Gratis: Red Alert Motorfiets alarm (onderdelen)

mrrazz

MF'er
4 sep 2009
49
0
Red Alert motorfiets alarm (compleet of in onderdelen) gratis af te halen of via de post te versturen voor de mensen die er iets aan hebben, anders gaat het de prullenbak in.

Ik ben vanavond bezig geweest om een Red Alert Motorfiets alarm uit circa '96 uit mijn motor te slopen.

Dit omdat het alarm bij de aankoop van de motorfiets niet werkte, en nadat ik er vanavond mee gespeeld heb het alarm nog steeds niet aan de praat heb gekregen.

Ik vermoed dat de centrale eenheid stuk is, maar heb dit echter niet nagemeten of kunnen controleren. Op de foto kun je zien dat het kastje aan een kant is gesmolten ... ik heb echter de eenheid open gemaakt en van binnen ziet het er voor de rest goed uit (alleen is hij niet meer waterdicht afgesloten).

Het gaat hier om een voorvanger van het Red Alert Delta systeem, verwacht ik (de naam Delta komt in ieder geval niet voor in de handleiding c.q. onderdelen).

Ik heb de volgende onderdelen beschikbaar:
- Centrale eenheid (werking onbekend)
- Sensor (ziet er goed uit)
- Noodstroom sirene (vermoed werkend omdat hij piepte bij aansluiting/opladen) met 2x aan/uit sleutels
- Kabelboom (een zooitje, maar met alle aansluiting erop/correcte pin out), zonder zekeringen (2x "gewone" 15A zekeringen.)
- Handleiding
- 2x Afstandsbediening, waarvan 1 werkend, andere vermoedelijk een lege batterij.

Niet beschikbaar:
- 3-Standen schakelaar (alleen de schakelaar zelf dus)

Wellicht zijn de afstandsbedieningen te pairen met een ander alarm systeem en/of kan iemand nog gebruik maken van de noodstroom sirene.

full


full
 
Laatst bewerkt:
Hier mag een slotje op. De onderdelen zijn ondertussen verstuurd naar de nieuwe eigenaar.
 
He hoi Motorfreak ik heb een vraag ik heb ook zoon siestem op mijn motor maar het sleuteltje ontbrekt dus kan hem niet aan zeten dus hoop dat je het spul nog hebt

groetjes bert
 
Terug
Bovenaan Onderaan