MGP Growler Carbon GSX-R 600/750 K6/K7

Soekzoekie

MF veteraan
28 mei 2009
3.134
26
Overijssel
Bijna hagelnieuwe MGP Growler Carbon te koop.
In totaal maandje of 2 mee gereden, met droog weer uiteraard!

- Géén krassen, deuken, beschadigingen, roest
- Veer, klem, demper, pijp, doos, alles zit erbij
- Meteen bij aankoop alle boutjes en moertjes vervangen voor gehard RVS
- Zeer mooi, zwaar geluid! (MotoGP idee)
- Exclusief oordoppen :+
- Makkelijke montage en demontage
- Stickers van MGP voor op de demper of kappen (heb zelf geen sticker op de demper geplakt, vond m kaal mooier)

Reden van verkoop : zit vanaf mijn woonplaats met 10 min over de grens in
Duitsland en heb geen zin om iedere keer de pijp te verwisselen als ik
Duitsland in wil.

Te koop (goed bod) OF ruilen tegen een mooie pijp.
Denk aan : Laser GP, Arrow, Bos.
Bijbetaling jouw/mijn kant komen we wel uit.

Vragen/bieden..

Grt

735094642_5_ENRu.jpeg


735094614_5_Goq0.jpeg


843296302_5_fv9X.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat is de diameter van de linkpijp?

EDIT: mooie pijp, maar ik heb wat foto's bekeken van het spruitstuk van een 2006/07 maar dat wordt wel erg veel aanpassen voor m'n '99 R6. Succes nog met de verkoop! :)
 
Laatst bewerkt:
Wat is de diameter van de linkpijp?

EDIT: mooie pijp, maar ik heb wat foto's bekeken van het spruitstuk van een 2006/07 maar dat wordt wel erg veel aanpassen voor m'n '99 R6. Succes nog met de verkoop! :)

Ik zal morgen eens even de diameter opnemen, voor het geval als je het nog wilt weten.

EDIT : Ik zat net eens te denken, een kameraad van mij heeft toevallig een R6 '99. En nu het winter is en de motoren in slaap zijn, kan ik eens overleggen met hem of ik ff kan passen op zijn motor. Misschien valt het aanpassen redelijk mee. Zal eens ff overleggen met hem.

Grt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de pijp er vanavond onderweg gesleuteld, dus kan meteen
verstuurd worden.
Heb de pijp eens op de keukenweegschaal gelegd en kwam op 2350 gram uit
samen MET doos en al..

EDIT : Mag OOK geruild worden tegen diverse carbonnen delen (voorspatbord, hugger) of andere accessoires (rem/schakelsetje, rem/koppelingshevel)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet veel nuttigs toe te voegen, maar vind het een meesterlijk pijpje. Echt heel mooi, en kan me bijna niet voorstel watvoor een gebrul en gegil daaruit moet komen.. :9~

Zonde dat je hem weg moet doen. Kun je niet kijken voor een extra slip on erbij??
2 veertjes en 1 boutje en de boel is duitsland proof? Bij superpole bijv kunnen ze dat vastwel maken voor je.

Ik doe het zelf ook zo, 1 aso dempertje (een open en ingekorte laser hotcam) en een e-keur. (Zo'n laser duo iets ding) Verwisselen is letterlijk 2 minuutjes werk. Ongeveer net zo veel als een db-killer erin en eruit vrotten en vastzetten..
 
Ik heb niet veel nuttigs toe te voegen, maar vind het een meesterlijk pijpje. Echt heel mooi, en kan me bijna niet voorstel watvoor een gebrul en gegil daaruit moet komen.. :9~

Zonde dat je hem weg moet doen. Kun je niet kijken voor een extra slip on erbij??
2 veertjes en 1 boutje en de boel is duitsland proof? Bij superpole bijv kunnen ze dat vastwel maken voor je.

Ik doe het zelf ook zo, 1 aso dempertje (een open en ingekorte laser hotcam) en een e-keur. (Zo'n laser duo iets ding) Verwisselen is letterlijk 2 minuutjes werk. Ongeveer net zo veel als een db-killer erin en eruit vrotten en vastzetten..

Het is inderdaad een zeer mooie pijp, maar het geluid is gewoon heel (asociaal) hard. Dat is verder het probleem niet i.c.m. oordoppen, maar de Duitsers zullen het niet zo waarderen. En denk ook niet dat je met een veertje extra ermee weg komt.
Er zit gewoon totaal GEEN demping in.. (heb wel eens alleen de linkpijp geprobeerd zonder demper en daar kwam evenveel lawaai uit als met demper, dus die :9)

En daarnaast ik wil weer terug naar een korter model a la lengte origineel, denk aan Laser GP, Arrow.
Persoonlijk staat me die korte Akrapovic wel aan, maar weet dus niet of die gekeurd/db-gekilled is?? Iemand idee??

Graag zou ik m als 2e keus erbij houden, maar bij studenten groeit het geld nu eenmaal niet op de rug :P
 
Laatst bewerkt:
En denk ook niet dat je met een veertje extra ermee weg komt.


Dat er behoorlijk wat herrie uitkomt kan ik wel geloven.
Maar met een extra veertje, bedoelde ik een extra e-keur demper, die je met die veertjes vast kunt zetten.

Zo te zien op de foto, kun je het kleine losse dempertje op en af je linkpijp schuiven (Slip on) en zorgen er 2 veertjes voor dattie erop vast blijft zitten, plus 1 boutje/moertje aan je uitlaatbeugel.
Als je nu een stillere demper neemt, met diezelfde aansluitdiameter op je linkpijp, en ook 2 van die haakjes voor de veertjes is het een simpele kwestie van even dempertje wisselen.

Dus, moertje los, 2 veertjes los, dempertje eraf, nieuwe demper erop, veertjes vast, moertje vast.

Hoef je dus niet met je linkpijp etc te klooien, en het is letterlijk 2 minuten werk ;)

Idd, heb je dan wel nog kosten voor die nieuwe dempert..

Zelde uitlaatsysteem:
Korte dempert:
806451249_5_KaKc.jpeg

Lange dempert: ;)
806412915_5_IMiU.jpeg
 
Dat is op zich wel een heel goed idee van je. Lekker snel verwisselen en zo'n haakje op linkpijp las ik zo op mn werk.
Maar aan de andere kant, als je een andere pijp zoekt (nieuw/2ehands) is de kans heel groot dat de linkpijp er toch bij zit en daar betaal je ook voor en daarnaast wil ik ook liever weer terug naar een korter model zodat de passagiersvoetsteunen eraf kunnen.

En dat vn 'arme' student.. bennie arm, ben ook niet rijk, maar blijf wel student :9 Dus na schooltijd elke dag keihard werken en sparen als een koekwous.
Ben momenteel hard voor 1000K9 (K10) aant sparen :o
 
Laatst bewerkt:
hoi ik heb er zelf een korte akra op zitten (gsxr 750 k6) en die is me db killer dan is het geluid gewoon tam en zonder db is het een supermooi geluid!!
dus dat is wel een aanrader

gr niels

Het is inderdaad een zeer mooie pijp, maar het geluid is gewoon heel (asociaal) hard. Dat is verder het probleem niet i.c.m. oordoppen, maar de Duitsers zullen het niet zo waarderen. En denk ook niet dat je met een veertje extra ermee weg komt.
Er zit gewoon totaal GEEN demping in.. (heb wel eens alleen de linkpijp geprobeerd zonder demper en daar kwam evenveel lawaai uit als met demper, dus die :9)

En daarnaast ik wil weer terug naar een korter model a la lengte origineel, denk aan Laser GP, Arrow.
Persoonlijk staat me die korte Akrapovic wel aan, maar weet dus niet of die gekeurd/db-gekilled is?? Iemand idee??

Graag zou ik m als 2e keus erbij houden, maar bij studenten groeit het geld nu eenmaal niet op de rug :P
 
Laatst bewerkt:
Op zich heb ik wel interesse..
Welke prijs heb je zelf ongeveer in gedachten??

Ik heb nog een andere geinteresseerde die wil m overnemen voor 250,- inclusief verzendkosten, mits die past onder zijn fiets. Lijkt me net zo eerlijk tegenover hem om net zoveel te vragen.


EDIT : Nu met alle zekerheid ; diameter van de pijp is 50 mm (na opmeten)!
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds te koop, vraag naar de prijs.

(Geen gelukzoekers, muggenzifters, mensen die de pijp denken pas te kunnen maken (en dan weer niet) en mensen die op het laatste moment afhaken als de koop bijna rond is! ) B|
 
Laatst bewerkt:
ik heb eventueel wel een akrapovic van carbon is dat iets voor je? ik vind die van jou wel mooi moet ik zeggen, misschien kunnen we er uit komen.
 
Bijna hagelnieuwe MGP Growler Carbon te koop.
In totaal maandje of 2 mee gereden, met droog weer uiteraard!

- Géén krassen, deuken, beschadigingen, roest
- Veer, klem, demper, pijp, doos, alles zit erbij
- Meteen bij aankoop alle boutjes en moertjes vervangen voor gehard RVS
- Zeer mooi, zwaar geluid! (MotoGP idee)
- Exclusief oordoppen :+
- Makkelijke montage en demontage
- Stickers van MGP voor op de demper of kappen (heb zelf geen sticker op de demper geplakt, vond m kaal mooier)

Reden van verkoop : zit vanaf mijn woonplaats met 10 min over de grens in
Duitsland en heb geen zin om iedere keer de pijp te verwisselen als ik
Duitsland in wil.

Te koop (goed bod) OF ruilen tegen een mooie pijp.
Denk aan : Laser GP, Arrow, Bos.
Bijbetaling jouw/mijn kant komen we wel uit.

Vragen/bieden..

Grt

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die moet wel een pokkelawaai maken :Y
 
Hoi,

is de uitlaat nog te koop? Ik heb evt een complete motogp-style micron met e-keur (deze uitlaat is gedempt) compleet met doos en papieren in te ruilen. De uitlaat is een half jaar oud en verkeerd in nieuwstaat. Nieuwprijs 650 euro.
Mocht je geinteresseert zijn bel me dan even: 06-13786612.
Wie weet kunnen we eruit komen...

Vr. groeten, Chris
 
Wat een mooie demper zeg. Als hij op mijn K4 gepast had, zou ik het wel weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan