Onderdelen yamaha r6 2006 zwart

ralf-r6

Die hard MF'er
4 jan 2009
358
0
Ik heb enkele onderdelen, vooral kuipwerk, van een 2006 yamaha r6 in de kleur zwart te koop.
Enkele onderdelen zijn beschadigd door een schuiver, andere zijn gewoon in nette staat

-Koplamp lampje(midden) in goede staat: €25
-Ruitje met aardig wat krassen: €10
-Spatbord in nette staat: €50
-Kap linksonder in goede staat: €80 (enkele krasjes)
-Kap voorkant rechts met schuifschade 2x: €35 resp. €25
-Kap rechtsboven met zeer minieme schade 2x: €35
-Kap rechtsonder met schade 2x: €50(voor de kap met lichte krassen) resp. €30 (voor de kap met meer schade)
-Kap rechtsmidden met lichte krasschade 2x: €30 (bevestiging voor drukclipje is gescheurd) resp. €40 (enkel krasjes)
-Spiegel rechts met lichte schuifschade(echt minimaal): €20




Ik heb overal foto’s van, maar mocht je meer foto’s verlangen dan moet je gewoon ff je e-mail adres geven dan stuur ik de gewenste foto’s. Prijzen zijn richtprijzen, dus er is altijd in alle redelijkheid over te praten.
 
Laatst bewerkt:
full


Dat is alvast een foto, de rest komt vanavond
 
Bennie, ik heb enkel de remhendel, is op de kop een klein beetje geschaafd, dus geen breuken o.i.d, ik ga zo een aantal foto's plaatsen
 
heb even gekeken, remhendel is net te dik om per envelop verstuurd te worden(max dikte is 3.2cm) kost 6.75 verzenden. Voor €12,- stuur ik t je op, voor €15,- krijg je dat ander klein spul er ook bij.
 
heb even gekeken, remhendel is net te dik om per envelop verstuurd te worden(max dikte is 3.2cm) kost 6.75 verzenden. Voor €12,- stuur ik t je op, voor €15,- krijg je dat ander klein spul er ook bij.

kolere das zonde,waar woon je? Miss is het wel in de buurt...
 
Ik woon in Weert, is inderdaad zonde ja voor zo'n klein ding.
 
Ik heb even gezocht en kwam er idd achter dat PB versturen niet ging, nu wel als het goed is. M.b.t het versturen in een envelop, ik heb gewoon gekeken welke afmeting een brief maximaal mag hebben, en dan is hij te dik, maar ik wil het gerust proberen met een envelop.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan