MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Jan: Je bedoelt omdat je Honda anders wellicht niet start morgen? })

Tijger mocht in zijn hok blijven vandaag, maar mijn paard niet. We kregen vanmiddag een flinke hagelbui over ons heen. Vond ie nie leuk nie :N
Maar die kan iig wel tegen pekel :P
 
Ah die pech heb ik ook al 4x een 600RR net aan mijn neus voorbij zien gaan :P
 
http://www.motoroccasion.nl/motoren/yamaha/fzr-600/857683.html
Oeh, misschien wat langer doorsparen O-)

Mijn motor is vandaag verkocht *D Kan nu dus echt kijken voor een andere motor :)

Heb trouwens ook al vrij gevraagd om volgende week bij een FZR te kijken :Y
Kan je beter die Thundercat van Poikie kopen...
 
_O-


Ik geloof ook dat ik de montage van de verwarmde handvatten niet langer moet uitstellen. En geen zin om morgen buiten aan al dat koude ijzer en bevroren benzine slangetjes te gaan lopen wurmen, dus het paarse paard staat er weer een nachtje warmpjes bij :P

[afbeelding]
:)
 
@ Jan: Je bedoelt omdat je Honda anders wellicht niet start morgen? })

Tijger mocht in zijn hok blijven vandaag, maar mijn paard niet. We kregen vanmiddag een flinke hagelbui over ons heen. Vond ie nie leuk nie :N

Heb je een paard meis??? :)
 
oh haha, voor hoeveel geld wil je de thunder kwijt dan poik?

Herstel:
Wat is je vraagprijs voor je thunder dan poik ? :P
 
Laatst bewerkt:
Jep.:Y En je krijgt het altijd lekker warm met rijden, geen handvatverwarming nodig..

Is dat yep van yep, ik heb een paard? :) Wat gaaf! Wat voor een? Zelf ook jaaaaaaren paardgereden :Y

Edit: heeej, mijn 2500ste post! *O* *O* *O* ;)
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een stemmetje voor de Donderpoes van Poik. 'T is maar net wat je wil natuurlijk en afhankelijk van de technische staat van de motoren, maar voor rond de €2k lijkt het me een betere koop dan een FZR. ;)
 
Oke, maar ik heb nu pas 1150 euro.
Bij het volgende loon, zitten er nog wat zondagen bij en verwacht ik dat het 1500 word.
Dan moet ik nog 2 maanden sparen minimaal! voor ik 2000 red :')
 
Is dat yep van yep, ik heb een paard? :) Wat gaaf! Wat voor een? Zelf ook jaaaaaaren paardgereden :Y

Ik heb een lusitano uit Portugal. Even showen:

Foto-84O6TRJC.jpg

Actiefotootje:
Foto-IS8BUHGS.jpg


Jij rijdt nu niet meer?

Edit: heeej, mijn 2500ste post! *O* *O* *O* ;)
gefeliciteerd! *O*
 
oke nou hou me maar op de hoogte. Maar ik zoek toch nog iets goedkopers rond de 1500 euro. Dus misschien dat ik eerder iets heb wat me toch ook bevalt :P *iets met meer wensen*
 
Ik heb een lusitano uit Portugal. Even showen:

[afbeelding]
Actiefotootje:
[afbeelding]

Jij rijdt nu niet meer?gefeliciteerd! *O*


Heel gaaf! Mooi beestje hoor! :Y

Vorig jaar had ik nog een bijrijdpaard in Almere (een Fries), maar momenteel heb ik er gewoon te weinig tijd voor... Als ik ging rijden was k toch gauw 3-4 uur weg van huis... En aangezien ik nu ook onregelmatig werk, lukt het me niet meer een vaste dag te gaan... Maar het blijft kriebelen hoor!

Maar rij je zelf ook wedstrijden met je paard?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan