TK: PCIII USB ZX6R 03-04

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarrrr

765
1 okt 2008
36.907
462
Ik bied bij deze een PowerCommander III USB voor een ZX6R (636) 03-04 aan.

Ik heb het apparaat gekocht met de gedachte en foutieve inlichtingen dat deze óók zou werken op een ZX6RR uit 2004. Echter is dit niet het geval. Bij montage bleek dat de stekkers niet overeen kwamen.

Ik heb er niks aan, dus gaat 'ie de deur uit.

Dit betreft alleen de PowerCommander III USB zelf!
Ik heb geen boekjes e.d. en ook geen adapter voor een 9V batterij.
Enkel de PCIII USB incl. een mini usb > usb kabel

207-410 is het model.

o.a. geschikt voor:

207-410
207-411
208-411

Apparaat heeft gebruikssporen, maar verliest daardoor niet z'n functie.

Foto's:

843186738_6_oqyr.jpeg


843186288_6_4tUx.jpeg


843188507_6_Hvv9.jpeg


Vraagprijs: 150,-


M.v.g.

Oscar
 
Laatst bewerkt:
past dit op een kawasaki z1000 ? uit 2003

dit vraag ik omdat kawa vaak veel de zelfde stekker en verbindingen hanteren bij de zelfde bouwjaren !!!
 
past dit op een kawasaki z1000 ? uit 2003

dit vraag ik omdat kawa vaak veel de zelfde stekker en verbindingen hanteren bij de zelfde bouwjaren !!!

Moet je even kijken of het hetzelfde type nummer is.

Maar ben bang van niet omdat deze voor het 03/04 636 model is :)
 
past dit op een kawasaki z1000 ? uit 2003

dit vraag ik omdat kawa vaak veel de zelfde stekker en verbindingen hanteren bij de zelfde bouwjaren !!!

Als het model nr anders is zou ik het niet wagen.

Kabelboom van mij was net een paar pinnetjes anders, waardoor hij dus niet past.
 
Ik heb even voor je gekeken:

Voor een Z1000 2003 heb je model nr 210-411 nodig.
 
oke dan weet ik genoeg want ik zelf had er toch geen intresse in maar een maat van me is bezig om z,n bike helemaal op te kaaien en wou graag z,n ding hebben geef het ff door

en suc6 er mee met het vinden van een koper want is in mijn ogen niks te duur
 
oke dan weet ik genoeg want ik zelf had er toch geen intresse in maar een maat van me is bezig om z,n bike helemaal op te kaaien en wou graag z,n ding hebben geef het ff door

en suc6 er mee met het vinden van een koper want is in mijn ogen niks te duur

Dank je :Y
 
Nog steeds te koop mensen;

Alle zx6r posers zijn natuurlijk al voorzien -O- ( :} )
 
Ik ben nog niet voorzien, ben alleen ook niet voorzien in een full-race uitlaat systeem (alleen demper) dan heeft dit weinig nut denk ik.
Dan zou ik de onstekings module van PC er ook nog bij moeten hebben wil ik er echt wat van gaan merken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog niet voorzien, ben alleen ook niet voorzien in een full-race uitlaat systeem (alleen demper) dan heeft dit weinig nut denk ik.
Dan zou ik de onstekings module van PC er ook nog bij moeten hebben wil ik er echt wat van gaan merken.

Sowieso is een goede benzine/lucht afstelling belangrijk. Ook met slip-on en ander luchtfilter is er verschil te merken wat betreft oppakken van het gas en wat extra vermogen onderin.

Met full system is natuurlijk wel de meeste winst te behalen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan