Tanktas BMW R1100s

S-portfahrer

MF'er
25 nov 2007
156
0
Te koop: tanktas BMW R1100s

tanktas is overcompleet daar ik ook een orginele BMW tanktas heb.
Deze is van een onbekend merk en een slag groter, maar ik gebruik hem eigenlijk niet meer en heb hem ook weinig gebruikt.

imgp5195.jpg


imgp5196.jpg


De tanktas is compleet en eenvoudig op de 1100s te plaatsen :]
Daarnaast is het bovenste gedeelte doorzichtig dus geschikt om bijv. een wegenkaart onder te leggen.

Te koop voor 50 euro

e-mail: michelcijs@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Omdat foto's meer zeggen dan woorden, heb ik even wat plaatjes geschoten van de tanktas

imgp7745.jpg


imgp7746.jpg


imgp7747.jpg


imgp7748.jpg


imgp7749.jpg


imgp7750.jpg


imgp7751.jpg


De tas zit op een schuimrubber onderstuk (voor bescherming tank en deze zorgt ervoor dat de tas goed blijft zitten) vastgeritst en je kunt door de rits open te zetten makkelijk bij je tankdop.
De bevestiging is erg degelijk. Aan het balhoofd met een kliksysteem en onder het zadel met 2 stelbandjes.
Binnen 5 minuten heb je het geheel wel gemonteerd en de tas is snel af te ritsen als je stopt bij een restaurantje onderweg bijvoorbeeld.

ideaal voor langere toertochten en/of vakantietrips vanwege de grootte en dus inhoud van deze tas. Ook een routebeschrijving en/of kaart kun je perfect leesbaar onder het doorzichtige gedeelte plaatsen.

gaat bij mij weg omdat ik voor mijn kortere ritjes afdoende heb aan mijn BMW tanktas, daarom is deze dus overcompleet.
 
Laatst bewerkt:
ligt hier niets te doen en mag dus voor 40 euro weg --> michelcijs@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
He Michel, kheb eventueel wel interesse in je tanktas.
Tis wel zo dat ik heb begrepen dat op een R1100S eigenlijk alleen de originele tas goed past. Jij hebt nu ervaring, deze past even goed?
groetjes, Pat
btw, ik rij na volgende week vrijdag een gele R1100S..... dezelfde als jij dus :Y
 
hallo PatBack,
hij past goed; maar omdat hij hoger is dan de orginele tanktas moet je hem wel goed bevestigen met de bevestigingen onder het zadel.

ik heb zelf het orgineel ook, welke perfect is voor alle inzet; maar daar zit ook wat prijsverschil tussen.
In deze past wat meer qua inhoud; wat voor langere trips weer handiger kan zijn. In de orginele past niet zoveel (is meer makkelijk voor je portemenee, telefoon, kaart etc)

@rijnooit, hij past niet op de r1200s, de bevestiging waarmee de tas op de tank zit; is speciaal voor de 1100s (dus met een tankuitsparing uit het midden van de tank)
 
Terug
Bovenaan Onderaan