MF Gooi en Vechtstreek deel * 60 * Gelukkig Nieuwjaar! *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Op twee wielen door de sneeuw :W


Catherine_Zeta_Jones_034.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lastig -O-

Ik heb het geluk dat ik bij mijn ouders een verwarmde garage heb, inclusief water toe- en afvoer.... Kan hem dus met elk weer wassen en invetten, zelfs zonder het koud te krijgen O-)
Ben blij dat je meeleeft.
Mijn volgende woning zal ook zeer zeker een garage hebben waar èn mijn motor èn mijn auto in zal passen! Met nog wat beweginsruimte uiteraard ;)
Invetten doe ik wel thuis. Maar dat beperkt zich dan wel tot de ketting...
 
btw... echt chille muziek op NLD3; Kyteman's Hiphop Orket in Concert...


oa bekend van:
:} :9~ Kippenvel *D
Nooooooooooooooooooooooooh... dat had ik niet willen missen! '(

Idd super goede artiest(en)! :}
Had er graag een keer heen gewild, maar toen ik daar achter kwam hadden ze het laatste concert al gegeven! :/

Hmm... Ga maar es slapen! :z

Edit: Yes, hij staat op uitzendinggemist.nl! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Thank you NLD 3! :} :} :}

'Helaas' vanuit de Oosterpoort, als het LowLands was geweest was ik helemaal uit m'n plaat gegaan!
full
full
full

Deze jouwbuis-film is van LowLands...
WTF... Schitterende uitvoering van 'Sorry' en één van de grootste tenten daar helemaal stil krijgen, dan heb je skills! :} :} :}

Voor andere liefhebbers dus gelijk maar even een linkje van gemaakt! Echt een aanrader!!
Ik ben ook benieuwd naar z'n volgende projecten! Is daar al meer over bekend?

Jeetje, ga slapen joh... :X
 
Laatst bewerkt:
Lastig -O-

Ik heb het geluk dat ik bij mijn ouders een verwarmde garage heb, inclusief water toe- en afvoer.... Kan hem dus met elk weer wassen en invetten, zelfs zonder het koud te krijgen O-)
Ik las net toch ergens iets van: "Nee, ik ben echt geen verwend rotjoch"?
Of bedoelde je met "verwend" je motor?
:)
Dat "rotjoch" zal toch wel meevallen?
:)
 
Laatst bewerkt:
Nooooooooooooooooooooooooh... dat had ik niet willen missen! '(

Idd super goede artiest(en)! :}
Had er graag een keer heen gewild, maar toen ik daar achter kwam hadden ze het laatste concert al gegeven! :/

Hmm... Ga maar es slapen! :z

Edit: Yes, hij staat op uitzendinggemist.nl! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Thank you NLD 3! :} :} :}

'Helaas' vanuit de Oosterpoort, als het LowLands was geweest was ik helemaal uit m'n plaat gegaan! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze jouwbuis-film is van LowLands...
WTF... Schitterende uitvoering van 'Sorry' en één van de grootste tenten daar helemaal stil krijgen, dan heb je skills! :} :} :}

Voor andere liefhebbers dus gelijk maar even een linkje van gemaakt! Echt een aanrader!!
Ik ben ook benieuwd naar z'n volgende projecten! Is daar al meer over bekend?

Jeetje, ga slapen joh... :X
Kyteman zit eerdaags in "24 uur met..." Dat programma van Wilfried de Jong waarin ze samen 24 uur worden opgesloten. Geen idee wanneer die wordt uitgezonden. Vond het een beetje een zwaarmoedig typ, zeker gezien z'n leeftijd.
Heb ze een keer live gezien en dat was wel een feesie...
 
Nooooooooooooooooooooooooh... dat had ik niet willen missen! '(

Idd super goede artiest(en)! :}
Had er graag een keer heen gewild, maar toen ik daar achter kwam hadden ze het laatste concert al gegeven! :/

Hmm... Ga maar es slapen! :z

Edit: Yes, hij staat op uitzendinggemist.nl! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Thank you NLD 3! :} :} :}

'Helaas' vanuit de Oosterpoort, als het LowLands was geweest was ik helemaal uit m'n plaat gegaan! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Deze jouwbuis-film is van LowLands...
WTF... Schitterende uitvoering van 'Sorry' en één van de grootste tenten daar helemaal stil krijgen, dan heb je skills! :} :} :}

Voor andere liefhebbers dus gelijk maar even een linkje van gemaakt! Echt een aanrader!!
Ik ben ook benieuwd naar z'n volgende projecten! Is daar al meer over bekend?

Jeetje, ga slapen joh... :X
Ik ken deze jonge man eigenlijk pas kort... dus kan je weinig vertellen over zijn nieuwe projecten. Maar ben wel ergggg geïnteresseerd! Wil ook zeker naar een live optreden van hem zodra dat weer kan *D *O*


Morgen! *O* Ik ben hardlopen..... :Y

Idd veel plezier in de Efteling!
:} Goed bezig Noor!!! Ik heb de wekker maar even laten gaan vanochtend... maar zit nu wel klaar in de starthouding. Wachtend op jou zodat ik het estafette-stokje kan overnemen.... volgens mij zie ik je al aankomen rennen *O*

Kyteman zit eerdaags in "24 uur met..." Dat programma van Wilfried de Jong waarin ze samen 24 uur worden opgesloten. Geen idee wanneer die wordt uitgezonden. Vond het een beetje een zwaarmoedig typ, zeker gezien z'n leeftijd.
Heb ze een keer live gezien en dat was wel een feesie...
Wil hem zeker live meemaken ja :} Echt heel erg mooi :9~



en Michiel gaat ook hardlopen! :W
 
Eerst koffie en dan deconstructietijd *O*


Begin te wennen aan laat naar bed gaan, maar morgen wel weer werken B|
 
Sjow, eerste keer hardlopen overleeft...
3.6 km, waarvan ongeveer de helft hardlopen en de andere helft lopen.
Viel best tegen zeg maar :X
Nja, aanhouder wint zullen we maar vanuit gaan ;)
 
:} Goed bezig Noor!!! Ik heb de wekker maar even laten gaan vanochtend... maar zit nu wel klaar in de starthouding. Wachtend op jou zodat ik het estafette-stokje kan overnemen.... volgens mij zie ik je al aankomen rennen *O*
:W

Klopt! Net terug van 10,5 km! Heeerlijk buiten!!! *O*

Succes Michiel!!!
 
Sjow, eerste keer hardlopen overleeft...
3.6 km, waarvan ongeveer de helft hardlopen en de andere helft lopen.
Viel best tegen zeg maar :X
Nja, aanhouder wint zullen we maar vanuit gaan ;)
Het voordeel van starten met een hele slechte conditie is dat je heel snel veel vooruitgang boekt, en dat motiveert weer :Y
Maar het is wel zwaar dat het zoveel moeite kost om enigszins fatsoenlijk te kunnen lopen..

Net zelf 5,6km gelopen; ging ook zwaar.. Had veeeel teveel oliebollen en chocoladeletters op de laatste maand :X
 
Het voordeel van starten met een hele slechte conditie is dat je heel snel veel vooruitgang boekt, en dat motiveert weer :Y
Maar het is wel zwaar dat het zoveel moeite kost om enigszins fatsoenlijk te kunnen lopen..

Net zelf 5,6km gelopen; ging ook zwaar.. Had veeeel teveel oliebollen en chocoladeletters op de laatste maand :X

Naja toch weer even lekker bezig toch!!? Trots op je hoor! :Y
 
Sjow, eerste keer hardlopen overleeft...
3.6 km, waarvan ongeveer de helft hardlopen en de andere helft lopen.
Viel best tegen zeg maar :X
Nja, aanhouder wint zullen we maar vanuit gaan ;)
Goed bezig hoor!! Je zult zien dat je snel vooruitgang zal boeken :Y


Klopt! Net terug van 10,5 km! Heeerlijk buiten!!! *O*

Succes Michiel!!!
Echt prachtig weer ja :} En koud :+ Handschoenen doen hun werk prima, handen blijven frisjes en dat vind ik lekker, moeten niet warm worden :N enne 10,5km... :} bikkel!


Het voordeel van starten met een hele slechte conditie is dat je heel snel veel vooruitgang boekt, en dat motiveert weer :Y
Maar het is wel zwaar dat het zoveel moeite kost om enigszins fatsoenlijk te kunnen lopen..

Net zelf 5,6km gelopen; ging ook zwaar.. Had veeeel teveel oliebollen en chocoladeletters op de laatste maand :X
:^

ik heb weer de bekende 7.4km gelopen... dit keer in 35:49 :} Nieuw record!! *O* Nu lekker een warm bad nemen... dvdtje erbij en genieten maar *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan