MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd :+

Mja, ga morgen ochtend voor het eerst maar eens lopen :P
Echt, er moet gewicht af :X
En ja, weet ook wel dat het niet binnen een week lukt ;)
Mja, moet ergens beginnen.
Zelf sinds ik op kamers ben gaan wonen 14 kilo afgevallen (van 110 naar 96 bij 1.98m). Veel water drinken, veel bewegen en het niet te snel willen.... ;)
Kijk anders eens in het afvaltopic, meer lotgenoten ;)
 

Thanx! Had niet echt veel foto's van m'n Monster eigenlijk, dus komt van het voorjaar nog wel een andere denk ik :)

Goedgekeurd! *O*



Truste sGooi! :j :W

*D Trusten :W

Nice, ook in combinatie met je ondertitel:
Wish it, dream it, do it.... Ducati :}

:Y :]

Leuke avatar... :)

Maar dit is wel minder neutraal dan je vorige avatar. Ik bedoel, dit is bijna voer voor een merken-discussie. :+

Ah ja, ze discussieren maar aan hoor, zolang ik maar blij ben met mijn Monstertje! :Y *O*
 
Wordt rustig rijden inderdaad, maar op de snelweg zal het wel te doen zijn denk ik.

Edit: heb de afgelopen 2 uur niet uit mijn raam gekeken, maar zie nu dat er weer een nieuwe laag ligt :P
Gelukig is mijn moeder er met deze weersomstandigheden erg blij mee als ik de auto pak :P
Snelwegen zijn best prima te doen... hier en daar een verse laag sneeuw, maar valt mee :+ Net terug uit de jaarbeurs


Jasses, weer sneeuw... Hoop wel dat ik morgen kan hardlopen, want dat wordt echt weer eens tijd... :Y
Inderdaad, wordt tijd! Ik ga morgenochtend ook lopen... weer of geen weer O-)

Ik heb een lusitano uit Portugal. Even showen:

[afbeelding]
Actiefotootje:
[afbeelding]

Jij rijdt nu niet meer?gefeliciteerd! *O*
Wauwie :} Wat een mooi beest zeg! *D

@Bartje2.5: :')

ik moet even snel beslissen wat voor een motor ik wil. Kwam net een leuke ZZR600 tegen. En een 25kw kitje kost tussen de 135 -> 180 euro voor elke fiets die je maar kan bedenken bij optitune :o Dus dat is mijn probleem niet *D
leuke zzr600 voor weinig kopen? moet je alleen zelf even de koppelingsplaten vervangen en de uitlaatbochten :+ Of even geduld hebben... over 1.5jaar gaat ie echt voor weinig weg hopelijk heb ik dan genoeg geld voor iets nieuwers *O* :]


Morgenochtend 10 uur?
:Y Misschien al zelfs voor die tijd :+ Ga gewoon mn wekker zetten om hard te lopen :$
 
ik twijfel nu tussen op uitdraai een zzr600.
Of zonder gezeik een Suzuki GSX 600 F met 25kw op kenteken. Die ik direct kan kopen *D als ik het wil O-)
 
ik twijfel nu tussen op uitdraai een zzr600.
Of zonder gezeik een Suzuki GSX 600 F met 25kw op kenteken. Die ik direct kan kopen *D als ik het wil O-)
Als je tussen die twee twijfelt zal ik zeker voor een ZZR600 gaan.. Twijfel je tussen een ZZR600 en FZR600 moet je ff bij Michiel zijn, die heeft een ZZR en heeft gister mijn FZR naar huis gereden :P
 
Zelf sinds ik op kamers ben gaan wonen 14 kilo afgevallen (van 110 naar 96 bij 1.98m). Veel water drinken, veel bewegen en het niet te snel willen.... ;)
Kijk anders eens in het afvaltopic, meer lotgenoten ;)

Nu ongeveer een kilo per week aangekomen sinds het stoppen met roken.
Oke, wel een hoop snoepen en flink vreten (oa. kerst).
In dik 9 weken, dik 9 kilo erbij.
Die moeten er af en dan eigenlijk nog een paar extra ;)
Zal het topic eens gaan checken :Y

@ Noorus Thanx *D
En meteen ff melden dat je avatar vanaf hier er ook goed uitziet :P
 
IMGP2337.JPG

Gangster _O- Alleen nog 'n runner O-) :')
Ik heb een lusitano uit Portugal. Even showen:

[afbeelding]
Actiefotootje:
[afbeelding]

Jij rijdt nu niet meer?gefeliciteerd! *O*
...'t is een paard!
 
Als je tussen die twee twijfelt zal ik zeker voor een ZZR600 gaan.. Twijfel je tussen een ZZR600 en FZR600 moet je ff bij Michiel zijn, die heeft een ZZR en heeft gister mijn FZR naar huis gereden :P
Persoonlijk vind ik de ZZR600 E-model ('94 en ouder) mooier dan de FZR en de GSXf...

De ZZR600 is echter wel een zware en "lompe" fiets... je zal er meer op moeten werken om hard door de bochten te gaan. Dit vind ik zelf erg prettig :Y De FZR valt daar-in-tegen erg gemakkelijk in de bochten :] kwestie van gewenning...

Het vermogen zal niet gek van elkaar verschillen, dus het komt echt aan op zithouding (zal ook niet gek veel verschillen), looks van de motor, en de rijeigenschappen :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan