Het grote ZZR topic deeltje.... 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel85

MF veteraan
10 dec 2007
9.467
0
Baarn
Welkom alweer in het tweede deel. Het eerste deel was in 2003 gestart... hopelijk gaan we deze wat sneller vol krijgen :+


Oude deeltjes
Deel 1


"actieve" posters...
* Michiel85 - ZZR600 '95
b26414f8a07d3066442e65c46980b9bb


* bibilicious - ZZR600
16170_189545746199_500816199_3091402_8273889_n.jpg

l_b6f58692893e96e9328701de169ccf8f.jpg


* fien - ZZR600 '91 aka hondasaki
3930152794_1bce8ce63a.jpg


* The Doc - ZZR1400
maandag8juni034i.jpg


*jr777 - ZZR600
full


* Kawa-fan - ZX14
candy4.jpg


* andy123 - ZZR1200
remusevolution121.jpg


* KaWaReZ - ZX10
kawaday1483.jpg


* ZZR1400 - ZZR1400
full


* bjlevi - ZX-6 Ninja
dsc03382v.jpg


* Champshof - ZZR600
full


* Rude_Roderick - ZZR1100
p1000036roderickopmotor.jpg



* Freakie_1 - ZZR600
L1000489.JPG


Agenda
- 24 April 2010; Kawasaki ZZRclub klusdag
 
Laatst bewerkt:
Kun je geen lijstje maken in de OP met de ZZR motoren van de mensen in dit topic? Incl foto.+ berijder(ster). :+
Yep dat is ook de bedoeling *D


Dus bij deze de oproep:
Iedereen die in de openingspost (OP) willen komen te staan met foto moeten even een foto plaatsen van maximaal 600 pixels breed.
 
volgens mij zijn die trouwe aanhangers van jou alleen maar nieuwe aanhangers.. hoe weet je nou of die trouw zijn :?

maar ehm zet mij d'r ook ff bij
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 'm alleen zonder mezelf erop... heb helaas nog geen kans gezien nieuwe foto's te (laten) maken. Dus dan maar eentje van de Kawa en eentje van mij los :)
 
Laatst bewerkt:
volgens mij zijn die trouwe aanhangers van jou alleen maar nieuwe aanhangers.. hoe weet je nou of die trouw zijn :?

maar ehm zet mij d'r ook ff bij

[afbeelding]
Het is maar net wat je nieuw vindt...
Mijn eerste bericht in het eerste deeltje is van 30 september.
Ben ik dan een ZZRtopic-newbee?
Gelukkig mag m'n 'Hondasaki' wel in de OP :}
 
Laatst bewerkt:
volgens mij zijn die trouwe aanhangers van jou alleen maar nieuwe aanhangers.. hoe weet je nou of die trouw zijn :?

maar ehm zet mij d'r ook ff bij

[afbeelding]
Gaat er toch niet om of het trouwe aanhangers van mij zijn :? Gewoon de mensen die in het vorige topic gepost hebben, en hopelijk nu weer en meer *D

jij staat er ook tussen :+
 
sorry fien :$ ik doelde op niemand persoonlijk maar miste vooral de oudgedienden...

enne de nieuwe titel 'actieve' posters dekt de lading natuurlijk helemaal *O*

thx. Michiel :}

enne deze OP is al veul mooier dan die oude (niet verkeerd bedoeld voor de TS van deel 1 natuurlijk....)
 
Laatst bewerkt:
dan volgt deze man het goede voorbeeld maar eens...

eh trouwens zullen we een wedje doen.. deze topic binnen 't jaar vol lullen.???
 
BTW, nog even een plaatje van de mijne, die in deze openingspagina niet mag ontbreken.......

ennuhhhh....... groen blijft de mooiste kleur......

full
 
groen blijft het mooist .. jammer dat er geen kleinere zzr/zx meer wordt geleverd hiero
of natuurlijk een sterkere ER
 
Dan maar gelijk een technisch vraagje: Ik ben de afgelopen 3 weken niet meer aan het buiten spelen geweest met Candy (zo heet mijn ZX-14, lief he?!), maar wat heeft dat voor consequenties voor mijn accu? Zodra de echte gladheid weg is, en de meeste pekel uit het asfalt, stap ik weer op!
Wat is wijsheid? Een druppellader, accu loshalen, of niets aan doen, want het geheel is nog maar 3 maanden oud?
 
Laatst bewerkt:
Als je een druppellader hebt kan dat geen kwaad (en lijkt me de beste optie). Anders zou ik niks doen. Start hij niet als je weer wilt opstappen, kun je hem alsnog opladen toch
 
Dan maar gelijk een technisch vraagje: Ik ben de afgelopen 3 weken niet meer aan het buiten spelen geweest met Candy (zo heet mijn ZX-14, lief he?!), maar wat heeft dat voor consequenties voor mijn accu? Zodra de echte gladheid weg is, en de meeste pekel uit het asfalt, stap ik weer op!
Wat is wijsheid? Een druppellader, accu loshalen, of niets aan doen, want het geheel is nog maar 3 maanden oud?
Loshalen... en evt aan druppellader. En zodra je weer gaat rijden even een redelijke afstand zodat hij weer goed volgeladen wordt.

Ik rij nu nog zo nu en dan, dus doe er niets speciaals mee :]
 
Als je een druppellader hebt kan dat geen kwaad (en lijkt me de beste optie). Anders zou ik niks doen. Start hij niet als je weer wilt opstappen, kun je hem alsnog opladen toch
ja dat is waar... maar een accu die helemaal dood is zal nooit meer de oude zijn. Ooit iets gelezen dat een accu maar 1 of 2x echt dood "mag" zijn, anders heb je er niet meer aan omdat hij zwak blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan