Aprilia RSV sp titanium dempers met lichte schade!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel88

Die hard MF'er
14 nov 2003
268
0
Breda
Aprilia Racing SP Titanium pijp inclusief bijbehorende eprom voor een flinke (merkbare) vermogenswinst. Dit merk je vooral onderin toeren goed. Dit is een originele Aprilia-Racing accessoire.
Verschrikkelijk gaaf en diep geluid. dit is echt het beste wat je kunt krijgen voor looks, geluid en vermogen. Er zit geen e-keur op, en is behoorlijk luid. Je krijgt er echt een kick van!
Er er 4000km geleden nieuwe demperwol in gekomen. Dit heeft Superpole in Waalwijk gedaan, en dat was al 100 euro! De demper kan dus nog jaren mee. Er zit lichte schade op, 2 kleine putjes op de demper, en op de onderste demper wat schaafschade van het plat gaan. Dit kun je uit laten deuken, voor mij was dit 75 euro. de schuifschade is onzichtbaar als je een nieuw bandje er omheen doet. Maar dit alles vond ik de moeite niet, het valt niet echt op.
Onderop achterin de demper is hij door de vorige eigenaar op zijn bok laten vallen. Dit is totaal niet te zien. Alleen als je onder de motor gaat liggen
Gaat weg omdat mijn buurman er s'ochtends er niet blij mee is, en mijn pa ook niet echt.
Nieuwprijs 800 euro...Nu 180, dan heb je voor erg weinig geld, een totaal andere mille! (of tuono)Past op Mille 99-03 en tuono 02-05. Diameter 60mm
MF PRIJS 180
full
 
Laatst bewerkt:
Voor deze prijs vind je hem nergens;) en hij staat inmiddels ook op RSV topic
 
Dempers kunnen ook los. 125 vind ik te weinig

Kick!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan