MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk vind ik de ZZR600 E-model ('94 en ouder) mooier dan de FZR en de GSXf...

De ZZR600 is echter wel een zware en "lompe" fiets... je zal er meer op moeten werken om hard door de bochten te gaan. Dit vind ik zelf erg prettig :Y De FZR valt daar-in-tegen erg gemakkelijk in de bochten :] kwestie van gewenning...

Het vermogen zal niet gek van elkaar verschillen, dus het komt echt aan op zithouding (zal ook niet gek veel verschillen), looks van de motor, en de rijeigenschappen :]
Dat makkelijker sturen zal voornamelijk door de smallere bandjes komen. Nadeel daavan is dat er nauwelijks sportievere bandjes voor zijn te vinden...
 
Thanks, Michiel en Michel.
Ut: je opmerkzaamheid verrast me!
thumb.gif


Trusten, Noor.

Sterkte aan de werkenden en de hardlopers van morgenochtend! :}
 
Dat makkelijker sturen zal voornamelijk door de smallere bandjes komen. Nadeel daavan is dat er nauwelijks sportievere bandjes voor zijn te vinden...
dat zal inderdaad voor een groot deel de oorzaak zijn :Y Maar ook de motor zelf voelde wel wat lichter aan in gewicht, ook dat lijkt mij een rol te spelen hierin...

Eenmaal redelijk warm gereden moest ik toch bekennen dat de motor van Jaapie toch best rap van zn plekkie komt... en dat voor een oud beestje van 20jaar oud :o jaja, weet dat vermogen niet gek veel met de leeftijd te maken heeft, maar doelde meer op het feit dat hij nu voor weinig echt een leuk ding heeft :Y :] Jammer alleen van de 25kw die erop gaat komen -O-
 
Laatst bewerkt:
http://www.motoroccasion.nl/motoren/kawasaki/zzr-600/878621.html
OF
http://link.marktplaats.nl/307914115
Deze 2 modellen vind ik wel gaaf, maar ik denk dat ik die zzr toch stiekem een heel stuk mooier vind :P Alleen moet ik veeeeel meer moeite nemen om die thuis te krijgen en moet ik hem eerst afvoeren etc. O-) :')


en een fzr600 is pak en beet 190kilo in tegenstelling tot die 220 of zo van een zzr? :P

net even een typfoutje :+
weinig extra info over de staat van de slijtage onderdelen... dus kan er weinig over zeggen. Beide wel een mooie km-stand *D de ZZR alleen niet een beetje aan de prijzige kant? Wellicht recentelijk beurt gehad en slijtage onderdelen vervangen?

succes met de keuze!
 
dat waren de modellen die ik op het oog heb, heb ze nog goedkoper gevonden, zodat ik hem zelfs zaterdag al kan op halen mits er geen sneeuw of ijs ligt. Anders wil me pa niet rijden :X

Ik denk dat ik toch eerst bij de zzr ga kijken. Vind hem in die kleur wel erg mooi 8-)
 
Laatst bewerkt:
Kruising van de Gijsbrecht en de Bosdrift in Hilversum staat op de derde plaats van gevaarlijkste kruispunten in Nederland :X
Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Sinds ze die veranderd hebben is het een erg lastige situatie voor velen.
 
Kruising van de Gijsbrecht en de Bosdrift in Hilversum staat op de derde plaats van gevaarlijkste kruispunten in Nederland :X

En dat allemaal dankzij de pogingen van de gemeente hilversum om onze geweldige "ring" te forceren, en dus van de gijsbrecht geen makkelijke doorgaande weg meer te maken :r
Ik weet zeker dat de lui die dit allemaal bedenken nooit in de auto door hilversum rijden |(
 
@dark_falcon; mijn fzr is volgetankt 201kg met 75 pk op 't wiel..
Die wat nieuwere verschillen qua gewicht niet zoveel.

@michiel, jammer van die 25kw.. Maar 't is eenmaal niet anders B| maar je hield ons bij idd, wat ik niet verwachte!

Morgen lekker sleutelen.. Rijles gaat toch niet door :N



Trusten :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan