Pazzo rem/koppelingshendel + achterlicht R6 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harr

MF veteraan
21 mrt 2009
1.031
0
Nijmegen
Pazzo's gekocht in 2009. Hooguit een maand op de R6 gezeten voordat deze verkocht werd. Zien er dus nog als nieuw uit (zie foto). Wil voor mijn MT-03 ook weer pazzo's hebben alleen dan geen rode verstellers.

€ 120 (excl. verzenden) mogen ze weg. Site gevonden om ze te bestellen.

full


full


Standaard achterlicht... € 10 (excl. verzenden) en hij is van jou. Verkocht

full
 
Laatst bewerkt:
Ehm de pazzo's verkoop ik niet meer. Heb nu de andere adapter + verstellers los kunnen krijgen. Het topic laat ik even open staan totdat 600rrtje het achterlicht binnen heeft.
 
Ahzo, dus als ik het goed begrijp heb je nu nog de losse rode verstellers thuis liggen.
Zoja, verkoop je die?
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht deze week de nieuwe verstellers en adapters binnen te krijgen. Wil dan eerst even kijken of ze ook daadwerkelijk gaan passen op de pazzo's.

Zo ja, dan heb ik inderdaad een 2-tal rode verstellers hier liggen. Voor € 35 ex verzenden wil ik ze wel verkopen (nieuwprijs € 26)
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht deze week de nieuwe verstellers en adapters binnen te krijgen. Wil dan eerst even kijken of ze ook daadwerkelijk gaan passen op de pazzo's.

Zo ja, dan heb ik inderdaad een 2-tal rode verstellers hier liggen. Voor € 35 ex verzenden wil ik ze wel verkopen (nieuwprijs € 26)

Okay, laatdan maar ff wat weten.
 
Okay, laatdan maar ff wat weten.

Blijkbaar is de levertijd van de adapters 6 weken (wordt pas over 4 weken in productie genomen). Dat betekend dat de verstellers ook pas over 6 weken binnen komen... Tegen die tijd stuur ik je wel een PM!

Wat betreft het topic... deze mag dicht. Achterlicht is verstuurd en in goede orde ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan