GO, Oude Brikken Landmark Rally

Logisch besluit :Y

En top dat Wim VF 750C er niet moeilijk over doet.

Het nieuwe LM staat inmiddels in het lijstje.

Nu (noch immer) die f*cktoren zien op te snorren.
Kan dat ding niet instorten, of zo? O-)
 
_O-

Kijken of ik vanuit m'n dakraam m'n motor èn het Landmark tegelijk op de foto krijg

_O-

~[edit]Nee, da's toch net iets anders maar ik heb hem al wel gevonden, moet net iets verder rijden maar kan daar bij een maatje op de koffie ;) ~[edit]
 
Laatst bewerkt:
7 maar?
Ik heb ergens gelezen dat er wel 80 van die gevallen zijn.
Maar net die ene met die 2 ramen en dat lampie eraan :N

@ootje
benzine, diesel, nafta, petroleum.... :9
Anything will do!
 
_O-

Kijken of ik vanuit m'n dakraam m'n motor èn het Landmark tegelijk op de foto krijg

_O-

\[edit]Nee, da's toch net iets anders maar ik heb hem al wel gevonden, moet net iets verder rijden maar kan daar bij een maatje op de koffie ;) \[edit]
zou het mij lukken op 3 hoog?? O-)
Als ik em gevonden heb steek ik em in de brand. :(
mag ik helpen???
 
Laatst bewerkt:
Bij deze de beloofde foto:
[afbeelding]

Hij is nog bruin... maar dat wil ik terug brengen naar blauw, dat was ie ooit ;).
Nog een hoop werk aan om deze weer op de weg te krijgen, maar dat moet lukken.
En dan heb ik mijn eigen echte OudeBrikkenLandmarkRallyMotor...

Gr. Vier

Een nominatie met je landmark heb je al binnen en met het uitvoeren van dit plan ga je minimaal voor een eervolle vermelding en een notering in de brikker's annalen.
Kortom, al is het koud buiten, hier krijg je een gespreid warm bedje met zulk mooi's! :}

Er waart hier nog een groot Kawaliefhebber rond, maar die is ff druk omdat hij zijn motor uit het dakraam moet plukken. :+
 
Er is in ieder geval één site waar de toren duidelijk op staat.
Inclusief raampjes, lamp en witte beton blokken.

En dat Utrecht landmark doe ik dan maar voor de lol.

Pieter
 
ik teken protest aan!
het nieuwe landmark Utrecht ligt maar voor de helft in Utrecht, het is eigenlijk maar een half landmark. B|
 
Er is in ieder geval één site waar de toren duidelijk op staat.
Inclusief raampjes, lamp en witte beton blokken.

En dat Utrecht landmark doe ik dan maar voor de lol.

Pieter

Aha, message understood, met de juiste spirit! Thnx!


ik teken protest aan!
het nieuwe landmark Utrecht ligt maar voor de helft in Utrecht, het is eigenlijk maar een half landmark. B|

Beter een half ei, dan een half leeghoofd....eh, sorrry..... lege dop, natuurlijk! :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alweer een koffie stop gevonden bij een Landmark.....schijnt dat ik daar gratis een Halve kip erbij kan krijgen. :X

Nu alleen dat dakraam even erbij vinden... O-)
Anders "wijken" we uit naar ergens 3 hoog :P

Als ik em gevonden heb steek ik em in de brand. :(
Als je mij even laat weten waar dat zout kreng staat...neem ik de benzine en lucifers wel voor je mee :(
 
Laatst bewerkt:
Tja, die toren is zout in open wonden :+

Nieuwe LM ook in de route opgenomen, gelukkig kon ik die snel vinden nadat we hem laatst zelf in ogenschouw mochten nemen.

Route wordt korter *O* maar duurt langer -O-
 
Laatst bewerkt:
zo, De nieuwe locatie van Utrecht ook gevonden.

Moet het nou eigenlijk exact dezelfde locatie zijn, of moet het item gewoon in beeld zijn?
uiteraard dan wel de enige juiste als er meerdere van zijn.

Die nieuwe van Utrecht lijkt wel bij iemand op de oprit gemaakt te zijn gezien het hek en de brievenbus.

Nee maar je kan legaal niet dichterbij komen , volgens wikipedia en de info op de site van het LM ligt het in een gemeente in Utrecht O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan