MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks rule!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ja maar jij plaatst vervolgens weer allemaal halfnaakte vrouwen... dat was nou net niet de bedoeling, dus je gunt het ons stiekem niet echt :X

Heb ik nou toch weer een toppie, je zou haast denken dat ik het erom doe O-)

Rara wie is dit? *O*

0826-ksw1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haai steef!! Balen zeg... hopelijk blijkt het mee te vallen met je voet.

Ja als je een toppie hebt, moet je een foto van jezelf (liefst met ontbloot bovenlijf) posten *D

Van mijn bovenlijf wil je nu ff geen foto :P
Bedoeling is dat het van de zomer weer toonbaar is :')

Kunnen ze niets aan doen, dus bespaar je de moeite :Y

Had al zoiets gelezen ;)
Maar goed, als ik uberhaubt de ziektewet in moet, heb ik wel een verklaring van een arts nodig. Maar goed, ben meer van het doorlopen :Y

AZ training? Vertel.....

Kl*te van je voet -O- Hoe gaat het verder met wat gezonder leven?

Aanhouding en Zelfverdediging ;)
Eetpatroon aanhouden gaat eigenlijk best goed *O*
En van 1,5 L naar 1 glas cola gaat ook prima ;)
Alleen nu even niet hardlopen en/ of fietsen :N
 
Van mijn bovenlijf wil je nu ff geen foto :P
Bedoeling is dat het van de zomer weer toonbaar is :')Had al zoiets gelezen ;)
Maar goed, als ik uberhaubt de ziektewet in moet, heb ik wel een verklaring van een arts nodig. Maar goed, ben meer van het doorlopen :YAanhouding en Zelfverdediging ;)
Eetpatroon aanhouden gaat eigenlijk best goed *O*
En van 1,5 L naar 1 glas cola gaat ook prima ;)
Alleen nu even niet hardlopen en/ of fietsen :N
Oh, op die manier AZ... Dacht AZ als in Alkmaar Zaanstreek... voetbalclubje ;)

Keep up the good eating/drinking habbits! Balen dat je nu even wat minder beweging krijgt, hopelijk ben je snel weer fit *D
 
Ja maar jij plaatst vervolgens weer allemaal halfnaakte vrouwen... dat was nou net niet de bedoeling, dus je gunt het ons stiekem niet echt :X

Heb ik nou toch weer een toppie, je zou haast denken dat ik het erom doe O-)

Rara wie is dit? *O*

[afbeelding]
Ik denk Ralph Inbar :Y
 
Lekker opgelet trouwens heren :( :( :(
Dacht dat jullie het wel alleen zonder mij aankonden :+


Het kruipolie en de WD40 hebben hun werk al goed gedaan! *O* Kon het niet laten om toch even voorzichtig wat kracht op de moeren te zetten bij het blok... en jawel, de eerste ging best gemakkelijk los. De rest ook even "gecontroleerd" en ook die gingen best makkelijk los. Laat de bochten er nog even onder hangen aangezien ik eerst de dempers eraf wil/moet halen.

Die dingen zitten alleen met een klem vast in de "mond" van de uitlaatbochten met een goede dikke pakking ertussen. 1 klem heb ik er al af kunnen halen (andere zit nogal vast en op lastige positie), maar krijg de demper (incl linkpijp) met geen mogelijkheid uit de mond van de uitlaatbocht :? Zal een kwestie van veel geduld zijn en voorzichtig de mond proberen open te buigen en wellicht de pakking wegschrapen... mooi klusje voor morgenavond en in het weekend *D

truste allemaal :W
 
kolere....... :X :/ -O- B|

Je geeft ze 1 vinger, denkt dat ze het aankunnen. Nog uitgelegd hoe ze het moest doen ook en dan krijg je dit |( |( |( !!!!!!!!!!!

Ze heeft zelfs haar MF wachtwoord gewijzigd zodat ik niet meer onder haar naam dingen kan rechtbreien B|

Sorry mannen! Zie jullie in deel 62 :')
 
Dacht dat jullie het wel alleen zonder mij aankonden :+


Het kruipolie en de WD40 hebben hun werk al goed gedaan! *O* Kon het niet laten om toch even voorzichtig wat kracht op de moeren te zetten bij het blok... en jawel, de eerste ging best gemakkelijk los. De rest ook even "gecontroleerd" en ook die gingen best makkelijk los. Laat de bochten er nog even onder hangen aangezien ik eerst de dempers eraf wil/moet halen.

Die dingen zitten alleen met een klem vast in de "mond" van de uitlaatbochten met een goede dikke pakking ertussen. 1 klem heb ik er al af kunnen halen (andere zit nogal vast en op lastige positie), maar krijg de demper (incl linkpijp) met geen mogelijkheid uit de mond van de uitlaatbocht :? Zal een kwestie van veel geduld zijn en voorzichtig de mond proberen open te buigen en wellicht de pakking wegschrapen... mooi klusje voor morgenavond en in het weekend *D

truste allemaal :W
Veel plezier man.. Ik ga van 't weekend ook weer ff lekker aan de slag.. Wel zin in :Y

Truste ;)
 
kolere....... :X :/ -O- B|

Je geeft ze 1 vinger, denkt dat ze het aankunnen. Nog uitgelegd hoe ze het moest doen ook en dan krijg je dit |( |( |( !!!!!!!!!!!

Ze heeft zelfs haar MF wachtwoord gewijzigd zodat ik niet meer onder haar naam dingen kan rechtbreien B|

Sorry mannen! Zie jullie in deel 62 :')
:^

Sukkel! B|














Truste en tot in deeltje 62... :W
 
kolere....... :X :/ -O- B|

Je geeft ze 1 vinger, denkt dat ze het aankunnen. Nog uitgelegd hoe ze het moest doen ook en dan krijg je dit |( |( |( !!!!!!!!!!!

Ze heeft zelfs haar MF wachtwoord gewijzigd zodat ik niet meer onder haar naam dingen kan rechtbreien B|

Sorry mannen! Zie jullie in deel 62 :')
_O-



Duidelijk dat jij weinig controle hebt thuis :')
 
!@#&$ broertje aan de lijn...

"Hey man ben in Melbourne, maar heb mn vlucht gemist... blablabla... kan jij dat ff doorgeven aan de fam in Adelaide, dat ik uurtje later aankom?"

Doet ie gewoon express die kleine stinkerd! :+ Mij dat ff laten weten en regelen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan