GSG Mototechnik paddockstand bobbins M10

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.497
198
Offroad!
Wegens verkoop motor heb ik een setje zwarte kunstof paddockstand bobbins te koop.

hebben wat gebruikerssporen maar zijn in goede staat. M10 schroefdraad, ik heb ze altijd gebruikt op een Kawasaki Z1000

€16,50 inclusief verzenden!

Betje wazige foto maar je kent die dingen vast wel :P
full
 
Ik heb misschien wel interesse, kun je me aangeven of dit M10x 1,50 is of M10x 1,25.

Moet M10 x 1,50 zijn, gaat anders niet passen op mijn superduke.

groet!
 
Ze hebben het standaard draad, niet het fijne draad. Volgens mij is dat dan 1,50.

Heb via een PB een geinteresseerde die ze waarschijnlijk wil hebben, die wil dit weekend geld overmaken. Laat ik nog even weten!
 
ik neem ze per direckt van je over 16.75 is prima stuur ze maar op (kopen ook op m,n kawa z)

adres heb je nog wel denk ik
zal het vanavond ff over maken komt goed heb je gegevens nog wel
 
Heb ook nog steeds interesse, wie gaat het worden?? Is het op basis van reactie of wie het snelst geld overmaakt?
Ik hoor (lees) het graag
 
Eerste geinteresseerde heeft zich toch nog even gemeld, waarschijnlijk iets fout gegaan met de mail. Ik laat het nog even weten, anders is ready-to-race de eerste in de rij.
 
oke is prima
heb het ook nog niet over gemaakt gisteravond dom weg vergeten (geulukkig maar achteraf)

maar intresse is er genoeg let me know pm staat aan hoor het wel
 
mmm jammer mja er volgens vast meer

duck man heb je nog meer leuk klein spul voor de z1000 !
 
Graag nog geen slotje...

Want mocht deze ontvangen, echter past de draad niet op mijn GSXR 1000... :(

Dus voor de overige belangstellenden, zijn weer te koop... :Y

Same price... ;)
 
Dat is ff jammer Ed, zit er fijn schroefdraad op je GSX??

Dan maar even één van de twee hierboven een berichtje sturen!! Dan ben je ze zo weer kwijt!!
 
Dat is ff jammer Ed, zit er fijn schroefdraad op je GSX??

Dan maar even één van de twee hierboven een berichtje sturen!! Dan ben je ze zo weer kwijt!!

Wally was de eerste en die neemt ze over... dus ook weer opgelost. *O*

Mijn schroefdraad is kleiner, dus past sowieso niet... :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan