Slachtfeest yamaha yzf 600 r thundercat

Thunder-Arne

Die hard MF'er
5 dec 2007
286
0
Beginpost aangepast, staat nog het volgende te koop:

Achterbrug FZR1000, gepoedercoat en pas gemaakt. Een op een swap met originele brug

Achtervelg met band
1 x zijkuip rechtsachter, kuipstuk dat boven de achterlamp zit , alle binnenkuipen

'v-stuk' (kuipdeel dat voor de voorbochten zit).

Orginele kuipruit

Radiateur

Brandstofpomp

BOS Demper en originele demper

Achterwiel spacers

Tank (onbeschadigd, roestvrij (zowel binnen als buiten), zeer goede staat. Twee a drie kleine plekjes - foto's hiervan aanwezig.

Schokbreker en complete linksysteem. Schokbreker heeft een veer voor een rijder van 95KG. Veer is te breed voor schacht FZR 1000 achterbrug, maar past prima in een standaard brug.
Wordt geleverd met originele veer erbij.
TCI/CDI x2

Veel kleine meuk: vooras, achteras, swingarm bus. Zoek je iets? Vraag/PM gerust.

TRX-850 T-stuk (dus met de stuurpen die op de cat past)
YZF 750 T-stuk en kroonplaat (die ik dubbel heb).


Complete YZF 750 voorpartij ex remschijven (mogelijk voor volgende fiets); GAAT IN ZIJN GEHEEL WEG, NIET LOS!

vol instelbare 41mm USD vork van een yzf 750. Zit verse olie en heeft lineaire veren (95nm van hyperpro, geen progressieve rommel) met nieuwe keerringen/olie, gepolijste binnenpoten. originele veren krijg je er bij. Voor het betere ragwerk heeft de vork een revalve nodig met deze veren (bel Rooske in Tynarloo)

goldspot remklauwen met bijbehorende stalen remleidingen 200 gram lichter (weet niet meer of het per stuk is of totaal), hebben teflon gecoate zuigers, remt veel beter dan de orginele klauwen.

Voorvelg met as, spacers en speedo voorvelg heeft identieke kleur als de standard cat velgen.

T-stuk yzf 750 en trx 850 (stuurpen trx is nodig voor de swap) + borgringen stuurpen

bovenste kroonplaat yzf 750

clipons, armaturen en bar-ends

Alles is recht en onbeschadigd. XXL foto's over de mail. Graag alleen reageren bij serieuze interesse en niet voor losse onderdeeltjes van de voorpartij. PM je telefoonnummer en we bellen, kost me minder tijd dan al dit typen.

Voor spare parts heb ik nog een kromme yzf 750 usd vork liggen.

Perfect setje carberateurs met dynojet kitje, geen uitgelubberde *naam van het onderdeel kwijt*.

Setje reserve carbs.

Kabelboom

Thunderace achterbrug (nieuw) voor de liefhebber.

Instructies voor de voorvork swap krijg je erbij (erg simpel overigens, 2-3 uur werk).


DID 520ZVRM-2 ketting + steath tandwiel en JT (geloof ik) tandwiel voor (SET!). Super onderhouden, 1 x hoeven te spannen (3.000 km mee gereden). 500 gram lichter en bijna evensterk als een 530 ketting. Sterkste en lichtste ketting die je kan krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Doe je je kuipruitje los weg? Daar heb ik wel interesse in?
En je ledachterlicht
Hoeveel moet je daar voor hebben?

Groeten EddyP
 
Laatst bewerkt:
Goede middag,

Ik heb je een PM terug gestuurd. Nog even een vraag over het achterlicht. Ik heb een "96 past die daar op en kan ik hem aansluiten met standaard bekabeling?

Groeten EddyP
 
Heb je de linkerachter kuip nog en zo ja, evt. een foto ervan mbt de plekjes?
Zou fijn zijn als je me kunt contacten op prox@home.nl
 
heb je toevallig een foto van de radiateur,beide kanten?

sorry.las het even verkeerd,je bewaart hem!
 
Laatst bewerkt:
Foto's voor achterkuip zijn verstuurd.

Voorspatbord gaat niet weg, radiateur blijft idd ook. Nieuwe lijst met wat nog te koop staat:

Frame met kenteken, gepoedercoat
Achterbrug FZR1000, gepoedercoat en pas gemaakt. Een op een swap met originele brug
Achtervelg met band
Kuipdelen (1x zij links voor, 2x zij achter, alle binnenkuipen, achterdeksel ding)
Alle brackets (zijn allemaal zwart gepoedercoat) behalve de onderste radiateur bracket
Alle steps (duo en rijder).
Handvatten duo
Achterremklauw en alle bijhorende remarmen
Achterwiel spacers
Puntbak
Tank (onbeschadigd, roestvrij (zowel binnen als buiten), zeer goede staat. Twee a drie kleine plekjes - foto's hiervan aanwezig.

Schokbreker en complete linksysteem. Schokbreker heeft een veer voor een rijder van 95KG. Veer is te breed voor schacht FZR 1000 achterbrug, maar past prima in een standaard brug.
Wordt geleverd met originele veer erbij.
Zadel
Zijstandaard


TRX-850 T-stuk (dus met de stuurpen die op de cat past)
YZF 750 T-stuk en kroonplaat (die ik dubbel heb).

Alle prijzen NOTK. Bij interesse worden er natuurlijke duidelijke foto's gemaild.
 
Laatst bewerkt:
Topkuip, spiegels en gewei zijn onder voorbehoud verkocht.

Voor de rest - sla je slag :P
 
Spiegels, topkuip, kuipframe en rechter zijkuip zijn verkocht.

lijst=aangepast
 
Laatst bewerkt:
Plaatje en bijgewerkte lijst:

Frame met kenteken, gepoedercoat
Achterbrug FZR1000, gepoedercoat en pas gemaakt. Een op een swap met originele brug
Achtervelg met band
Kuipdelen ( zij voor links, 2x zij achter, alle binnenkuipen, achterdeksel ding)
Alle brackets (zijn allemaal zwart gepoedercoat) behalve de onderste radiateur bracket
Alle steps (duo en rijder).
Handvatten duo
Orginele kuipruit
Achterremklauw en alle bijhorende remarmen
Achterwiel spacers
Puntbak
Tank (onbeschadigd, roestvrij (zowel binnen als buiten), zeer goede staat. Twee a drie kleine plekjes - foto's hiervan aanwezig.

Schokbreker en complete linksysteem. Schokbreker heeft een veer voor een rijder van 95KG. Veer is te breed voor schacht FZR 1000 achterbrug, maar past prima in een standaard brug.
Wordt geleverd met originele veer erbij.
TCI/CDI
Zadel
Zijstandaard
Veel kleine meuk: vooras, achteras, swingarm bus. Zoek je iets? Vraag/PM gerust.

TRX-850 T-stuk (dus met de stuurpen die op de cat past)
YZF 750 T-stuk en kroonplaat (die ik dubbel heb).
full
 
Heuy,

Heb jij die voor knippers nog? zoja, wat moeten ze kosten?
 
Alleen de achterkuipen en de binnenkuipen zijn nog te koop; de linker voorkuip is onder voorbehoud verkocht.

Van de voorpartij op de foto wordt niks verkocht, zie de lijst. Er is nog wel een losse yzf 750 t-stuk+ kroonplaat te koop en een compleet trx 850 t-stuk.

Ik kan mogelijk nog aan een nieuw setje remschijven komen. PM maar bij serieuze interesse.
 
Nieuwe lijst:

Achterbrug FZR1000, gepoedercoat en pas gemaakt. Een op een swap met originele brug
Achtervelg met band
Kuipdelen ( zij voor links, 2x zij achter, alle binnenkuipen, achterdeksel ding)

Orginele kuipruit

Achterwiel spacers

Tank (onbeschadigd, roestvrij (zowel binnen als buiten), zeer goede staat. Twee a drie kleine plekjes - foto's hiervan aanwezig.

Schokbreker en complete linksysteem. Schokbreker heeft een veer voor een rijder van 95KG. Veer is te breed voor schacht FZR 1000 achterbrug, maar past prima in een standaard brug.
Wordt geleverd met originele veer erbij.
TCI/CDI

Veel kleine meuk: vooras, achteras, swingarm bus. Zoek je iets? Vraag/PM gerust.

TRX-850 T-stuk (dus met de stuurpen die op de cat past)
YZF 750 T-stuk en kroonplaat (die ik dubbel heb).
 
hallo
de schokbreker die je aanbied, deze is van de thundercat?
weet je toevallig of deze ook past op een yzf 750 R uit 1994.
ben namelijk op zoek naar 1tje.
alvast bedankt.
Maarten
 
FF een update: alles gaat weg vanwege chronisch tijdgebrek ivm afstuderen en werk.


Dus er staat nu nog te koop:

BOS-Demper

Brandstof pomp

Radiateur

Achterbrug FZR1000, gepoedercoat en pas gemaakt. Een op een swap met originele brug
Achtervelg met band
2x zij achter, alle binnenkuipen, achterdeksel ding)

Orginele kuipruit

Achterwiel spacers

Tank (onbeschadigd, roestvrij (zowel binnen als buiten), zeer goede staat. Twee a drie kleine plekjes - foto's hiervan aanwezig.

Schokbreker en complete linksysteem. Schokbreker heeft een veer voor een rijder van 95KG. Veer is te breed voor schacht FZR 1000 achterbrug, maar past prima in een standaard brug.
Wordt geleverd met originele veer erbij.
TCI/CDI x2

Veel kleine meuk: vooras, achteras, swingarm bus. Zoek je iets? Vraag/PM gerust.

TRX-850 T-stuk (dus met de stuurpen die op de cat past)
YZF 750 T-stuk en kroonplaat (die ik dubbel heb).

Koplamp

Complete YZF 750 voorpartij ex remschijven (mogelijk voor volgende fiets); GAAT IN ZIJN GEHEEL WEG, NIET LOS!

vol instelbare 41mm USD vork van een yzf 750. Zit verse olie en heeft lineaire veren (95nm van hyperpro, geen progressieve rommel) met nieuwe keerringen/olie, gepolijste binnenpoten. originele veren krijg je er bij. Voor het betere ragwerk heeft de vork een revalve nodig met deze veren (bel Rooske in Tynarloo)

goldspot remklauwen met bijbehorende stalen remleidingen 200 gram lichter (weet niet meer of het per stuk is of totaal), hebben teflon gecoate zuigers, remt veel beter dan de orginele klauwen.

Voorvelg met as, spacers en speedo voorvelg heeft identieke kleur als de standard cat velgen.

T-stuk yzf 750 en trx 850 (stuurpen trx is nodig voor de swap) + borgringen stuurpen

bovenste kroonplaat yzf 750

clipons, armaturen en bar-ends

Alles is recht en onbeschadigd. XXL foto's over de mail. Graag alleen reageren bij serieuze interesse en niet voor losse onderdeeltjes van de voorpartij. PM je telefoonnummer en we bellen, kost me minder tijd dan al dit typen.

Voor spare parts heb ik nog een kromme yzf 750 usd vork liggen.

Perfect setje carberateurs met dynojet kitje, geen uitgelubberde *naam van het onderdeel kwijt*.

Setje reserve carbs.

Motorblok, 42.000 km gelopen, kleppen gecontroleerd (niks gesteld), geen olie verbruik, versnellingsbak 100%. heeft factory schakelkitje (schakelt veel sneller). nieuwe surflex koppelingsplaten set (staal en gevoerd).

Kabelboom

Thunderace achterbrug (nieuw) voor de liefhebber.

Instructies voor de voorvork swap krijg je erbij (erg simpel overigens, 2-3 uur werk).

Voor wie nog aan een FZR 4003TJ swap denkt, ik kan je een heeeeeeeeeeeel eind op weg helpen met tips e.d.

DID 520ZVRM-2 ketting + steath tandwiel en JT (geloof ik) tandwiel voor (SET!). Super onderhouden, 1 x hoeven te spannen (3.000 km mee gereden). 500 gram lichter en bijna evensterk als een 530 ketting. Sterkste en lichtste ketting die je kan krijgen.

Niet altijd meer tijd om op de PM te reageren, kan een paar dagen overheen gaan.
 
Laatst bewerkt:
kun je me ff mailen over de voorvork en de remklauwen voor?

heyki-racing@live.nl

bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan