Laser hotcam carbon voor CBF600 of streetfighter

Master Z

MF veteraan
29 jan 2006
3.626
1
te koop

laser carbon hotcam voor cbf600
maar kan natuurlijk ook voor je streetfighter

€ 195.-

sdv82@hotmail.com
full
 
Laatst bewerkt:
Voor welke motor is hij nou? CB600F is de hornet?!?! Of is hij toch voor de CBR600F en misschien handig om bij te zetten welk bouwjaar.
 
nee volgens mij is ie voor een cb600f en dan past ie op op allebouwjaren
 
nee volgens mij is ie voor een cb600f en dan past ie op op allebouwjaren

Is volgens mij niet helemaal correct. Hornet is in 2003 een beetje opgefrist, o.a. door een andere vormgeving van het kontje. Volgens mij zit er ook een verschil in de linkpijp. Deze zal dan inderdaad best op alle bouwjaren passen, maar op één van de modellen raar aanliggen tegen het kontje. Misschien even de moeite dat uit te zoeken en toch het juist bouwjaar te geven. ;)
 
Is volgens mij niet helemaal correct. Hornet is in 2003 een beetje opgefrist, o.a. door een andere vormgeving van het kontje. Volgens mij zit er ook een verschil in de linkpijp. Deze zal dan inderdaad best op alle bouwjaren passen, maar op één van de modellen raar aanliggen tegen het kontje. Misschien even de moeite dat uit te zoeken en toch het juist bouwjaar te geven. ;)


ja maar het gaat om een cb600f niet om een hornet
 
anders meet ik de maten wel ff.

ik heb de demper destijds gekocht voor een streetfighter maar ik heb hm uiteindelijk toch niet gebruikt
en volgens mij kwam deze van een cb600f [ geen hornet ]
 
Oh, ik geloof dat ik alleen maar meer verwarring veroorzaak zo, terwijl ik je alleen even op weg wou helpen met de geschikte bouwjaren. Nu dus, voor ééns en altijd. Een klein overzichtje met dempers en belangrijker, de linkpijp.

Dit is een linkpijp voor de CB600 98'-02'

voor de 03'-06' CB600 kan ik even geen geschikte afbeelding vinden.

En dit is de uitlaat van een CBF600. Let vooral op de linkpijp.

Het is jouw uitlaat, jouw topic, dus de conclusie mag je zelf trekken. Ik hoop alleen dat je kopers nu wel weten of de uitlaat past (niet geheel onbelangrijk) zodat je teleurstellingen kan voorkomen. Voor de streetfighteraars maakt het natuurlijk allemaal niet zo uit, maar mensen op zoek naar een kant-en-klare oplossing kunnen juist intresse verliezen als niet duidelijk is of de uitlaat past.

Mooie demper overigens, succes met de verkoop! :]
 
Oh, ik geloof dat ik alleen maar meer verwarring veroorzaak zo, terwijl ik je alleen even op weg wou helpen met de geschikte bouwjaren. Nu dus, voor ééns en altijd. Een klein overzichtje met dempers en belangrijker, de linkpijp.

Dit is een linkpijp voor de CB600 98'-02'

voor de 03'-06' CB600 kan ik even geen geschikte afbeelding vinden.

En dit is de uitlaat van een CBF600. Let vooral op de linkpijp.

Het is jouw uitlaat, jouw topic, dus de conclusie mag je zelf trekken. Ik hoop alleen dat je kopers nu wel weten of de uitlaat past (niet geheel onbelangrijk) zodat je teleurstellingen kan voorkomen. Voor de streetfighteraars maakt het natuurlijk allemaal niet zo uit, maar mensen op zoek naar een kant-en-klare oplossing kunnen juist intresse verliezen als niet duidelijk is of de uitlaat past.

Mooie demper overigens, succes met de verkoop! :]


Ik ben juist blij dat je ff meedenkt, dankjewel

het gaat dus om de HONDA CBF600

gr stefan
 
'Laser hotcam carbon voor cb600f of streetfighter' > 'Laser hotcam carbon voor CBF600 of streetfighter'
 
Terug
Bovenaan Onderaan