

Foto: Plofkop



ET01 in "OBT - Voorjaarsrit 17 april 2011 + OBLM ..."

Einar, ook binnen dit topic nogmaals gefeliciteerd, je bent een terechte winnaar en ik weet inmiddels waar de trofee staat en dat is klasse! Zo 'schrijf' alles met elkaar een prachtig stukje scooterhistorie op rondom dit mooie erfstuk, de Dürkopp Diana van je schoonvader. Hij kan zich niet beter wensen. Ook jou en inmiddels je partner te leren kennen is eenvoudig leuk. Met een groet aan jullie beide.
:}
 
Laten we toch vooral niet vergeten dat er maar twéé man waren die ook daadwerkelijk een trofee kregen 8-)

[afbeelding]


*O*

Ja, maar ik was nog niet aan het einde van de afsluiting hier, maar voor nu wel ff aan mijn latijn! Ik heb dat poedelprijsje toch met plezier gemaakt en vind het bij jou wel op zijn plaats, met dat gekerf in het oppervlak! ;)
 
Heren en Dames van de OBLMR, bedankt voor alle gezelligheid die jullie gisteren bij de uitreiking :} . Misschien als ik straks ook een wat oudere motor heb, dat ik jullie nog met mijn aanwezigheid lastig ga vallen bij de OBLMR van 2012 O-)
 
Heren en Dames van de OBLMR, bedankt voor alle gezelligheid die jullie gisteren bij de uitreiking :} . Misschien als ik straks ook een wat oudere motor heb, dat ik jullie nog met mijn aanwezigheid lastig ga vallen bij de OBLMR van 2012 O-)

Paul, nogmaals bedankt en wellicht was het gisteren een dag die markant wordt als een waterscheiding tussen Old School en New School Oude Brikken Toer en daarbij vergt het eerste een niet aflatend gevoel voor humor als er weer eens een boutje in de oude alulegering afbreekt!

Verdere interessante leerervaringsonderdelen naast de OBLMR zijn deelname aan OBW's om ook een diepere beleving te krijgen van kampvuren stoken, half rauw BBQvlees te eten, een brakke nachtrust op harde ondergrond te genieten, dan wel in een meurende caravan te hallucineren van de insectenverdelger. Kortom het begint te dagen en eenmaal aangeraakt door echt rake klappen (b.v. die van een Laverda ;) ) uit het vooronder van een carburatie gestookt blok is er geen ontkomen meer aan. _O-
 
Laatst bewerkt:
The morning after...........euhh,.....toch niks gedronken .....maar wat heb ik gisteren weer overhoop gehaald, oh ja de afsluiting van dit spel! En surprise, de eerste reacties hier, de songtekstn thnx, een postje van mijn toermaat van het eerste uur, Oude Brikker! Heel attent, thnx!


Foto: Plofkop, thnx!
You are welcome! :W
 
Deze foto mag hier niet ontbreken, het overhandigen van de trofee aan Dürkopper ET01, de tweetaktchamp van de duurrit.

full

Met dank aan Wimis on, die er gelukkig oog en de camera voor heeft. :}
 
'Ondertussen'* mag jij er het jouwe van denken!

* citaat Max, die weer zijn vader citeert.

Oh ja, als je nu de juf ff loslaat en er weer het jeugdige meisje in wil zien, dan.....
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gisteren niet toevallig heel vaak ene HP naast de juf zien stoppen??? O-)
Klopt...
Juf was vooraf aan de rit niet te spreken over het feit dat ze langs de kant van weg stond en alle 'brikkers haar voorbij reden.... nu stond ze toen toevallig te wachten....maar ze had ook met pech daar kunnen staan.. O-) :X
Dus HP stopte voor de zekerheid maar even bij haar, als ze langs de weg stond, om te vragen of beemer haar weer in de steek had gelaten . _O- })
.... Brikdames laat je niet zonder hulp met pech staan tenslotte...zelfs niet als ze beemer of een zijspan rijden O-) :Y :W
Indien ze kiezen voor HD....tja dan rij ik wel door...eigen schuld 8-) :+
 
Laatst bewerkt:

Foto Brêge.
Bewerking Ting.
Dramaturf @nne.

:z
ppffffffrrrrrroessssstt!!!!

[me="@nne"]was HP dankbaar dat 'ie voor de zekerheid toch maar even stopte ; enige tijd geleden zo teleurgesteld in die veel geroemde onzelfzuchtige hulpvaardigheid onder medemotorrijders :o[/me]


:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan