Öhlins FG322 R&T Gabel für Honda VTR1000 SP1

NLEDO

MF'er
8 dec 2006
68
0
Schönenbuch
Te koop:
Öhlins FG322 R&T Gabel für Honda VTR1000 SP1

IMG_1589.jpg


Te koop wegens verkoop van mijn Honda VTR1000 SP1: Öhlins R&T voorvork FG322 in zeer goede conditie.
Mijn SP1 was werkelijk een droom om te rijden met Öhlins vering, standaard is een Honda SP vooral bikkelhard wat misschien een sportief image heeft maar zeker niet altijd sneller is. En dan vooral niet op de openbare weg...
Vanaf de eerste kilometer was het alsof ik een andere motorfiets had na montage van de Öhlins componenten door het soepele aanspreken. Een echte (handgemaakte) Öhlins, niet te verwarren met de vorken die Aprilia en Ducati op hun Factory & S modellen leveren, is erg fijn instelbaar met grote regelbereiken en kan daardoor heel goed worden afgestemd op de berijder en zijn/haar rijstijl.

Öhlins R&T voorvork. Is nieuwste model, wordt inmiddels niet meer geproduceerd. Zo te monteren op een normale SP1. Met een standaard kit van Öhlins kun je deze R&T vork eventueel ook eenvoudig ombouwen naar radiale (Brembo)remklauwen

Radial2.jpg


04791-01 past met Brembo remklauw 100 mm afstand
04791-02 past met Brembo remklauw 108 mm afstand

Prijsvoorstelling 1795 Euro (Nieuwprijs 2795)

IMG_1588.jpg

IMG_1590.jpg

IMG_1594.jpg

IMG_1595.jpg
 
Laatst bewerkt:
Te koop:
Öhlins FG322 R&T Gabel für Honda VTR1000 SP1

[afbeelding]

Te koop wegens verkoop van mijn Honda VTR1000 SP1: Öhlins R&T voorvork FG322 in zeer goede conditie.
Mijn SP1 was werkelijk een droom om te rijden met Öhlins vering, standaard is een Honda SP vooral bikkelhard wat misschien een sportief image heeft maar zeker niet altijd sneller is. En dan vooral niet op de openbare weg...
Vanaf de eerste kilometer was het alsof ik een andere motorfiets had na montage van de Öhlins componenten door het soepele aanspreken. Een echte (handgemaakte) Öhlins, niet te verwarren met de vorken die Aprilia en Ducati op hun Factory & S modellen leveren, is erg fijn instelbaar met grote regelbereiken en kan daardoor heel goed worden afgestemd op de berijder en zijn/haar rijstijl.

Öhlins R&T voorvork. Is nieuwste model, wordt inmiddels niet meer geproduceerd. Zo te monteren op een normale SP1. Met een standaard kit van Öhlins kun je deze R&T vork eventueel ook eenvoudig ombouwen naar radiale (Brembo)remklauwen

[afbeelding]

04791-01 past met Brembo remklauw 100 mm afstand
04791-02 past met Brembo remklauw 108 mm afstand

Prijsvoorstelling 1795 Euro (Nieuwprijs 2795)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
:?
 
ik snap niet waarom de voorvork bijna de nieuwe prijs moet kosten. voor 200 euro meer kan ik aan een R&T 2010 voorvork, radiaal, splinter nieuw, garantie, veren op maat komen. en nee, kom aub niet met de nederlandse prijzen van bijna 3000 euro want die zijn niet realistisch. de echte waarde van die spullen zie je op de italiaanse ebay!
 
kijk wat er staat: buy now or make a proposal! ik bestel heel veel bij omnia racing, wrs en carpimoto en kan je vertellen dat ik die vork voor 2000 euro kan krijgen. en dan heb ik het over een nieuwe voorvork, radiaal, garantie, geen krassen, niet gebruikt etc. ... daarom vond ik deze behoorlijk aan de prijs. wat denk je dat ik ga doen? een gebruikte vork kopen waar ik slechtere remmen op kan aansluiten en waarvan ik de historie niet ken of gewoon het laatste voor het laatste voor 250 euro extra? op zo'n bedrag is 250 euro ook geen investering.

maar het zal aan mij liggen!

succes met verkopen... het blijven wel mooie spullen
 
Terug
Bovenaan Onderaan