MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, denk ik ook.

Als je met ouwe zooi rijdt..... heb je gewoon ook behoorlijk geluk nodig ;)
 
Tsja, denk ik ook.

Als je met ouwe zooi rijdt..... heb je gewoon ook behoorlijk geluk nodig ;)
:Y Al begin ik te denken dat m'n ouders best wat bij willen voorschieten voor een auto in plaats van een pekelfiets.......
:N Nee, ik ben echt geen verwend rotjoch B| :+
 
Laatst bewerkt:
:Y Al begin ik te denken dat m'n ouders best wat bij willen voorschieten voor een auto in plaats van een pekelfiets.......
Ja... gek he? :')



Die zijn dan dolgelukkig dat ze er niet meer om 3 uur 's nachts uithoeven :')
 
haha, sterkte ermee iig.

[me="Xtra"]gaat zo maar 's slapen :Y[/me]
 
Sow, ook weer thuis en ff bijgelezen. Leuk/mooi al die muziekstijlen :Y
Vandaag de BOB was idd wat minder, maar betekent ook dat ik m dus voorlopig nie meer hoef te zijn nie :9

Nu tijd voor het mandje dusseh....


Truste en werkze! :W
 
Trusten,
Morgen moet ik weer vroeg op, winter efteling met een groepje vrienden. Heb de kaartjes nu net online gekocht, scheelt morgen weer tijd :W
 
Ahja, ik zal met dit weer ook nog wel willen A-en hoor. Maar ben nog zo bang voor de pekel op mn fiets..
Als die er nu niet was dan reed ik ook nog gewoon door... O-)
 
Laatst bewerkt:
Je fiets kan best tegen een beetje zout, het is geen slak. ;)

Met enige regelmaat even afspoelen en invetten dan zal het wel goedkomen. Zomers een dagje de bloemkolen wegpoetsen misschien. :?
 
Zo, vanmiddag even langs Motorport geweest hier in Almere. Heb de Gebring T5 handschoenen gehaald voor op de scooter. Toevallig hadden ze tm vandaag 20% korting! Dus 145 ipv 179 euries! Scheelt nogal! Nu nooit meer koude handjes! :D:D:D

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Stoere scooter man! ;)
Ziet er mooi uit! :) Zal lekker warm zijn.

[me="Nocer"]heeft vandaag nog lekker 150 km kunnen rijden vandaag.[/me] :]

Jammer van het sneeuw op het einde, maar was goed te doen (einde was wel een beetje glad). Leren pak hield de koude goed tegen en die handschoenen van Toos zijn echt geweldig. Heerlijk! Had ik echt even nodig. :)
 
@dark_falcon; mijn fzr is volgetankt 201kg met 75 25 pk op 't wiel..
Die wat nieuwere verschillen qua gewicht niet zoveel.

@michiel, jammer van die 25kw.. Maar 't is eenmaal niet anders B| maar je hield ons bij idd, wat ik niet verwachte!

Morgen lekker sleutelen.. Rijles gaat toch niet door :N



Trusten :W

Je zit straks toch in je 25 PK periode? :+

@Plekkie: Mooi oranje is niet lelijk :P

@prepress035: Je snapt hopelijk wel dat die vogel zo heet he ;)
 
Laatst bewerkt:
:X Ben vandaag aardig blij als/dat ze aan het strooien zijn geweest :P
Ahja, dat kan ik me wel voorstellen! Met dat zout rijd ik dan ook altijd met het dak dicht.. :+

Anders zit dat spul overal :N
Je fiets kan best tegen een beetje zout, het is geen slak. ;)

Met enige regelmaat even afspoelen en invetten dan zal het wel goedkomen. Zomers een dagje de bloemkolen wegpoetsen misschien. :?
Dat is een beetje het probleem bij mij.. Hij staat bij mij in mn berging, onder de appartementen. Als ik hem dan wil afspoelen heb ik daar geen mogelijkhied voor. Beneden is geen kraan. En ik hoop dat ie eerdaags nog wil starten, nml ook geen 220 voor oplader...
Als ik hem dan wil afspoelen en poetsen zal ik eerst naar mn ouders moeten rijden. En das niet naast de deur om er even heen te rijden... -O-
 
Ahja, dat kan ik me wel voorstellen! Met dat zout rijd ik dan ook altijd met het dak dicht.. :+

Anders zit dat spul overal :NDat is een beetje het probleem bij mij.. Hij staat bij mij in mn berging, onder de appartementen. Als ik hem dan wil afspoelen heb ik daar geen mogelijkhied voor. Beneden is geen kraan. En ik hoop dat ie eerdaags nog wil starten, nml ook geen 220 voor oplader...
Als ik hem dan wil afspoelen en poetsen zal ik eerst naar mn ouders moeten rijden. En das niet naast de deur om er even heen te rijden... -O-
Lastig -O-

Ik heb het geluk dat ik bij mijn ouders een verwarmde garage heb, inclusief water toe- en afvoer.... Kan hem dus met elk weer wassen en invetten, zelfs zonder het koud te krijgen O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan