Micron uitlaat demper zx6r 636 2003-2004

Marty.

MF'er
24 mrt 2007
100
0
Enschede
Zeer nette Micron High Mount uitlaatdemper, voor de zx-6r 636 van 03 - 04.

Verzenden is mogelijk!

Prijs: 190,- excl verzenden

30n9a44.jpg


wi4x6o.jpg


2uxy7w6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tis een mooie demper :) maar dan zal het helaas niet gaan passen denk ik op m'n R6 uit '99. Dat spruitstuk is namelijk 45 mm als buitendiamter. Weet daarnaast ook niet of het dan exact past naar de kont toe met de vorm van de linkpijp..?
 
Laatst bewerkt:
Tis een mooie demper :) maar dan zal het helaas niet gaan passen denk ik op m'n R6 uit '99. Dat spruitstuk is namelijk 45 mm als buitendiamter. Weet daarnaast ook niet of het dan exact past naar de kont toe met de vorm van de linkpijp..?

Bij de 636 komt er ook nog een pakking tussen die het wat opvult.. Weet zo niet wat de buitendiameter bij de 636 is, zou ik evt van de week even kunnen opmeten voor je.

Maar hoe het bij de kont gaat passen weet ik ook niet :P
 
Heb wel interesse! Houd hem echter nog even in mijn achterhoofd, dus als je hem aan een ander kan verkopen gelijk doen!
 
Gaat de linkpijp ook los weg? Zoja heb ik misschien wel intress...

Kan het ook goed begrijpen als het niet los weg gaat;)
 
Ik heb ook wel belangstelling als die heren hierboven mij niet opschieten.
 
Het gaat mij puur en alleen om de linkpijp. Moet dus een makkie worden deze te bemachtigen Wooter ;) En mocht je ooit van de linkpijp afwillen... ;)
 
al verkocht? Ik zit er over na te denken om te kopen. heb momenteel een bod op een devil high mount geplaatst voor 175. Dat wacht ik nog ff af
 
Terug
Bovenaan Onderaan