Dunlop Sportmax D207 180/55-ZR 17 nieuw ( 4 pcs )

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonKierewiet

Die hard MF'er
13 sep 2004
320
0
Te koop :

4 stuks nieuwe Dunlop Sportmax D207 180/55-ZR17 (73W)

Dotnummers 1907 (2pcs) en 2707 (2pcs)

75,- euro p.s afhalen in Oud-Beijerland

80,- euro p.s per TNT

Stuur ff een pbeetje als je interesse hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je je bod met 10,- verhoogd breng ik de band vanmiddag nog op het postkantoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, hup maar dan ;)
Heb je inmiddels een pb gestuurd :Y
 
Laatst bewerkt:
Hee Johan,

Snelle service van TNT, veel plezier er mee :}

Hee Nukidani,

Beetje domme vraag vindt je niet, korting aan een Nederlander vragen ;)
 
Laatst bewerkt:
hey ron geef gewoon ff door wat beide bandje moeten kosten icl verzending . dan bekijk ik het wel , ik vraag ff de prijs omdat je de ene al wat duurder dan de andere verkocht hebt .
laat gewoon ff je minste prijs inclu verzending naar belgie weten . zien of ik er aanuit kan .
 
Hoi Nukidami,

Bandjes zijn voor hetzelfde bedrag verkocht hoor, 80,- euro incl verzendkosten.
Opsturen naar Belgie wordt mij te ingewikkeld hoor, heb al eerder geinformeerd om spullen naar Belgie op te sturen maar dat is nog niet zo eenvoudig.
En ook nog eens heel duur bovendien ;)

Is afhalen geen optie ?
 
Hoi Nukidami,

Bandjes zijn voor hetzelfde bedrag verkocht hoor, 80,- euro incl verzendkosten.
Opsturen naar Belgie wordt mij te ingewikkeld hoor, heb al eerder geinformeerd om spullen naar Belgie op te sturen maar dat is nog niet zo eenvoudig.
En ook nog eens heel duur bovendien ;)

Is afhalen geen optie ?
van waar ben je ?
tja dat opsturen kost veel geld overlaatst eens verschoten als ik dat ging nazien . daarom dat ik op banden dan ook geen bod meer doe incl verzenden , want komt wat belachelijk over aan de mensen die ze verkopen .
ik woon niet zo ver van postel , dat is nogal gekent dus tegen noord brabant eigenlijk . dus als het te ver is , laat het maar , dan toch bedankt voor je antwoord alvast .grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan