MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks rule!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo deze is voor ons.
auuvt2.jpg
 
Laatst bewerkt:
En weer terug.

Wordt 'n herkansing, hij ging niet súperslecht.. Maar ik kan veel en veel beter.. Achja, nu maar ff knutselen aan de motor, en de stickert plakken.


:W
 
Laatst bewerkt:
Rolluikbedrijf dinsdag: We komen hem donderdag plaatsen
X: :? ik wilde nog ff over de prijs babbelen.
Mevrouwtje: Bel u straks ff terug







Gister mevrouwtje: prijs is accoord, woensdag komen ze 'm plaatsen.









½ uur geleden stonden ze voor de deur :')
 
Rolluikbedrijf dinsdag: We komen hem donderdag plaatsen
X: :? ik wilde nog ff over de prijs babbelen.
Mevrouwtje: Bel u straks ff terug







Gister mevrouwtje: prijs is accoord, woensdag komen ze 'm plaatsen.









½ uur geleden stonden ze voor de deur :')
Dat is nog is onderhandelen hehehe
 
Rolluikbedrijf dinsdag: We komen hem donderdag plaatsen
X: :? ik wilde nog ff over de prijs babbelen.
Mevrouwtje: Bel u straks ff terug







Gister mevrouwtje: prijs is accoord, woensdag komen ze 'm plaatsen.









½ uur geleden stonden ze voor de deur :')

:')
Hij gaat lekker _O-
 
Rolluikbedrijf dinsdag: We komen hem donderdag plaatsen
X: :? ik wilde nog ff over de prijs babbelen.
Mevrouwtje: Bel u straks ff terug







Gister mevrouwtje: prijs is accoord, woensdag komen ze 'm plaatsen.









½ uur geleden stonden ze voor de deur :')
Zo te horen kun je ook nog wel wat verwarring zaaien over de prijs dan _O-
 
Zo te horen kun je ook nog wel wat verwarring zaaien over de prijs dan _O-
Ik had nog niets getekend en verstuurd, maar hij lag al klaar :+


Maar... ik ben niet van het mes op tafel, dus gewoon voorgesteld wat ik anders ook had gewild ;)
 
Zo is het, iedereen probeert een boterham te verdienen, vaak varieert alleen het beleg :P

Zo ff een collegaatje helpen (net gescheiden, huis half leeg en 2 linker handen) met de elektriciteit en dan.....................

*O* *O* *O* Weekend! *O* *O* *O*
 
Mag ie blij zijn dat ze niet Jolante ( :? ) heet, had het hele huis leeg geweest.



En idd.... leven en laten leven zeg ik altijd maar.
 
2 uur, halve liter auto'shampoo', 1 fles dasty, 1/4e fles velgenreiniger, tig doekjes en 1 overleden borstel verder is ze dan eindelijk schoon 8-) Ben er vandaag achtergekomen dat de remklauwen zilver horen te zijn, evenals het subframe en de achterbrug :+ Het blok aan de buitenkant ook ff vlug ingespoten, echt niet normaal hoeveel vuil daar af kwam! Maar nu glimt ie weer mooi *O*

Had nog goede foto's beloofd, deze zijn nu aan 't uploaden..

[me="Jaapie"]mompelt iets over sterf en mijnalbum.nl[/me]

OKe jammer en wanneer is die herkansing dan. Je bent nu toch vrij en vakantie hebbende??
Geen idee _O- Ben nu vrij als in 'klaar' ;)

Rolluikbedrijf dinsdag: We komen hem donderdag plaatsen
X: :? ik wilde nog ff over de prijs babbelen.
Mevrouwtje: Bel u straks ff terug







Gister mevrouwtje: prijs is accoord, woensdag komen ze 'm plaatsen.









½ uur geleden stonden ze voor de deur :')
:') gaat lekker daaro _O-
 
@ Jan: Haaaai! :W hoe's de pols? :)
Haaaii :W

Pols is sinds dinsdag eigenlijk niet beter geworden. Maar ik heb er eigenlijk vooral last van met brood snijden, tanden poetsen, deuren open doen, WC doortrekken, auto in zijn achteruit zetten, handschoenen aan- en uittrekken, nagels knippen, flessen opendraaien, sleutelen, auto starten, glas inschenken, iemand een hand geven, portemonnee pakken, schrijven en skydiven, dus dat valt best mee.
 
Haaaii :W

Pols is sinds dinsdag eigenlijk niet beter geworden. Maar ik heb er eigenlijk vooral last van met brood snijden, tanden poetsen, deuren open doen, WC doortrekken, auto in zijn achteruit zetten, handschoenen aan- en uittrekken, nagels knippen, flessen opendraaien, sleutelen, auto starten, glas inschenken, iemand een hand geven, portemonnee pakken, schrijven en skydiven, dus dat valt best mee.
aii, succes! Hoe gaat 't nu verder?
 
kolere....... :X :/ -O- B|

Je geeft ze 1 vinger, denkt dat ze het aankunnen. Nog uitgelegd hoe ze het moest doen ook en dan krijg je dit |( |( |( !!!!!!!!!!!

Ze heeft zelfs haar MF wachtwoord gewijzigd zodat ik niet meer onder haar naam dingen kan rechtbreien B|

Sorry mannen! Zie jullie in deel 62 :')


Dus zo is dit deeltje ontstaan. Klasse Michel |(

Nou dames.......maak er een mooi deeltje van. :Y
 
Haaaii :W

Pols is sinds dinsdag eigenlijk niet beter geworden. Maar ik heb er eigenlijk vooral last van met brood snijden, tanden poetsen, deuren open doen, WC doortrekken, auto in zijn achteruit zetten, handschoenen aan- en uittrekken, nagels knippen, flessen opendraaien, sleutelen, auto starten, glas inschenken, iemand een hand geven, portemonnee pakken, schrijven en skydiven, dus dat valt best mee.
Duurt meestal een weekje :Y












@ Krullie: Goed bezig man! *D
 
Xtra schreef op 14 januari 2010 @ 19:12:
Ben trouwens zondag een beetje jarig.
Wie zin heeft om 's middags wat te komen drinken is van harte welkom

Stuur ff een pb, dan weet ik waar ik rekening mee moet houden en kan ik evt. vertellen waar ik woon.


Check.

Hak je nog een wak? Kunnen we nog even een meter uit het water trekken.......of een vermiste schaatser...
 
@jan dus altijd :P vanmorgen bij de veearts geweest. Ontstekking in pees van mijn voet. Overbelasting. Denk kickboxen. Ribben gebrokken of gekneust. Conclusie... Rust houden en ontstekkingremmers voor voet. Sjow, dat was het weer ff mobiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan