MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks rule!

Status
Niet open voor verdere reacties.
!@#&$ broertje aan de lijn...

"Hey man ben in Melbourne, maar heb mn vlucht gemist... blablabla... kan jij dat ff doorgeven aan de fam in Adelaide, dat ik uurtje later aankom?"

Doet ie gewoon express die kleine stinkerd! :+ Mij dat ff laten weten en regelen :p
Miste hij je gewoon ff te erg :)
 
X : misschien dat ik zondag dan ook langs kom. Dus nog niet helemaal zeker maar ga me best doen ;)
 
@michel

Je rent zomaar weg je steunt het mannelijke volk niet eens tegen de overmacht van de vrouwen :P
terug vechten met nog meer tieten !!!!


ex_laat_tieten_zien_7.jpg
 
Aanhouding en Zelfverdediging ;)
eetpatroon aanhouden gaat eigenlijk best goed *O*
:}
En aanhouding van eetpatroon hoort zeker niet eens bij de training?

Beterschap met het voetje (en de ribbetjes)
Het kruipolie en de WD40 hebben hun werk al goed gedaan! *O*
De lastigste zijn los dus *O*
Ze heeft zelfs haar MF wachtwoord gewijzigd zodat ik niet meer onder haar naam dingen kan rechtbreien B|
_O- _O- _O-
Kunnen de dames 1 deel gunnen, die wij vervolgens heel snel volspammen, en daarna mogen er nooit meer mannenplaatjes in onze topics O-)
Zinloos :N
Dat heb ik in deel 46 al eens geprobeerd
 
Laatst bewerkt:
godverdegodver, kijk ik op m'n wekker: 0715 ipv 0500.. B|


Nog ff snel wat shit in de grafische rekenmachine knallen en dan ga ik richting school, vanmiddag eindelijk klaar en dus ff lekker aan de motor zitten knutselen :W vamossss
 
Laatst bewerkt:
kolere....... :X :/ -O- B|

Je geeft ze 1 vinger, denkt dat ze het aankunnen. Nog uitgelegd hoe ze het moest doen ook en dan krijg je dit |( |( |( !!!!!!!!!!!

Ze heeft zelfs haar MF wachtwoord gewijzigd zodat ik niet meer onder haar naam dingen kan rechtbreien B|

Sorry mannen! Zie jullie in deel 62 :')




Jàwel, 1 x de ketting iets teveel laten vieren und voila! *D


@ Diddle: You go girl!! }) *O* *O* *O* *O* *O* :} })
@ S5: Djeeeeez......beterschap! Rustig an he! -O-
@ UT: Jammer van het pasje maar :} voor de beslissing.....duim mee dat het snel beter gaat met het guppie -O-



.....*schraap*......



*O* *O* *O* VRRRRRRRRRRRIJDAG!!! *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* GOEEEEEDEMORGEN!!
*O* *O* *O*
 
Mogguh heren! ;)

@ Jaappie: goe gedaon! :Y
@ Mieg: warm stoken met een verfstripper werkt meestal heel goed! :Y
@ S5: sterkte met lichaam, stoppen met roken, afvallen en de opleiding! :Y

Mggh meisjes! :W
 
Mogguh :Z

Kunnen de dames 1 deel gunnen, die wij vervolgens heel snel volspammen, en daarna mogen er nooit meer mannenplaatjes in onze topics O-)

goed plan *D

_O-



Duidelijk dat jij weinig controle hebt thuis :')

Als ik er niet ben...heeeeel weinig.

_O- _O- _O-
Heeft ie dat ooit gehad dan :?

je zal ook geen kans laten liggen he :P

@michel

Je rent zomaar weg je steunt het mannelijke volk niet eens tegen de overmacht van de vrouwen :P

ja sorry man, het deeltje kwam bijna aan zijn eind en x en ik konden allebei niet, dus had gevraagd of zij het ff in de gaten kon houden....was meteen de laatste keer...dat snap je :')
Bovendien was X uiteindelijk wel op tijd....dus die heeft zitten slapen :+

@S5: beterschap :/
 
ja sorry man, het deeltje kwam bijna aan zijn eind en x en ik konden allebei niet, dus had gevraagd of zij het ff in de gaten kon houden....was meteen de laatste keer...dat snap je :')
Bovendien was X uiteindelijk wel op tijd....dus die heeft zitten slapen :+
Volgende keer ff opsluiten met zulke momenten :P



















Koffie en aan de arbeit :Y
 
Mogguh allen en dames.

@Jaappie: Respect voor je beslissing en een klein beetje logisch. Het genot wordt nu allleen nog maar groter als je het straks wel hebt en zulk lekker weer is het toch nog niet.
@WB: Hoe was je nachtrust of ben je nu nog steeds aan het slapen.
@X: Ik kom zondag ook misschien wel even langs kun je je adres even pb-en.
@Werkers: Sterkte vandaag op de Werkvloer.
VRIJDAG
 
Miste hij je gewoon ff te erg :)
;) denk het. Had hem ook verteld dat hij me voor alles kon bellen, maakt niet uit wanneer. Verwacht de komende tijd ook nog wel een paar (nachtelijke) telefoontjes als hij daar aan het rondrijden is... en de weg kwijt is O-)

godverdegodver, kijk ik op m'n wekker: 0715 ipv 0500.. B|


Nog ff snel wat shit in de grafische rekenmachine knallen en dan ga ik richting school, vanmiddag eindelijk klaar en dus ff lekker aan de motor zitten knutselen :W vamossss
Succes jongen. En balen van je examen, maar netjes van jou om even een pasje opzij te doen :Y

Mogguh heren! ;)

@ Jaappie: goe gedaon! :Y
@ Mieg: warm stoken met een verfstripper werkt meestal heel goed! :Y
@ S5: sterkte met lichaam, stoppen met roken, afvallen en de opleiding! :Y

Mggh meisjes! :W
Een brandertje bedoel je? Eens ff bij mn ouders aankloppen van het weekend dan. Maar dan gaat het toch uitzetten? Zowel de mond van de bochten als de linkpijp die daarin zit?! dus schiet je niet veel mee op?
 
En jullie kennen hier verder ook niemand he? :X


Maar je vertrouwen in Diddle is aandoenlijk :}

Ja dat wel, maar ik stond op het punt de deur uit te rennen dus weinig tijd...

En ja dat vertrouwen...ik had toch onderhand beter moeten weten he _O-

@Noorus! B| :P :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan